Mulla on ihan normaali kokonen penis erektiossa. Mittasin viimeksi pituuden joskus yläasteella(16,5cm), ja nyt 22v ikäisenä uudestaan ja pituus oli yllätyksekseni kasvanut 18cm mittaan. Ainoa mikä ei ole oikeen kasvanut, on tuo lepokoko, josta minua on kiusattu ala-asteella(joo, kyllä se noista ajoista on kasvanut!) jolloin penikseni oli erittäin pieni levossa, ehkä kaksi kolme senttiä, en muista en mitannut! Varsinkin uimahallissa oli noloa käydä koulun kanssa, kun kaikki tuijotti ja ihmetteli. Nyt lepopituus(tarkistettu 5min sitten) on 12cm, mutta näyttää silti erittäin pieneltä, kun olen verrannut kavereitteni kaluihin esim. saunassa. Saattaa tietty johtua kaluni paksuudesta ja kavereideni pienistä jalkojen kooista, että näyttää pieneltä. Kavereillani on kuitenkin keskimääräisesti pienemmät erektiossa, mitä nyt joskus kännissä tullu jätkäporukassa puheenaiheeksi.
Olen itse 188cm pitkä ja viihdyn erittäin paljon salilla, penistäni ympäröivät lihakset(reidet, vatsa) ovat aika isot, jotka saavat penikseni näyttämään vieläkin pienemmältä.
Ongelma tässä nyt on se, että mulle on ilmeisesti jääny jonkunlaiset "traumat" noista ala-asteen kiusaamisista yms. Muijan(suht uus!) kanssa kun ollaan sängyssä peuhaamassa, niin pystyn olemaan täysin avoin ja estoton kun kaluni on erektiossa, tai edes "valmiustilassa". Heti kun erektio lakkaa, rupeaa minua ahdistamaan ja en halua olla enää niin lähekkäin ja rupean vähän peittelemään itseäni.. Olen yrittänyt psyykata itseäni ja tiedostan tuon tilanteen täysin kun se tulee, mutta en vaan mahda sille mitään. Alapääni menee tunnottomaksi, rupeaa vähän kuumottamaan ja ahdistamaan. Välillä tuntuu, kun penikseni "pakenisi" ja painuisi sisään - niin tyhmältä ja naurettavalta kun se kuulostaakin! Tämän jälkeen aika vaikeaa saada erektiota uudestaan, kun hiukan ahdistaa ja mielessä pyörii kaiken näköstä.
Oon kuullu joskus jotain huhua, että tällä palstalla pyörisi FIKSUJAKIN ihmisiä, eikä noita 13v, niin kun palstan tällä osiolla tuppaa tapana olemaan.. Joten jos ne fiksut - mieluiten naiset - pystyisi vastaamaan muutamaan kysymykseen.
Kun harrastin ensimmäisen kerran seksiä uuden tyttöystäväni kanssa, näin hänen ilmeestään/reaktiosta, että oli 'tyytyväinen' penikseni kokoon kaluni on vielä vähän ylöspäin käyrä, joten tuntuu ilmeisesti kivalle naisen g-pisteessä. Naiseni siis tietää kokoni, mutta ei ole koskenut siihen vielä kun se on täysin lepoasennossa.
Mitenkä reagoisitte, jos olisitte tyytyväinen ensin miehen penikseen seksin aikana, mutta seuraavalla kerralla kun kokeilette kädellä, on se niin tavattoman pieni levossa? Itsellä nyt tuo koko varmaan vielä pienenee omissa silmissäni, kun oma kätenikin on vähän isompi, kuin 165cm tyttöystävälläni. Eihän se 12cm levossa nyt varmaan NIIN pieni ole, kun annan ymmärtää, mutta se joku alitajuntainen juttu pitäisi saada pois, vaikka en olekkaan tyytyväinen penikseni kokoon lepoasennossa kun vertaa muuhun kroppaan. Tiedän joo, että ei tolla oikeestaan suhteessa ole niin merkitystä - onhan se kuitenkin taistelukunnossa ihan riittävän kokonen. Saisi vaan tuon ahdistuksen pois jotenkin. Ajattelin että mielipiteiden jakaminen voisi auttaa hieman.
Tähänkään ei yhtään auta se, että mediassa nuo vehkeiden koot ovat aina ihan törkeen isoja.. Elokuvissa yms. levossakin. Mainoksissa miesten alusvaatteiden alle laitetaan "tuet" jolla saadaan näyttämään isommalta yms. Kai sitä ajattelee alitajusesti, että naiset odottavat jotain sen kaltaista automaattisesti, kun telkkarissa näkevät joka päivä.
Niin, vielä yksi kysymys naisille.. Jos nukutte miehenne kanssa silleen kyljeltään, että miehenne on selkäänne vasten(penis suurinpirtein pakaroiden kohdalla jne.), niin miten hyvin tunnette siitä levossa olevan kalun, ja esim. sen kun penikseen rupeaa veri virtaamaan yhtäkkiä. Ja lähinnä, mitä tuumaatte jos sitä ei välillä tunne ollenkaan?
Kiitoksia vaan vastauksista jo etukäteen :)
Lepokoko "häiritsee"....
11
3073
Vastaukset
- Anjuska79
Mielestäni vaivaat aivan suotta päätäsi. Sinulla on lepokoko sellainen, että monella se on vasta erektiossa tuota luokkaa. Minulle henkilökohtaisesti ja kaikille naispuolisille kavereillenikin on aivan yhdentekevää mikä se lepokoko on! Tyttöystäväsi ei varmasti myöskään ajattele siitä mitään pahaa.
Kyllähän sen lusikka-asennossa tuntee pakaroita vasten ja onhan se tosi kiihottavaa, kun uinuva penis herää, kasvaa täyteen pituuteen kivikovaksi ja parhaimmillaan sykähtelee vasten pakaroita. Minä en ainakaan pysty sitä vastustamaan, vaan olen heti märkänä ja liukkaana, valmiina tositoimiin.
Mä suosittelen, että ihan tietoisesti koetat painaa nuo kouluaikojen kiusaamiset ja siitä aiheutuneet traumat pois mielestäsi.
Ajattele,olet nuori, hyväkuntoinen komearaaminen mies, jolla on mahtava meisseli. Ole onnellinen siitä, naisesi on varmasti tyytyväinen sinuun.
Älä suotta häpeile ja peittele itseäsi. Lepäävä penis on täysin normaali asia eikä siinä ole mitään hävettävää. Peniksen lepokokohan vaihtelee sen mukaan millainen on miehen mieliala, onko kylmä jne.
Tyhmä on sellainen nainen, jolle lepokoko on tärkeää, ja uskon vakaasti, ettei sellaisia naisia montaa edes olekaan.
Tsemppiä sulle, nauti elämästä! - Poika20
Siis 16 senttinen penis on just sellanen mitä naiset kutsuu "penikseksi"
Mulla on pippeli ja mä oon vieläkin neitsyt.
Ihan sama onko mulla tann tai hyvännäköinen runko, se on yksi lihas minkä naisen tyydyttää, ja mä en pysty siihen valitettavasti.
Kai tiedät, että sun penis ei ole pieni? - Poika20
Että sun 18cm penis on iso, eikä anjuskakaan viitsisi mun peniksen kaa yhdyntää suorittaa (jos se on edes mahdollista tän kokoisen peniksen kanssa)
Että isompi on parmepi- poikanen
Yhdyntä ei ole suoritus eikä nainen yhdy sinun "peniksesi kaa" vaan sinun "kaa".
- Poika20
poikanen kirjoitti:
Yhdyntä ei ole suoritus eikä nainen yhdy sinun "peniksesi kaa" vaan sinun "kaa".
Ton takia vihaan naisia sosiaalisina olentoina.
Naiset ei ole muuta kuin seksiä, joten niiden "sosiaalinen" ja "hengellinen" käsitys on aika sairas... ja yleensä se johtaa avioeroihin ja vittumaisiin olosuhteisiin
- on se
jolla miehet joutuvat toisiaan vertailemaan. Itsekin olen joutunut omat taisteluni käymään veltonpeniksen koon suhteen.
Toinen taistelu on sitten se, että ei omista jäykkänäkään sitä mahtavan kokoista elintä, mihin naiset voivat olla tyytyväisiä :\ - Jannu92
Mä oon 15v ja mulla 21cm kovana.Lepokoko 15cm ja oon ihan tyytyväinen.
- kokenut nainen
Eihän sillä ole mitään merkitystä mitä luokkaa on levossa,koska naisesi tietää mitä se on kovana....ja häntä kiihottaa pelkkä ajatuskin siitä...
Puhun jälleen ex-poikkiksestani.Hänelläkin oli levossa pienen oloinen,ikinä ei kukaan voisi kuvitella miten mahtavan upea se on kovana...juuri sopivan iso.
Hän tosin oli lepotilassa hyvin harvoin,hänellä otti eteen herkästi.Ihan jos vaikka otin häntä kädestä kiinni,saati sitten silitin jalkaa reiden kohdalta.Suudelma ja halauskin riitti.Joskus pelkkä katseeni ja hymyni saivat aikaan seisokkia...
En ajatellu ollenkaan miltä penis tuntui,kun makasimme lusikka-asennossa,joko levättiin tai käytiin nukkumaan,olin suorastaan helpottunut joskus,että ei ollu jäykkänä,sillä minun olis taas alkanu tehdä mieli,vaikka paikat oli kipeenä.
Tunsin monta kertaa aamulla,kun hänellä alkoi kovenemaan nytkähdellen,penis oli joko jalkojeni välissä tai pyllyäni vasten.Hän halusi aina nukkua kiinni minussa,ja se oli ihanaa.Aamulla muutenkin sitä on herkkänä.Ei tarvii muuta kuin et toinen alkaa hyväillä klitorista ja itse totean kuinka kivikovana penis on,niin siitä se alkaa...
Arvatkaa vaan,kuinka kovin kaipaan häntä.Hän oli kaikkein paras,kukaan ei ole yltäny samaan.Mut älkää kysykö,miks ei enää olla yhdessä,ei johtunu minusta,ikinä en olis halunnu menettää häntä.
En ole mikää nuori nainen enää,hän kylläkin oli,27.Minä olen hieman yli 40....ja tiedän kyllä mitä hyvä seksi on.Se on herkkua,ja sitä haluaa aina vaan lisää..... - Poika20
kokenut nainen kirjoitti:
Eihän sillä ole mitään merkitystä mitä luokkaa on levossa,koska naisesi tietää mitä se on kovana....ja häntä kiihottaa pelkkä ajatuskin siitä...
Puhun jälleen ex-poikkiksestani.Hänelläkin oli levossa pienen oloinen,ikinä ei kukaan voisi kuvitella miten mahtavan upea se on kovana...juuri sopivan iso.
Hän tosin oli lepotilassa hyvin harvoin,hänellä otti eteen herkästi.Ihan jos vaikka otin häntä kädestä kiinni,saati sitten silitin jalkaa reiden kohdalta.Suudelma ja halauskin riitti.Joskus pelkkä katseeni ja hymyni saivat aikaan seisokkia...
En ajatellu ollenkaan miltä penis tuntui,kun makasimme lusikka-asennossa,joko levättiin tai käytiin nukkumaan,olin suorastaan helpottunut joskus,että ei ollu jäykkänä,sillä minun olis taas alkanu tehdä mieli,vaikka paikat oli kipeenä.
Tunsin monta kertaa aamulla,kun hänellä alkoi kovenemaan nytkähdellen,penis oli joko jalkojeni välissä tai pyllyäni vasten.Hän halusi aina nukkua kiinni minussa,ja se oli ihanaa.Aamulla muutenkin sitä on herkkänä.Ei tarvii muuta kuin et toinen alkaa hyväillä klitorista ja itse totean kuinka kivikovana penis on,niin siitä se alkaa...
Arvatkaa vaan,kuinka kovin kaipaan häntä.Hän oli kaikkein paras,kukaan ei ole yltäny samaan.Mut älkää kysykö,miks ei enää olla yhdessä,ei johtunu minusta,ikinä en olis halunnu menettää häntä.
En ole mikää nuori nainen enää,hän kylläkin oli,27.Minä olen hieman yli 40....ja tiedän kyllä mitä hyvä seksi on.Se on herkkua,ja sitä haluaa aina vaan lisää.....Mul on 13cm pippeli enkä ees viitsi harrastaa seksiä koska nainen ei saa siitä mitään irti.
ja säkin tykkäät isommasta peniksestä, myönsit sen.
- snepp21
Todellakin ala-aste traumoja on varmasti monilla muillakin kuin vain sinulla. itselläni on vieläkin "pieni" levossa noin 6-8 senttiä (lihavuudella oma lisänsä vielä) riippuen lämpötilasta ;) kovana tosin 15-17cm. Ehkä traumat jäi ala-asteelta mutta nykyinen muijja (yli vuosi yhteistä taivalta) ei ole ainakaan kertaakaan valittanut. sauna illat on nykyään ihan jees mutta jos ei uskalla olla kuka on voi jäädä kotiinkin näin se vaan on :D Aika parantaa haavat :)
- Poika20
Mul on reilu 13cm jäykkänä ja en vois edes kuvitella harrastavani seksiä naisen kaa :(, tod jään kotiin (en kirjaimellisesti) mut en uskalla antaa katsekontaktia tytön kaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872