Onko totta

Nimetön

että kun Leijona merkkiset huomaavat tehneensä virheitä esim. parisuhteessa, ylpeys ei tahi pelko kohdata totuus silmästä silmään ei sitten onnistukkaan. Väärin sanovat ja tekevät muut mutta eivät he. Itse he kyllä löytävät kaikki mahdolliset viat toisesta ihmisestä.

5

976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijonasta

      tollasia ne just on tai voi kai olla joitain poikkeuksia.kaikki joita itse tunnen eivät näe omia vikojaan pari suhteessa heistä kaikki on hyvin mut toiset vaan ei osaa olla heidän kanssa ja tyrivät kaiken ja sit alkaa armoton syyttely ja panettelu jos heidän kans ei tule toimeen.kyllä leijona on leijona ja kuningas myös parisuhteessa.

    • Leijona nainen

      Kovin riippuu siitä millainen henkilö on se toinen...
      Minä paljonkin virheitä suhteissani tehneenä otan kyllä onkeeni. Mutta kävelen toisen "yli" jos hän on yli käveltävissä. Puolisoni on oltava henkisesti vahva ja pistettävä kampoihin - muuten menee arvostus ja oma kiinnostukseni lopahtaa jos vastusta ei ole.

      Ääneen voin kieltää ja ärähtää, mutta aina jään miettimään voisiko tuossa olla perää. Usein on ja silloin yritän "korjata" vian. Ehkä liikaakin, kun nouseva merkkini on vaaka.
      Olen ylpeä ja kun ylpeys saa kolhun - sattuuhan se. Nuolen haavani ja opin.
      Niin kait useimmat?

    • i-cas

      Tämä on niin totta kun vaan voi olla!
      Juuri sen takia tämä Jousimies ei Leijona miestä katsellut 2kk pidempään.
      Jokainen pienikin asia josta väitin vastaan, yltyi kunnon tappeluksi vain sen takia että Leijonahan ei voinut myöntää olevansa (kerrankin) väärässä.

      • Lionman35

        sitä voi myöntää olevansa väärässä jos ei ole väärässä.


      • i-cas
        Lionman35 kirjoitti:

        sitä voi myöntää olevansa väärässä jos ei ole väärässä.

        Nyt kävi näin, väärässähän sitä oltiin ja pahasti... ja useita kertoja! :-D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1927
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1589
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1539
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1435
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1380
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1337
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1167
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe