BeaTles ja huumeet

Pilvimies hikilästä.

Mitä kaikkia huumeita BeaTles on vetänyt, pilvee ainakin ja LSD tä, onko vetänyt essoja ja amfetamiinia, entäs opiaatteja, onko ne meditoinuy ja polttanut pilvee himalajalla?

no oon mää amsterdamissa käynyt.

13

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näemmä

yhä skutsissa!

• että mitä ne ja mä

punkkua tääs nautiskelen, kun on ei o huumetta suomessa mulla. huume on huume.

• monenlaista
        että mitä ne ja mä kirjoitti:

punkkua tääs nautiskelen, kun on ei o huumetta suomessa mulla. huume on huume.

huumetta ne on vetäneet ja se vaikutti musiikkiin huonolla tavalla: Revolverin jälkeen bändi lakkasi lähes kokonaan säveltämästä hyviä kappaleita. Monia poikkeuksia on, mutta Sgt. Pepper ja White Album ovat enimmäkseen todella sävelköyhää matskua, verrattuna siihen mitä Beatles oli aiemmin tehnyt. Pepper on muutenkin LSD:n innoittamaa sekoilua, joka ei ole kestänyt aikaa, ja jonka Frank Zappa teki paitsi vuotta aiemmin Freak Out!illa, myös paljon paremmin. Freak Out! on hyvin sävellettyä pioneerimusiikkia, toisin kuin Pepper saati White Album, jolla on mm. Lennonin uberköyhä biisi: Revolution 9. Se siitä kunnianhimosta.

• oli Frank.
        monenlaista kirjoitti:

huumetta ne on vetäneet ja se vaikutti musiikkiin huonolla tavalla: Revolverin jälkeen bändi lakkasi lähes kokonaan säveltämästä hyviä kappaleita. Monia poikkeuksia on, mutta Sgt. Pepper ja White Album ovat enimmäkseen todella sävelköyhää matskua, verrattuna siihen mitä Beatles oli aiemmin tehnyt. Pepper on muutenkin LSD:n innoittamaa sekoilua, joka ei ole kestänyt aikaa, ja jonka Frank Zappa teki paitsi vuotta aiemmin Freak Out!illa, myös paljon paremmin. Freak Out! on hyvin sävellettyä pioneerimusiikkia, toisin kuin Pepper saati White Album, jolla on mm. Lennonin uberköyhä biisi: Revolution 9. Se siitä kunnianhimosta.

-tosiaankin: kaikenlaisia ja monenlaisia paskantextaajia Beatles-palstalla pyörii..

• huume on huume
        oli Frank. kirjoitti:

-tosiaankin: kaikenlaisia ja monenlaisia paskantextaajia Beatles-palstalla pyörii..

Melko narkkejä nää Beatlesin poijjaat. ihan täysiä sekopäitä.

• KusiKalle
        huume on huume kirjoitti:

kuvan missä ne poltti TUPAKKAA !!! Ihan oikeesti...mä olin ihan et WTF ! Mut sit mä olin taas et OMG !!! Lopuks koko juttu oli ihan LOL...ja ihqudaa...

• TotuusPöytään
        huume on huume kirjoitti:

huomioon,etteivät amfetamiini ja LSD olleet 60-luvulla laittomia aineita...

• laiton hahahaha
        TotuusPöytään kirjoitti:

huomioon,etteivät amfetamiini ja LSD olleet 60-luvulla laittomia aineita...

muutaako se asia että mä oon vetänyt amfetamiinia ja lsd tä kun ne on laittomia, näistä huumeista jotenkin pahempia kun jos ne olisi laillisia .

hahahahaa =)

• Todella
        laiton hahahaha kirjoitti:

muutaako se asia että mä oon vetänyt amfetamiinia ja lsd tä kun ne on laittomia, näistä huumeista jotenkin pahempia kun jos ne olisi laillisia .

hahahahaa =)

Se tekee sinusta rikollisen.

• jepsje
        oli Frank. kirjoitti:

Parasta Beatlesia on sen aikakauden Beatles, jolloin ne jätkät osas vielä säveltää. Sgt. Pepper on huumehöyryinen kokonaisuus, ja sellaisenaan ihan kunnianhimoinen, mutta hyvät sävellykset levyltä valitettavasti puuttuvat (nimikappaletta, A day in a lifea ja Lucyä lukuunottamatta). Beatlesin musiikki on aina perustunut helppoudelle ja tarttuvuudelle, ja silloin kun nuo arvot ovat nollassa, ei tulokset ole kovin vakuuttavia - tällä bändillä siis. Huonoa biisiä/sävellystä ei pelasta omituiset sovitukset tai progesekoilu. Valkoinen tupla kärsii vahvojen biisien puutteesta vielä enemmän kuin Pepper. Revolution 9 -biisi ei valitettavasti ole ainoa Lennonin paska kokeilu levyllä, ja Maccakin toi onnettomia demojaan, kökköjä uusintoja vanhoista pophiteistään,mukaan albumille. Lopputulos? Pääosin paskaakin paskempi levy. No, parempaan Beatles ei tossa vaiheessa enää pystynyt...

• beatlesfanilainen
        jepsje kirjoitti:

Parasta Beatlesia on sen aikakauden Beatles, jolloin ne jätkät osas vielä säveltää. Sgt. Pepper on huumehöyryinen kokonaisuus, ja sellaisenaan ihan kunnianhimoinen, mutta hyvät sävellykset levyltä valitettavasti puuttuvat (nimikappaletta, A day in a lifea ja Lucyä lukuunottamatta). Beatlesin musiikki on aina perustunut helppoudelle ja tarttuvuudelle, ja silloin kun nuo arvot ovat nollassa, ei tulokset ole kovin vakuuttavia - tällä bändillä siis. Huonoa biisiä/sävellystä ei pelasta omituiset sovitukset tai progesekoilu. Valkoinen tupla kärsii vahvojen biisien puutteesta vielä enemmän kuin Pepper. Revolution 9 -biisi ei valitettavasti ole ainoa Lennonin paska kokeilu levyllä, ja Maccakin toi onnettomia demojaan, kökköjä uusintoja vanhoista pophiteistään,mukaan albumille. Lopputulos? Pääosin paskaakin paskempi levy. No, parempaan Beatles ei tossa vaiheessa enää pystynyt...

Parempaan pystynyt ainakin parempaan kuin sä.

• John&Paul&George...
        beatlesfanilainen kirjoitti:

Parempaan pystynyt ainakin parempaan kuin sä.

valkoisesta kuplasta yhden hyvän älpyn olis saanut aikaiseksi...no minä ainakin olen saanut. ;D

Sehän on niin helppoa näinä aikoina.

• 568
        jepsje kirjoitti:

Pelkään pahoin, että bändi (etunenässä Lennon) oli kyllästynyt aikaisempiin vuosiin kirkuvine faneineen. Kappaleiden yksinkertaisuus ja ns. "I love you - you love me"- lyriikat jäi taka-alalle. Kyseessä oli kuitenkin sen verran musiikillisesti lahjakas kokoonpano, ettei ole mikään yllätys monimutkaisempaan ja uudistavampaan suuntaukseen.

Mielipide se on jokaisella, mutta tuntuu hieman karskilta sanoa, ettei Sgt. olisi hyvä lätty. Niin uudistava ja vaikuttava albumi kuitenkin kyseessä. Pidetään yleisesti yhtenä pop-musiikin merkittävimmistä albumeista.

Joku sanoi myös, ettei The Beatles tehnyt enää hyvää musiikkia Revolverin jälkeen. Sgt., valkonen tupla ja Abbey Road ovat yksinkertaisesti klassikoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2470
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1071
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53