Naiset pitävät isosta enemmän

Poika20

Täällä se on aina mies kuka puhuu pienen pippelin puolesta eikä nainen.

Yksikin äijän käppänä yritti vedota siihen, että minun 13cm on 5cm yli mikropeniksen mitan ikäänkuin se tekisi peniksestäni hyvää.
Nainen sen sijaan alkoi suosittelemaan seksileluja yhdynnän aikana, arvatkaa oliko huomoristisesti loukkaavaa. Sehän jo huutaa penikseni riittämättömyydestä.

Se taisi olla joku rouva43 kuka näin ehdotti. Ei viitsinyt sanoa päin naamaa; "No joo iso on parempi ja olet aika hyödytön", koska sillä oli äiti vaistoa ja tuollaista emo fiilistä ja myötäsääliä.
Ei naiset uskalla usein sanoa miten asiat on peniksen kohdalla, koska pelkäävät loukkaa tunteita.

Kun taas naisilta kysyy, nainen sanoo, että peniksen ei tarvitse olla kovin iso, kunhan se on iso, periaatteessa.

Montakohan kertaa se on todettu, että iso penis stimuloi vaginaa kaikista parhaiten mitä panemiseen tulee.

Eli aivan sama mitä nämä 200 naista vuodessa pipplimiehet sanovat täällä, nainen saisi parempaa nautintoa, jos miehellä on iso penis eikä 13cm "pippeliä", onhan se nyt selvää.

En tiedä naista kuka on jättänyt miehen ison peniksen takia, päin vastoin, sitten sitä seksiä vasta harjoitellaan ja sitten pimppikin tottuu siihen eikä tavispenis enää halutakaan.

15cm-18cm olisi useimille naisille todella hyvä, mutta suurin osa miehistä ei ylety edes noihinkaan mittoihin, varsinkaan 18cm. Että aika sairasta sinänsä, että seksikkyys on naiselle ihan itsessään, mutta ainoastaan about 15% väestöstä omaa tuollaisen "just hyvän" peniksen, mikä muuten on tavallista moloa paljon isompi.
Yksi senttikin on jo "vitusti enemmän"

Miehetkin aina puhuvat tiukasta pimpistä, ja naiset isosta munasta, sattumaa? Yksinkertainen esimerkki, mutta kaikki legenda (tämä ei ole) ja myytti perustuu totuuteen ja faktaan.

Ja totuushan on se, että naisesta on tehty sellainen seksiobjekti millä ei ole mitään hävittävää seksuaalisesti, mutta miehestä on tehty sellainen asioiden eteen tekevä suorittaja.

Se, että mä synnyin naisesta on paskapuhetta, mua kantoi nainen, mut mä synnyin miehestä.

Et naiset, ja pippelispedet... lopettakaa toi valehtelu...

34

5876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maija 35

      Mieheni pani minut mittaamaan peniksensä pituuden, kun sanoi, ettei viitsi kuunnella enää sanomisiani liian isosta kalusta. No minua aina hirvitti jäykän peniksen koko, aina oli pelko että mahtuuko tuo sisään.

      No mittasin sitten rullamitalla, mies opasti että päältä mitataan. Peniksen ulkonema vartalon pinnasta oli 12,9 cm. Mieheni sanoi sen olevan ihan pikkaisen alle suomalaisen keskimitan, en ollut uskoa niin isolta se tuntui.

      Pakko oli tilastoista katsoa se totuus, ennen kuin saatoin uskoa. No nykyään meillä menee yhäkin ihan kivasti. Pelkoni on loppuneet aikapäivää sitten ja mieheni saa minut todella tulemaan, on aina saanut minut laukeamaan. En millään suostuisi miestä vaihtamaan isomman omaavaan. Vajaa 13 senttinen on minulle paras, varsinkin kun se on älykkäässä ja mielikuvitusrikkaassa miehessä kiini.

      • Heidi87

        Taas joku tuhkamuna mies esiintyy täällä naisena ja todistelee et muka 12,9cm on iso :D
        Pieni mikä pieni!Kyllä toi pissimiseen sopii, mutta naista tyydyttävää seksiä sillä ei voi harrastaa...


    • nyyh nyyh nyyh

      Olet huono ja sinulla on pieni pippeli. Olet ihmisenäkin surkea. Me naiset kokoonnumme ympärillesi ja osoitamme sinua sormella ja huudamme kuorossa:"säälittävä!"
      Oliko kiihoittavaa? Tuliko sulta? Etkös sä juuri tuollaista tuolla vikinälläsi hae?

      • kokenut nainen

        Uskomatonta että jauhat tuota samaa levyä.Kuule,minusta hirveän iso penis ei ole kiva.Se sattuu.Luulet virheellisesti,että sen on oltava valtava.

        Viimeisin poikaystävä omisti n14-18 cm pituisen,vaikee sanoa tarkkaan,en viitsi ketään mittailla.Hän oli varsin viriili,jaksoi painaa monta tuntia.Sanotaan et 3 tunnin jälkeen paikat oli tosi kipeet.

        Oletko ajatellu sitä,et nuo filmien munasankarit ei saa koskaan munaansa sisään edes puoliakaan?Missä on heidän nautinto?Vai eikö sillä ole väliä?Olen sitä mieltä että mies nauttii siitä että saa työntyä pohjaan saakka,kun on sopivan kokoinen niin se ei satu.

        Mut nää melamiehet ei voi koskaan kokea sitä huimaavaa tunnetta,kun työntää takaapäin pohjaan saakka,ja todella pitkääään ja kauuuuaaaaan...
        Tai kun nainen kietoo säärensä miehen selkälle ja mies voi työtää pohjaan saakka,ja onhan niitä muitakin asentoja.

        Ja eikä sen aina tarvii olla pohjanmaan kautta,asentoja on niin paljon,välillä voi olla rauhallisesti,sit vähän rajummin.

        En kauheasti pidä näistä filmeistä.En ymmärrä miksi naiset ottaessaan suuhun,vatkaavat kuin viimeistä päivää?Miehet nuolee,mut heiluttaa vaan kieltä,eihän tuollainen tunnu miltään,kunhan lipoo huvikseen,ei edes näytä hyvältä.

        Mut se filminpätkä minkä takia sanoit siementäneesi sata kertaa,on lähes hyvä.Nainen ottaa rauhallisesti suuhun(ihan samaan tyyliin kuin minä,tosin teen enemmän huulilla,ja vähän muutakin kuin sisään ulos)
        Mies ei pumppaa hulluna,vaan työntelee rauhallisesti,hämmentää,liikuttelee hyvin lantiotaan.

        Jaksoin melkein katsoa loppuun,tuo nuoleminen oli vähän tylsän näköistä siinä lopussa.Taidan silti katsoa sen ihan nyt,sillä tekee mieli dildoa....


      • Poika20
        kokenut nainen kirjoitti:

        Uskomatonta että jauhat tuota samaa levyä.Kuule,minusta hirveän iso penis ei ole kiva.Se sattuu.Luulet virheellisesti,että sen on oltava valtava.

        Viimeisin poikaystävä omisti n14-18 cm pituisen,vaikee sanoa tarkkaan,en viitsi ketään mittailla.Hän oli varsin viriili,jaksoi painaa monta tuntia.Sanotaan et 3 tunnin jälkeen paikat oli tosi kipeet.

        Oletko ajatellu sitä,et nuo filmien munasankarit ei saa koskaan munaansa sisään edes puoliakaan?Missä on heidän nautinto?Vai eikö sillä ole väliä?Olen sitä mieltä että mies nauttii siitä että saa työntyä pohjaan saakka,kun on sopivan kokoinen niin se ei satu.

        Mut nää melamiehet ei voi koskaan kokea sitä huimaavaa tunnetta,kun työntää takaapäin pohjaan saakka,ja todella pitkääään ja kauuuuaaaaan...
        Tai kun nainen kietoo säärensä miehen selkälle ja mies voi työtää pohjaan saakka,ja onhan niitä muitakin asentoja.

        Ja eikä sen aina tarvii olla pohjanmaan kautta,asentoja on niin paljon,välillä voi olla rauhallisesti,sit vähän rajummin.

        En kauheasti pidä näistä filmeistä.En ymmärrä miksi naiset ottaessaan suuhun,vatkaavat kuin viimeistä päivää?Miehet nuolee,mut heiluttaa vaan kieltä,eihän tuollainen tunnu miltään,kunhan lipoo huvikseen,ei edes näytä hyvältä.

        Mut se filminpätkä minkä takia sanoit siementäneesi sata kertaa,on lähes hyvä.Nainen ottaa rauhallisesti suuhun(ihan samaan tyyliin kuin minä,tosin teen enemmän huulilla,ja vähän muutakin kuin sisään ulos)
        Mies ei pumppaa hulluna,vaan työntelee rauhallisesti,hämmentää,liikuttelee hyvin lantiotaan.

        Jaksoin melkein katsoa loppuun,tuo nuoleminen oli vähän tylsän näköistä siinä lopussa.Taidan silti katsoa sen ihan nyt,sillä tekee mieli dildoa....

        Mitä sä edesk irjotit tossa, kirjotit tyhjää.

        ja itsekin myönsit tuossa, että iso muna on parempi, mikä vittu teitä naisia oikeen vaivaa?

        Ja vai tuli sinulle paikat kipeäksi 3h seksin jälkeen? Aha... no se on sitten varmaan siitä peniksen koosta :D... ja kuka helvetti harrastaa seksiä 3h, good luck.

        Ja jälleen, kaiken ton typerän tyhjänpuhumisen jälkeen sä sanot "ei liian iso ole hyvä". ei liian iso olekaan, mutta iso penis on.

        Ja te naiset tykkäätte enmmän isosta munasta.

        Siinä videossa sillä miehellä oli iso penis ja sanoit videon olevan hyvä. Nonni. kiitos


      • kokenut nainen
        Poika20 kirjoitti:

        Mitä sä edesk irjotit tossa, kirjotit tyhjää.

        ja itsekin myönsit tuossa, että iso muna on parempi, mikä vittu teitä naisia oikeen vaivaa?

        Ja vai tuli sinulle paikat kipeäksi 3h seksin jälkeen? Aha... no se on sitten varmaan siitä peniksen koosta :D... ja kuka helvetti harrastaa seksiä 3h, good luck.

        Ja jälleen, kaiken ton typerän tyhjänpuhumisen jälkeen sä sanot "ei liian iso ole hyvä". ei liian iso olekaan, mutta iso penis on.

        Ja te naiset tykkäätte enmmän isosta munasta.

        Siinä videossa sillä miehellä oli iso penis ja sanoit videon olevan hyvä. Nonni. kiitos

        Huomaa että sinulla ei ole elämän eikä seksikokemusta,sehän oli pelkkää asiaa ja faktaa.

        Kuka jaksaa 3 tuntia?Me kuule jaksettiin ja useasti.Ja aamulla vielä kerran,vaikka oltiin viimeeksi illalla joka venähti yöhön....Meille joku 15 min oli harvinaisuus....

        Minusta 14-18 on riittävän iso,ja kun se on vielä sopivan paksukin...nam...

        Ja katsos, ei se seksi ole pelkkää panoa,siihen tarvitaan esileikkiä,mielummin pitemmän kaavan mukaan.Yhdyntä,useita eri asentoja,on rauhallisempia hetkiä ja rajumpaa menoa.Ja loppuu helliin hetkiin,toiselle ei saa koskaan kääntää selkää tai painella suihkuun sanomatta tai tekemättä mitään.

        Niin kyllä siinä 3 tuntia humahtaa hyvin äkkiä.Kerran kesähelteellä yhdyntämme kesti noin kaksi tuntia,lopulta olimme niin hiestä märkiä,että ei enää pysytty toistemme päällä.Mentiin sohvalle puolipukeissa,levättiin noin puoli tuntia,hän sanoi:ota suuhun..

        Ja minähän otin,ja ei kun takaisin sänkyyn.Sovittiin että nyt ihan hitaasti ja hiljalleen,ettei tarvii uida hiessä taas.Ja voi luoja,mitkä orgasmit saatiin.
        (koska sen kahden tunnin aikana kumpikaan ei vielä lauennut,ja himot jäi päälle,ne heräsi entistä voimakkaampana)

        Kun sinäkin pääset tuosta vääristyneestä käsityksestä,rakastut ja koet yhtä upeita hetkiä kuin minä olen kokenut.Silloin voit vaan hymyillä mitä tuli kirjoitettua,hukattua päiviä ja elämäänsä ihan turhaan peniskateutta sairastaen.Ja nimenomaan ihan turhaan.

        Kun kasvat vähän,niin ymmärrät.Ja siitä videosta vielä.Se penis nyt ei ollu se pointti ollenkaan.Minä seurasin miehen liikehdintää,hän otti naisen huomioon.Siinä ei ollu sitä duracel-pupumaista painamista,eikä nainen lutkuttanut,vatkannu kättään ja päätään hulluna.
        miehen nuoleminen oli tylsän näköistä,siinä mielenkiintoni hiipui.

        Pari muistutti minua ja eksääni,rauhallinen ja nautiskeleva liikkuminen oli se miksi pysähdyin sitä katsomaan.Et ihan virheellisesti luulet TAAS että se jättimela muka oli syynä.
        Se enemmänkin häiritsi,koska se upposi sisään vain vähän ja voin kuvitella kuinka naista saattoi jossain vaiheessa sattua,mies kyllä hyvin varovasti liikkui.


      • Poika20
        kokenut nainen kirjoitti:

        Huomaa että sinulla ei ole elämän eikä seksikokemusta,sehän oli pelkkää asiaa ja faktaa.

        Kuka jaksaa 3 tuntia?Me kuule jaksettiin ja useasti.Ja aamulla vielä kerran,vaikka oltiin viimeeksi illalla joka venähti yöhön....Meille joku 15 min oli harvinaisuus....

        Minusta 14-18 on riittävän iso,ja kun se on vielä sopivan paksukin...nam...

        Ja katsos, ei se seksi ole pelkkää panoa,siihen tarvitaan esileikkiä,mielummin pitemmän kaavan mukaan.Yhdyntä,useita eri asentoja,on rauhallisempia hetkiä ja rajumpaa menoa.Ja loppuu helliin hetkiin,toiselle ei saa koskaan kääntää selkää tai painella suihkuun sanomatta tai tekemättä mitään.

        Niin kyllä siinä 3 tuntia humahtaa hyvin äkkiä.Kerran kesähelteellä yhdyntämme kesti noin kaksi tuntia,lopulta olimme niin hiestä märkiä,että ei enää pysytty toistemme päällä.Mentiin sohvalle puolipukeissa,levättiin noin puoli tuntia,hän sanoi:ota suuhun..

        Ja minähän otin,ja ei kun takaisin sänkyyn.Sovittiin että nyt ihan hitaasti ja hiljalleen,ettei tarvii uida hiessä taas.Ja voi luoja,mitkä orgasmit saatiin.
        (koska sen kahden tunnin aikana kumpikaan ei vielä lauennut,ja himot jäi päälle,ne heräsi entistä voimakkaampana)

        Kun sinäkin pääset tuosta vääristyneestä käsityksestä,rakastut ja koet yhtä upeita hetkiä kuin minä olen kokenut.Silloin voit vaan hymyillä mitä tuli kirjoitettua,hukattua päiviä ja elämäänsä ihan turhaan peniskateutta sairastaen.Ja nimenomaan ihan turhaan.

        Kun kasvat vähän,niin ymmärrät.Ja siitä videosta vielä.Se penis nyt ei ollu se pointti ollenkaan.Minä seurasin miehen liikehdintää,hän otti naisen huomioon.Siinä ei ollu sitä duracel-pupumaista painamista,eikä nainen lutkuttanut,vatkannu kättään ja päätään hulluna.
        miehen nuoleminen oli tylsän näköistä,siinä mielenkiintoni hiipui.

        Pari muistutti minua ja eksääni,rauhallinen ja nautiskeleva liikkuminen oli se miksi pysähdyin sitä katsomaan.Et ihan virheellisesti luulet TAAS että se jättimela muka oli syynä.
        Se enemmänkin häiritsi,koska se upposi sisään vain vähän ja voin kuvitella kuinka naista saattoi jossain vaiheessa sattua,mies kyllä hyvin varovasti liikkui.

        Niin siis sekstailitte kolme tuntia, mutta ette pannu 3h yhteen menoon.

        Toiseks, sä et pane ketään, "nainen", sulla ei ole munaa, vaan sua pannaan, penis menee sun sisään eli sä joko paneututat itsees ratsastamalla tai sua pannaan.

        TOISEKSI! sulle 14-18 on hyvä penis?

        Mulla on reilu 13cm ja siis normi penis, ei mitään shampoo pulloa.

        Säkin tuossa myönsit et isompi penis on parempi, eli lopeta toi vitun hyysääminen vitun spede.

        Eka sanot et penis ei ole pääasia, kunhan se on 18cm? Tyhmä!

        JA KYLLÄ, mä olen neitsyt, kaiken tuon huomioon ottaen en pysty edes harkitsemaan seksiä tyttöjen kaa, koska seksi on seksiä naislele, koska te olette seksiolentoja, mutta meillä on penis mikä joko on hyvä tai huono ja me pannaan, ja yritetään suoriutua teistä.


      • Poika20
        kokenut nainen kirjoitti:

        Huomaa että sinulla ei ole elämän eikä seksikokemusta,sehän oli pelkkää asiaa ja faktaa.

        Kuka jaksaa 3 tuntia?Me kuule jaksettiin ja useasti.Ja aamulla vielä kerran,vaikka oltiin viimeeksi illalla joka venähti yöhön....Meille joku 15 min oli harvinaisuus....

        Minusta 14-18 on riittävän iso,ja kun se on vielä sopivan paksukin...nam...

        Ja katsos, ei se seksi ole pelkkää panoa,siihen tarvitaan esileikkiä,mielummin pitemmän kaavan mukaan.Yhdyntä,useita eri asentoja,on rauhallisempia hetkiä ja rajumpaa menoa.Ja loppuu helliin hetkiin,toiselle ei saa koskaan kääntää selkää tai painella suihkuun sanomatta tai tekemättä mitään.

        Niin kyllä siinä 3 tuntia humahtaa hyvin äkkiä.Kerran kesähelteellä yhdyntämme kesti noin kaksi tuntia,lopulta olimme niin hiestä märkiä,että ei enää pysytty toistemme päällä.Mentiin sohvalle puolipukeissa,levättiin noin puoli tuntia,hän sanoi:ota suuhun..

        Ja minähän otin,ja ei kun takaisin sänkyyn.Sovittiin että nyt ihan hitaasti ja hiljalleen,ettei tarvii uida hiessä taas.Ja voi luoja,mitkä orgasmit saatiin.
        (koska sen kahden tunnin aikana kumpikaan ei vielä lauennut,ja himot jäi päälle,ne heräsi entistä voimakkaampana)

        Kun sinäkin pääset tuosta vääristyneestä käsityksestä,rakastut ja koet yhtä upeita hetkiä kuin minä olen kokenut.Silloin voit vaan hymyillä mitä tuli kirjoitettua,hukattua päiviä ja elämäänsä ihan turhaan peniskateutta sairastaen.Ja nimenomaan ihan turhaan.

        Kun kasvat vähän,niin ymmärrät.Ja siitä videosta vielä.Se penis nyt ei ollu se pointti ollenkaan.Minä seurasin miehen liikehdintää,hän otti naisen huomioon.Siinä ei ollu sitä duracel-pupumaista painamista,eikä nainen lutkuttanut,vatkannu kättään ja päätään hulluna.
        miehen nuoleminen oli tylsän näköistä,siinä mielenkiintoni hiipui.

        Pari muistutti minua ja eksääni,rauhallinen ja nautiskeleva liikkuminen oli se miksi pysähdyin sitä katsomaan.Et ihan virheellisesti luulet TAAS että se jättimela muka oli syynä.
        Se enemmänkin häiritsi,koska se upposi sisään vain vähän ja voin kuvitella kuinka naista saattoi jossain vaiheessa sattua,mies kyllä hyvin varovasti liikkui.

        Sun paneminen ei siis ollutkaan penemista, vaan asentojen vaihtoa ja pitkää esileikkiä.

        Nonni, no sit 3h oli aika lyhyt aika.

        Ja totta kai esileikit on tärkeitä, no shit sherlock, 1980 olympialaiset on tulossa, oi vuoret miten vanhoja te olette.

        Kuten sanoit, kirjoitat aika tyhjänpäiväistä paskaa. In the end of the day, tavismuna on the shit cock


      • kokenut nainen
        Poika20 kirjoitti:

        Sun paneminen ei siis ollutkaan penemista, vaan asentojen vaihtoa ja pitkää esileikkiä.

        Nonni, no sit 3h oli aika lyhyt aika.

        Ja totta kai esileikit on tärkeitä, no shit sherlock, 1980 olympialaiset on tulossa, oi vuoret miten vanhoja te olette.

        Kuten sanoit, kirjoitat aika tyhjänpäiväistä paskaa. In the end of the day, tavismuna on the shit cock

        Kyllä sun kokemattomuus paistaa ja kauas....No jos nyt alan laskemaan,niin esileikkiin meni jotain 20min,panoa loput,loppuhalittelut 20 min.Et laske,panoa 2tuntii 20 min.Ja en nyt pysty niin minuutilleen sanomaan,voi olla et meni kauemminkin.

        Jos mentiin illalla yhdeksän maissa sänkyyn,kyl se kello oli lähemmäs yhtä,kun lopetettiin...ja aamulla jatkettiin,mut ehkä tunnin verran.
        minusta vähän tuntui että hän saattoi vetää jotain aineita,mut voi jotkut miehet vaan olla niin kestäviä.

        Sitäkään en pysty sanomaan et oliko se 14cm vai 18cm,kun en katsos mittaa ketään.Katsoin sen viivottimesta,ja yritin kuvitella mihin mittaan se yltäisi.Dildoni on 22 cm ja se todellakaan ei ollu niin pitkä.Et ehkä keskiarvo 16cm osuu lähelle totuutta.

        Ja vatut mitä välii jollain senteillä on.Se nautinto on tärkeintä,et hallitsee asennot,on mielikuvitusta ja yllätyksellisyyttä,osaa antaa taivaallista suuseksiä,tekee kaiken TUNTEELLA.Se on korvien välistä kiinni.
        Et viitsis olla noin ahdasmielinen ja kulje laput silmillä.


      • Poika20
        kokenut nainen kirjoitti:

        Kyllä sun kokemattomuus paistaa ja kauas....No jos nyt alan laskemaan,niin esileikkiin meni jotain 20min,panoa loput,loppuhalittelut 20 min.Et laske,panoa 2tuntii 20 min.Ja en nyt pysty niin minuutilleen sanomaan,voi olla et meni kauemminkin.

        Jos mentiin illalla yhdeksän maissa sänkyyn,kyl se kello oli lähemmäs yhtä,kun lopetettiin...ja aamulla jatkettiin,mut ehkä tunnin verran.
        minusta vähän tuntui että hän saattoi vetää jotain aineita,mut voi jotkut miehet vaan olla niin kestäviä.

        Sitäkään en pysty sanomaan et oliko se 14cm vai 18cm,kun en katsos mittaa ketään.Katsoin sen viivottimesta,ja yritin kuvitella mihin mittaan se yltäisi.Dildoni on 22 cm ja se todellakaan ei ollu niin pitkä.Et ehkä keskiarvo 16cm osuu lähelle totuutta.

        Ja vatut mitä välii jollain senteillä on.Se nautinto on tärkeintä,et hallitsee asennot,on mielikuvitusta ja yllätyksellisyyttä,osaa antaa taivaallista suuseksiä,tekee kaiken TUNTEELLA.Se on korvien välistä kiinni.
        Et viitsis olla noin ahdasmielinen ja kulje laput silmillä.

        Ottakaa ihmiset viivotin käteen, katsokaa siitä 16cm nollakohdasta saakka, SE on 16cm! Eli hyvä penis, se ei ole enää pippeli.

        Ja mitä tunteeseen tulee, puhut juuri himosta. Olet himonainen, moni nainen on sellainen. Mutta sulla on näitä lapsia ja muuta niin toi on aika sairasta jos kysyt multa.

        Noi sun lapsetkin on varmaan vahinkopano äpäriä keillä on yli 30 isää, puoliks afrikkalainen, puoliks kiinalainen ja puoliks 17v suomalainen.

        Tee vaan tunteella noi tunnustelut, senkin tunnevikainen sekopää ämmä.


      • kokenut nainen
        Poika20 kirjoitti:

        Ottakaa ihmiset viivotin käteen, katsokaa siitä 16cm nollakohdasta saakka, SE on 16cm! Eli hyvä penis, se ei ole enää pippeli.

        Ja mitä tunteeseen tulee, puhut juuri himosta. Olet himonainen, moni nainen on sellainen. Mutta sulla on näitä lapsia ja muuta niin toi on aika sairasta jos kysyt multa.

        Noi sun lapsetkin on varmaan vahinkopano äpäriä keillä on yli 30 isää, puoliks afrikkalainen, puoliks kiinalainen ja puoliks 17v suomalainen.

        Tee vaan tunteella noi tunnustelut, senkin tunnevikainen sekopää ämmä.

        Saitko nyt sanotuksi ihan kaiken mikä sinua ahdistaa?Helpottiko?


      • Anonyymi
        kokenut nainen kirjoitti:

        Huomaa että sinulla ei ole elämän eikä seksikokemusta,sehän oli pelkkää asiaa ja faktaa.

        Kuka jaksaa 3 tuntia?Me kuule jaksettiin ja useasti.Ja aamulla vielä kerran,vaikka oltiin viimeeksi illalla joka venähti yöhön....Meille joku 15 min oli harvinaisuus....

        Minusta 14-18 on riittävän iso,ja kun se on vielä sopivan paksukin...nam...

        Ja katsos, ei se seksi ole pelkkää panoa,siihen tarvitaan esileikkiä,mielummin pitemmän kaavan mukaan.Yhdyntä,useita eri asentoja,on rauhallisempia hetkiä ja rajumpaa menoa.Ja loppuu helliin hetkiin,toiselle ei saa koskaan kääntää selkää tai painella suihkuun sanomatta tai tekemättä mitään.

        Niin kyllä siinä 3 tuntia humahtaa hyvin äkkiä.Kerran kesähelteellä yhdyntämme kesti noin kaksi tuntia,lopulta olimme niin hiestä märkiä,että ei enää pysytty toistemme päällä.Mentiin sohvalle puolipukeissa,levättiin noin puoli tuntia,hän sanoi:ota suuhun..

        Ja minähän otin,ja ei kun takaisin sänkyyn.Sovittiin että nyt ihan hitaasti ja hiljalleen,ettei tarvii uida hiessä taas.Ja voi luoja,mitkä orgasmit saatiin.
        (koska sen kahden tunnin aikana kumpikaan ei vielä lauennut,ja himot jäi päälle,ne heräsi entistä voimakkaampana)

        Kun sinäkin pääset tuosta vääristyneestä käsityksestä,rakastut ja koet yhtä upeita hetkiä kuin minä olen kokenut.Silloin voit vaan hymyillä mitä tuli kirjoitettua,hukattua päiviä ja elämäänsä ihan turhaan peniskateutta sairastaen.Ja nimenomaan ihan turhaan.

        Kun kasvat vähän,niin ymmärrät.Ja siitä videosta vielä.Se penis nyt ei ollu se pointti ollenkaan.Minä seurasin miehen liikehdintää,hän otti naisen huomioon.Siinä ei ollu sitä duracel-pupumaista painamista,eikä nainen lutkuttanut,vatkannu kättään ja päätään hulluna.
        miehen nuoleminen oli tylsän näköistä,siinä mielenkiintoni hiipui.

        Pari muistutti minua ja eksääni,rauhallinen ja nautiskeleva liikkuminen oli se miksi pysähdyin sitä katsomaan.Et ihan virheellisesti luulet TAAS että se jättimela muka oli syynä.
        Se enemmänkin häiritsi,koska se upposi sisään vain vähän ja voin kuvitella kuinka naista saattoi jossain vaiheessa sattua,mies kyllä hyvin varovasti liikkui.

        Nyt tarvit kyllä lääkityksen vaihdon kun puhut niin ristiriitaista paskaa. Ei aikuinen ihminen puhu seksin harrastamisesta kuin joku pahainen teini, joka on saanut käsityksensä realistisesta seksistä internetin pornosivustoilta :D


      • Anonyymi
        kokenut nainen kirjoitti:

        Uskomatonta että jauhat tuota samaa levyä.Kuule,minusta hirveän iso penis ei ole kiva.Se sattuu.Luulet virheellisesti,että sen on oltava valtava.

        Viimeisin poikaystävä omisti n14-18 cm pituisen,vaikee sanoa tarkkaan,en viitsi ketään mittailla.Hän oli varsin viriili,jaksoi painaa monta tuntia.Sanotaan et 3 tunnin jälkeen paikat oli tosi kipeet.

        Oletko ajatellu sitä,et nuo filmien munasankarit ei saa koskaan munaansa sisään edes puoliakaan?Missä on heidän nautinto?Vai eikö sillä ole väliä?Olen sitä mieltä että mies nauttii siitä että saa työntyä pohjaan saakka,kun on sopivan kokoinen niin se ei satu.

        Mut nää melamiehet ei voi koskaan kokea sitä huimaavaa tunnetta,kun työntää takaapäin pohjaan saakka,ja todella pitkääään ja kauuuuaaaaan...
        Tai kun nainen kietoo säärensä miehen selkälle ja mies voi työtää pohjaan saakka,ja onhan niitä muitakin asentoja.

        Ja eikä sen aina tarvii olla pohjanmaan kautta,asentoja on niin paljon,välillä voi olla rauhallisesti,sit vähän rajummin.

        En kauheasti pidä näistä filmeistä.En ymmärrä miksi naiset ottaessaan suuhun,vatkaavat kuin viimeistä päivää?Miehet nuolee,mut heiluttaa vaan kieltä,eihän tuollainen tunnu miltään,kunhan lipoo huvikseen,ei edes näytä hyvältä.

        Mut se filminpätkä minkä takia sanoit siementäneesi sata kertaa,on lähes hyvä.Nainen ottaa rauhallisesti suuhun(ihan samaan tyyliin kuin minä,tosin teen enemmän huulilla,ja vähän muutakin kuin sisään ulos)
        Mies ei pumppaa hulluna,vaan työntelee rauhallisesti,hämmentää,liikuttelee hyvin lantiotaan.

        Jaksoin melkein katsoa loppuun,tuo nuoleminen oli vähän tylsän näköistä siinä lopussa.Taidan silti katsoa sen ihan nyt,sillä tekee mieli dildoa....

        olimme sopineet vaimojen vaihdosta. Naapuin vaimo höpötti koko panon ajan miten iso mulla oli. olisin halunnu painaa kunnolla pohjaan mutta en saanut tilaisuutta kun pelkäsin naiseni pillun repeävä.
        Toinen pari oli vähän pettynyt omaa tilaisuuteensa


    • kannattaa ehkä

      hakeutua sukupuolen vaihdokseen.

      Saat sinäkin sitten käytellä
      ehkä joskus tulevaisuudessa
      isoa munaa.

      Tai sitten vaan tyydyt siihen mitä
      sulla on ja pyrit panemaan parasti.

      Kuitenkin voit lopettaa tuon
      jatkuvan itkemisesi -ei se siitä kasva.

      • yhteenlasku

        Ala-asteen tasoinen yhteenlasku ei suju.

        Naiset tajuu että hänellä on ongelma. Aivoissa.
        Ymmärryksessä on vikaa kun ei tajuu mille Saara nauraa, olis ollu säälipimppiä tiedossa. Mutta kun ei..

        Mut saara nauraa


    • Mitä vit

      "Montakohan kertaa se on todettu, että iso penis stimuloi vaginaa kaikista parhaiten mitä panemiseen tulee"

      Ja milläs perusteella se isompi stimuloi parhaiten? Ottaen huomioon että vaginan herkimmät tuntoalueet on reunustaville seinämillä ensimmäisten sentien alueella. Vaginan pohjassa tuntoalueita ei ole juuru ollenkaan, joten mitä hyötyä siitä on jos 30 cm penis takoo turhaan päätään seinään?

      • nainen-maalta

        Muistutetaan taas, että suomalaisilla keskimitta on jo yli 20cm ja sellanen 22cm alkaa olla tyydyttävä.


      • ja isot aivot
        nainen-maalta kirjoitti:

        Muistutetaan taas, että suomalaisilla keskimitta on jo yli 20cm ja sellanen 22cm alkaa olla tyydyttävä.

        Aina on parempi kun löytyy enempi aivokapasiteettia.


      • Erämaan tietäjä
        nainen-maalta kirjoitti:

        Muistutetaan taas, että suomalaisilla keskimitta on jo yli 20cm ja sellanen 22cm alkaa olla tyydyttävä.

        keskimitta suomessa on nykyisin 32,4 cm.

        Vaan ootko sä joku maanikko tahi ongelmainen kun jaksat tuota samaa muka-hauskaa läppää jauhaa täällä?


    • Poika20

      Kaikki te naiset siis piditte lähettämistäni videoista. Eli iso on parempi.

      • Ei tykätty

        Iso kalu tökkii ikävästi ja välillä kipeästi kohdun kaulaa, eikä muutenkaan tunnu läheiseltä yhdyntä. Orgasmi jää tulematta kivun takia, vaikka se normaalivarusteisen kaverin kanssa tulee helposti.

        Lisäksi isokulliset kaverit kuvittelee että me tykättäis hirveesti jostain syväkurkku jutuista: yäk oksettavaa.

        Seuraavaksi normaalikokoista pliis, se on ihanin.


    • Erämaan tietäjä

      ettei se pituus vaan paksuus, vaikka ei siitä pituudestakaan ole haittaa, mutta enemmän paksumpi tuntuu kuin vaikka 5cm pitempi mutta ohuempi veljensä, joka soi vasta kaivon pohjalla.

      Sitä paitsi kestävyys ja patukan kovuus on nekin tärkeitä ominaisuuksia ja niissäkin on miehissä eroja huomattavasti.

      Ja muista: mitä tekee isollakaan kullilla jos ei saa naista?

      • Poika20

        Se paksuus on kokoa. Ja useimmat naiset ei halua kiven kovaa stondista, jos penis on TOSI iso, pienelle penikselle kuten mä 13cm kiven kovuus on aivan pakko, mutta ei sekään riitä tietysti.

        Sitten mä en välitä naisen saamisesta vaan naisen tyydyttmäisestä, ei naisen saaminen ole mulle mikään pistetys juttu, yläasteelta on päästy jo katsos.
        Ja isokulliset miehet varmasti saavat naista, älä sä siitä välitä.

        Katsoppa huviksesi www.iloveinterracial.com

        Tavallisia ihmisiä kaikki ja nauttivat isosta munasta ja kunnon seksistä.


      • Erämaan pamppu
        Poika20 kirjoitti:

        Se paksuus on kokoa. Ja useimmat naiset ei halua kiven kovaa stondista, jos penis on TOSI iso, pienelle penikselle kuten mä 13cm kiven kovuus on aivan pakko, mutta ei sekään riitä tietysti.

        Sitten mä en välitä naisen saamisesta vaan naisen tyydyttmäisestä, ei naisen saaminen ole mulle mikään pistetys juttu, yläasteelta on päästy jo katsos.
        Ja isokulliset miehet varmasti saavat naista, älä sä siitä välitä.

        Katsoppa huviksesi www.iloveinterracial.com

        Tavallisia ihmisiä kaikki ja nauttivat isosta munasta ja kunnon seksistä.

        Mene nussimaan naisia ja tule vasta sitten tieteilemään.
        Kyllä niissä pilluissakin on eroja.
        Ja jos sulla on ohut muna niin etsi pienempiä naisia. Eikä se iso muna ole KAIKILLE naisille se juttu. Ei ne lesbotkaan kaipaile mitään isoja kulleja.

        Tiedän sitäpaitsi muutaman ruman ja tyhmän isokullisen miehen jotka ei saa mitään hyvä kun edes sekundapillua hankittua itselleen.


      • Poika20
        Erämaan pamppu kirjoitti:

        Mene nussimaan naisia ja tule vasta sitten tieteilemään.
        Kyllä niissä pilluissakin on eroja.
        Ja jos sulla on ohut muna niin etsi pienempiä naisia. Eikä se iso muna ole KAIKILLE naisille se juttu. Ei ne lesbotkaan kaipaile mitään isoja kulleja.

        Tiedän sitäpaitsi muutaman ruman ja tyhmän isokullisen miehen jotka ei saa mitään hyvä kun edes sekundapillua hankittua itselleen.

        Ei se pillun saaminen, vaan pillun tyydyttäminen.

        Ja mikä on ohut muna? Mulla on tavallinen penis... miten ohut se voi olla? Tyhmä

        Ja sä et tiedä yhtään ketään etkä mitään isomunaisia miehiä

        www.iloveinterracial.com

        Siinä mä tiedän kuule noi kaikki naiset ja miehet ja ne sano mulle, että iso on parempi, usko pois, usko.

        Mutta toi seksimatsku ei ole näyteltyä, se on spontaanista ja naiset rakastaa


      • E.Tiet.
        Poika20 kirjoitti:

        Ei se pillun saaminen, vaan pillun tyydyttäminen.

        Ja mikä on ohut muna? Mulla on tavallinen penis... miten ohut se voi olla? Tyhmä

        Ja sä et tiedä yhtään ketään etkä mitään isomunaisia miehiä

        www.iloveinterracial.com

        Siinä mä tiedän kuule noi kaikki naiset ja miehet ja ne sano mulle, että iso on parempi, usko pois, usko.

        Mutta toi seksimatsku ei ole näyteltyä, se on spontaanista ja naiset rakastaa

        antaa siis provon vaan jatkaa omaa matkaa.


      • Poika20
        E.Tiet. kirjoitti:

        antaa siis provon vaan jatkaa omaa matkaa.

        Mä luulen et olen ainut for real täällä,

        Olen ainut kuka on itsekriittinen ja tiedostaa asioita, mutta te "miehet", lol, olette tyypillisä mirrejä ketkä näkee peilissä leijonan.
        Oikeesti, olen mielummin itsesäälissä kuin ylivarma. Ei edes itsevarma kannata olla jos on 13cm muna.


      • poika20
        E.Tiet. kirjoitti:

        antaa siis provon vaan jatkaa omaa matkaa.

        Se on amatööri sivu missä naiset myöntää ison munan antavan parempaa seksiä


      • optimisti
        Poika20 kirjoitti:

        Mä luulen et olen ainut for real täällä,

        Olen ainut kuka on itsekriittinen ja tiedostaa asioita, mutta te "miehet", lol, olette tyypillisä mirrejä ketkä näkee peilissä leijonan.
        Oikeesti, olen mielummin itsesäälissä kuin ylivarma. Ei edes itsevarma kannata olla jos on 13cm muna.

        Optimisti pärjää aina parhaiten


      • trolli20
        poika20 kirjoitti:

        Se on amatööri sivu missä naiset myöntää ison munan antavan parempaa seksiä

        Mitä se auttaa skitso olla, oikea multipersoona. Ei se määrä ole ennenkään auttanut. Vähäisempi ja laadukkaampi on aina paras!


    • Anonyymi

      Alastomassa Suomessa klubit missä tykätään isoista peniksistä ovat täynnä naisia, isohko osa naisista kuuluu niihin, lisäksi mitä isompi meisseli miehelle sitä enemmän naiset kommentoivat kuvaa muutenkin kuin kirjoittamalla "kiitos".

      Jos menee pienehkön omaavien profiileja katsomaan niin ei siellä ole mitään kommenttia... naiset eivät ilmeisesti edes kiitä heitä kehuista.

      Päätelkää tuosta jotain.

    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­ts­­­um­me sinut käym­­ään uude­­­ssa cha­­tissa! Meitä on yl­­i mil­joona! 👉 http://7122333.com/H/t9Z7 👈

    • Anonyymi

      Niin ,pakko ottaa osaa tähän koko keskusteluun.
      Mun eka kimppa.kolme miestä ,kaksi ihan samanlaista yksi paljon isompi.
      Se iso mitattiin ihan kiinnostuksesta,poika sanoi että on 20 cm.tarkastus mittauksessa 21cm. Kaikki tuntui huvältä, mutta pakko sanoa että se toinen niistä tavallisen kokoisesta
      Oli parempi kun ne kaks. Ja se johtui siitä ettå se kaveri nai mua erillä lailla,ei Tikannut vaan nautti ,tosin sen terska oli tosi iso.
      Mieheni arvostus nousi sen illan jälkeen,nautin.
      Mutta olihan se aivan uskomatonta kun uusi mies nousi päälle kun toinen lopetti.
      Ja sen opin kun kiimaan saa ei tarvi olla iso.
      Mut siinä iso tulee oikeuksiin kun on kaksi samaan aikaan toinen pillussa ja toinen pyllyssä. Ei lipsahti iso niin herkästi ulos,nainenkin saa enemmän
      liikkumavaraa

    • Anonyymi

      H­e­­­i! Kuts­­­um­­me sinu­­­t käym­ään u­ude­­ss­­­a cha­­­tis­sa! Mei­­­tä on yl­­­i mil­­joona! 👉 http://arara-ik.com/H/Z2a8T6

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe