miten pitäisi ottaa

se kun

skorppimies ryhtyy hallitsemaan ja tarkistelemaan menojani, vaikka vasta tapailemme?
Kiinnostunutko olisi vai muuten vaan kontrollia, testiä?

21

3188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petetty kerran

      niin voi olla luotto pula.

    • mitään sen

      kummempaa ole kuin että se on tyypillistä skorpionille. Näin kävi minunkin suhteessani jo alusta asti. Hallinta ja kontrollointi jyrää. Mutta siedän sitä määrättyyn pisteeseen asti. Meillä on nykyään yhteinen talous ja rahat. Mitään ei voi tehdä toisen tietämättä. Niin kai se sitten menee.

      • sen verran,

        jotta en olisi epäoikeudenmukainen, niin ei hänkään ole tehnyt mitään koko suhteemme aikana minun tietämättäni, niin että toistaiseksi olemme tasoissa.


    • miksi edes...

      kysyt tollasia? Jos tunnet tippakaan skorpionia tai hänen luonnettaan, niin tulisi sinun tietää myös että skorppari ei lähde leikillä mukaan ja haluaa olla varma sinusta ja varmistaa ettei ole sinulle vain ajanvietettä jonka voi lempata pellolle kun rupee kyllästyttämään. Skorpparille ihan ominainen piirre tuommoinen "vakoilu" ja alusta asti luottamuksen rakentaminen ja mitään ei saisi salata.
      Mutta skorppari kyllä maksaa takaisin jos tulee petetyksi, tietysti pettäjälle.

      • kun emme

        tietääkseni seurustele, edes silleen "alussa", ystävinä tavataan. Ainakin hän on sen niin ilmoittanut minulle. En minä tarkistele muiden ystävieni tekemisiä varsinkaan silloin kun en ole heidän kanssaan, joten tämä oli minulle uutta. Siksipä mietin tarkoittaako tuo nyt sitä että hän olisi kiinnostunut muustakin kuin ystävyydestä, vaikka ei halua asiasta nyt puhua.


      • ystävyys?
        kun emme kirjoitti:

        tietääkseni seurustele, edes silleen "alussa", ystävinä tavataan. Ainakin hän on sen niin ilmoittanut minulle. En minä tarkistele muiden ystävieni tekemisiä varsinkaan silloin kun en ole heidän kanssaan, joten tämä oli minulle uutta. Siksipä mietin tarkoittaako tuo nyt sitä että hän olisi kiinnostunut muustakin kuin ystävyydestä, vaikka ei halua asiasta nyt puhua.

        onko edes mahdollista? ei varmaan skorpparimiehen maailmassa...en tiedä onko kiinnostuksesta kyse, mutta jos olette kavereita, missä merkeissä tapailette? onko se sellaista flirttimeininkiä tai että olette vain kahdestaan? jos se on tällaista, niin silloin skorppari on varuillaan ja pitää huolen siitä että on ainoa, jota tapailet, etkä pelaa monelta ja valitset lopuksi sen parhaan...skorppari ei alistu kilpailemaan muiden miesten/naisten kanssa, joko kaikki tai ei mitään.


      • hän kyllä
        ystävyys? kirjoitti:

        onko edes mahdollista? ei varmaan skorpparimiehen maailmassa...en tiedä onko kiinnostuksesta kyse, mutta jos olette kavereita, missä merkeissä tapailette? onko se sellaista flirttimeininkiä tai että olette vain kahdestaan? jos se on tällaista, niin silloin skorppari on varuillaan ja pitää huolen siitä että on ainoa, jota tapailet, etkä pelaa monelta ja valitset lopuksi sen parhaan...skorppari ei alistu kilpailemaan muiden miesten/naisten kanssa, joko kaikki tai ei mitään.

        sanoo ettei hän seurustele (minunkaan) kanssani, kun olen joskus asiaa kysellyt. Siksipä ajattelen että olemme "vain ystäviä", vaikka kahdestaanhan me taidetaan aina tavata, niin kuin satuit tuon sanomaan. Flirttiä? Eikö skorpionimies flirttaa aina ja kaikkialla, poissuljettuina mummoikäiset?
        Jepjep, jos hän on paikalla, muut miehet häviävät vähin äänin. Vaikka minä haluaisin jutella niiden muidenkin kanssa. Mutta miksi hän olisi varuillaan? Jos ei hän minua halua niin minkä ihmeen takia varaisi minut kertomatta minulle? Vai onko hänellä kuitenkin ajatuksia enemmästä, jotka hän kertoo ehkä ennen kuin dementia on syönyt muistini wanhainkodissa, jos odottelen kiltisti siihen asti. En minä halua odottaa niin kauan ettei minulla enää mikään pelaa. Ja kun hän niin selvästi sanoo että ystäviä vaan. Silloinhan minun on ihan järkevää suunnata katseeni muihin miehiin ja katsoa mitä todellista sieltä löytyisi. En minäkään mitään platonista suhdetta halua. Että näin tähän asti.


      • skorpiotar85
        hän kyllä kirjoitti:

        sanoo ettei hän seurustele (minunkaan) kanssani, kun olen joskus asiaa kysellyt. Siksipä ajattelen että olemme "vain ystäviä", vaikka kahdestaanhan me taidetaan aina tavata, niin kuin satuit tuon sanomaan. Flirttiä? Eikö skorpionimies flirttaa aina ja kaikkialla, poissuljettuina mummoikäiset?
        Jepjep, jos hän on paikalla, muut miehet häviävät vähin äänin. Vaikka minä haluaisin jutella niiden muidenkin kanssa. Mutta miksi hän olisi varuillaan? Jos ei hän minua halua niin minkä ihmeen takia varaisi minut kertomatta minulle? Vai onko hänellä kuitenkin ajatuksia enemmästä, jotka hän kertoo ehkä ennen kuin dementia on syönyt muistini wanhainkodissa, jos odottelen kiltisti siihen asti. En minä halua odottaa niin kauan ettei minulla enää mikään pelaa. Ja kun hän niin selvästi sanoo että ystäviä vaan. Silloinhan minun on ihan järkevää suunnata katseeni muihin miehiin ja katsoa mitä todellista sieltä löytyisi. En minäkään mitään platonista suhdetta halua. Että näin tähän asti.

        Minusta hän kuulostaa juuri siltä, kuten itse yleensä käyttäydyn vaikka olenkin nais skropu. ELi jos minulla on pieninkään epäily kiinnostuksen kohteesta, niin näytän kyllä muille että "näpit irti" elelläni, mutta hänelle yritän olla "ei minua kiinnosta mitä teet..". Ja siis epäilykset johtuvat esim. ehkä liian flirttaava luonne, ajatus siitä että ehkä hän kohtelee minua kuin kaikkia muitakin (eli että olet vain niin sosiaalinen ja flirttaat normaalistikkin); kysyt häneltä seurusteluanne suoraan, se saattaa yllättää (vastaisku on paras puolustus); tai ehkä hänellä on hyvin ristiriitaiset tunteet sinua kohtaan (minä yleensä haluan vastakkaisen sukupuolenedustajat pitää ystävinä ennemminkin..vaikken hirveästi usko nainen-mies ystävyyteen).


      • tämä auttaa ymmärtämään par...
        skorpiotar85 kirjoitti:

        Minusta hän kuulostaa juuri siltä, kuten itse yleensä käyttäydyn vaikka olenkin nais skropu. ELi jos minulla on pieninkään epäily kiinnostuksen kohteesta, niin näytän kyllä muille että "näpit irti" elelläni, mutta hänelle yritän olla "ei minua kiinnosta mitä teet..". Ja siis epäilykset johtuvat esim. ehkä liian flirttaava luonne, ajatus siitä että ehkä hän kohtelee minua kuin kaikkia muitakin (eli että olet vain niin sosiaalinen ja flirttaat normaalistikkin); kysyt häneltä seurusteluanne suoraan, se saattaa yllättää (vastaisku on paras puolustus); tai ehkä hänellä on hyvin ristiriitaiset tunteet sinua kohtaan (minä yleensä haluan vastakkaisen sukupuolenedustajat pitää ystävinä ennemminkin..vaikken hirveästi usko nainen-mies ystävyyteen).

        Mutta odottelenko vain että hänen epäilyksensä häviävät (minä kun en *pysty* olemaan vakavissani kenenkään muun suhteen kuin tuon piikkikasan ;) )
        ja odottelenko että hän uskaltautuu aloitteeseen, vai pitäisikö minun tehdä jon-kin-lai-nen aloite - ja kuinka pitkälle voin mennä, etten pelästytä kauas pois?


    • Riki Sorsan veli

      Ihan normaalia skorpionia. Ovat luonnostaan todella epäluuloisia, mustasukkaisia ja omistushaluisia. Skorpioneilla on huono itsetunto vaikka osa heistä pystyykin tämän joten kuten peittämään. Sääli sinänsä, sillä itsekin tunnen pari skorpioninaista, jotka olisivat kyllä muuten melkoisen upeita tyyppejä, mutta valitettavasti nämä skorpionin huonot puolet tekevät heistä pitkässä juoksussa lähestulkoon sietämättömiä. Kaksi vuotta deittailin erästäkin skopunaistam joka ei kestänyt edes sitä, jos hymyilin kassaneidille kaupassa käydessäni.

      • niin tykkäisin

        skorpionin tavasta. Minulle sopii niin hyvin, nautin olostani skorpionin kanssa. Vaan ei taida olla kiinnostunut minusta, liian helppo kun tykkää jo vai?


    • ...koska...

      mun skorppari tuntuu vähän turhankin välinpitämättömältä sen suhteen missä menen. Ei olla kovin kauaa kyllä vielä hengailtu yhdessä, joten esittääköhän vaan, ettei välitä menoistani....vai onkohan hän sittenkään edes aidosti kiinnostunut minusta???

    • omarakas

      Olen itse skorpparinainen ja hallitseminen suhteessa on kyllä tuttua. Ei se välttämättä ole pahasta. Hän haluaa näyttää, että välittää sinusta. Onko teidän suhde muuten kunnossa? Juttelettte ja halailette ym. seksi ok? Älä välitä skorppistten mustamaalamista, kaikki täällä ollaan yksilöitä omine vajavaisuuksinemme, sinä ja minä. Tärkeintä on miten opit luottamaan häneen ja hän sinuun. Voi viedä aikansa ja joskus joudutaan ottamaan yhteen ihan tosissaan! Sen voin sanoa, että kun kerran olet saanut sen luottamuksen se on ja pysyy. Onnea teille!

      • ... *-* paranee vain *******

        etenee, vai sanoisinko että syvenee... ;)))
        Ihanaa on, taisin retkahtaa tuohon, liekö paha asia. Kerrassaan ihana se vaan on mutta tykkää se mustakin *** tämmöistä lisää edessäkö loppuelämän, wououou!


    • heh heh

      TYLSIÄ. Sisäänpäin kääntyneitä, umpimielisiä murjottajia. Lapsellisia.
      Seksuaalisuuskin puuttuu, väkisin yrittämistä ;)

      • rapunen

        Omassa kullassani löytyy aina vaan jotain yllättävää :). Tylsiä - ei, hiljaisia hkä välillä mutta kun innostuvat niin kyllä sieltäkin ääntä lähtee. Umpimielisiä? No, et osaa oikein lähestyä, olet tallonut skorpparin varpaille. Lapsellisia, eipä sitäkään. Vastuuntuntoinenhan tuo on, huolehtii minusta ja tykkää (toisten) lapsista, omia meillä ei vielä ole. Ja hothothot, vaikka mulla olis mitä päällä ;))).
        Ei kai se skorpparikaan väkisin kiinnostu, mitä lie pahaa oot sille tehnyt?


      • heh heh
        rapunen kirjoitti:

        Omassa kullassani löytyy aina vaan jotain yllättävää :). Tylsiä - ei, hiljaisia hkä välillä mutta kun innostuvat niin kyllä sieltäkin ääntä lähtee. Umpimielisiä? No, et osaa oikein lähestyä, olet tallonut skorpparin varpaille. Lapsellisia, eipä sitäkään. Vastuuntuntoinenhan tuo on, huolehtii minusta ja tykkää (toisten) lapsista, omia meillä ei vielä ole. Ja hothothot, vaikka mulla olis mitä päällä ;))).
        Ei kai se skorpparikaan väkisin kiinnostu, mitä lie pahaa oot sille tehnyt?

        kuin jutellut ja nyt en pääse irti. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta, mutta toinen, tämä skorppari, kiukuttelee kuin lapsi, uhittelee, äksyilee, määräilee ja yrittää manipuloida ajatuksiani. Siinäpä näitä.


      • sortin muka

        asiantuntija, olet mitä ilmeisimmin seurustellut vain ja ainoastaan sen pumpattavn barbaran kanssa, se varmaan on sisäänpäin kääntynyt ja umpimielinen ja osaa sekin varmaan murjottaa sekä olla lapselllinen, ja jos sillä on vielä tuollainen seksi kumppani niinkuin sinä niin ei sillä varmaan paljon paikat kostu.


      • ei ole miestä
        heh heh kirjoitti:

        kuin jutellut ja nyt en pääse irti. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta, mutta toinen, tämä skorppari, kiukuttelee kuin lapsi, uhittelee, äksyilee, määräilee ja yrittää manipuloida ajatuksiani. Siinäpä näitä.

        sanomaan sitä suoraan hänelle niin pidä suusi kiinni äläkä valita, jos olet niin ruma ettei skorppari syty sinuun tai olet todellinen juntti käytökseltäsi ja näythän sitä olevan koska täällä valitat etkä uskalla puhua hänelle suoraan, skorppari inhoaa yli kaiken tuollaista nysväämistä, taidat olla härkämies kun olet tuollainen nynny selkään puukottaja.


      • tinsu

        minun skopu ukkoseni oli myös aluksi ja vieläkin hieman epäluuloinen kokemustensa vuoksi,tullut ns.petetyksi joten ymmärrän häntä kyllä..varuillaan ja varpaillaan,mutta niin minäkin...hän hieman edelleen luulee kaiken olevan häntä vastaan,olematta kuitenkaan!!! siinäpä haastetta kerrakseen,mutta otan haasteen vastaan koska haluan että näkee että on ihmisiä joihin voi luottaa ja jotka ei petä. meillä yhdessä niin hirveän hyvä olla! Seksuaalisuus ei todellakaan puutu vaan on jotain mieletöntä hänen kanssaan..aina vaan..kokonaisvaltaisempaa ja hänen tapansa ihannoida koko vartaloa jne on jotain ihmeellistä mitä en ole saanut koskaan kokea! Miten voi kelvata toiselle kaikkine varpaineen ja sopukoineen :) Ja kaikesta puhutaan joka asia heti,eipähän jää kaivelemaan..helppo ei ainankaan aluksi ole tuon jatkuvan epäluulon vuoksi..luottamus on ansaittava!!


      • niin mitä olet jutellut
        heh heh kirjoitti:

        kuin jutellut ja nyt en pääse irti. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta, mutta toinen, tämä skorppari, kiukuttelee kuin lapsi, uhittelee, äksyilee, määräilee ja yrittää manipuloida ajatuksiani. Siinäpä näitä.

        riippuu vähän siitä, pitäs ajatella mitä toiselle kertoo ja jos ei kiinnosta niin sanoisi suoraan eikä kiertele ja kaartele, se on kaikkein tyhmintä mitä toinen voi toiselle tehdä, jos ei voi suoraan kertoa miten asiat on niin saa syyttää vaan itseään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6329
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3749
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      188
      3611
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2814
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2519
    6. 288
      2245
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1603
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      110
      1502
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1439
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1220
    Aihe