Onko totta

Nimetön

että kun Leijona merkkiset huomaavat tehneensä virheitä esim. parisuhteessa, ylpeys ei tahi pelko kohdata totuus silmästä silmään ei sitten onnistukkaan. Väärin sanovat ja tekevät muut mutta eivät he. Itse he kyllä löytävät kaikki mahdolliset viat toisesta ihmisestä.

5

1023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijonasta

tollasia ne just on tai voi kai olla joitain poikkeuksia.kaikki joita itse tunnen eivät näe omia vikojaan pari suhteessa heistä kaikki on hyvin mut toiset vaan ei osaa olla heidän kanssa ja tyrivät kaiken ja sit alkaa armoton syyttely ja panettelu jos heidän kans ei tule toimeen.kyllä leijona on leijona ja kuningas myös parisuhteessa.

• Leijona nainen

Kovin riippuu siitä millainen henkilö on se toinen...
      Minä paljonkin virheitä suhteissani tehneenä otan kyllä onkeeni. Mutta kävelen toisen "yli" jos hän on yli käveltävissä. Puolisoni on oltava henkisesti vahva ja pistettävä kampoihin - muuten menee arvostus ja oma kiinnostukseni lopahtaa jos vastusta ei ole.

Ääneen voin kieltää ja ärähtää, mutta aina jään miettimään voisiko tuossa olla perää. Usein on ja silloin yritän "korjata" vian. Ehkä liikaakin, kun nouseva merkkini on vaaka.
      Olen ylpeä ja kun ylpeys saa kolhun - sattuuhan se. Nuolen haavani ja opin.
      Niin kait useimmat?

• i-cas

Tämä on niin totta kun vaan voi olla!
      Juuri sen takia tämä Jousimies ei Leijona miestä katsellut 2kk pidempään.
      Jokainen pienikin asia josta väitin vastaan, yltyi kunnon tappeluksi vain sen takia että Leijonahan ei voinut myöntää olevansa (kerrankin) väärässä.

• Lionman35

sitä voi myöntää olevansa väärässä jos ei ole väärässä.

• i-cas
        Lionman35 kirjoitti:

sitä voi myöntää olevansa väärässä jos ei ole väärässä.

Nyt kävi näin, väärässähän sitä oltiin ja pahasti... ja useita kertoja! :-D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      26
      5651
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3784
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      59
      3475
    4. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      224
      2890
    5. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      61
      2757
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2685
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2510
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2410
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1995
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      121
      1716
    Aihe