Ei seksiä

Mistä apua????

Olemme seurustelleet jo useamman vuoden. Aluksi seksi oli todella hyvää ja mietinkin usein mielessäni, että voiko näin hyvää seksiä ollakaan.

Jonkin ajan päästä tyttöystäväni alkoi torjua yrityksiäni. Lopulta se johti siihen, että en oikein enää viitsinyt yrittää, koska harmitti se ainainen torjuminen. Tilanne on edennyt jo niin pahaksi, että seksiä on ehkä max. 2 kertaa kuussa, jos sitäkään. Kumpikaan ei tee juurikaan aloitteita ja seksiä ei siis ole. Silloin kun seksiä on niin se on edelleen todella hyvää ja molemmat nautimme siitä.

Mitä tässä tilanteessa voisi tehdä? Lähteäkään en halua, koska rakastan tyttöystävääni paljon. Olemme muutamia kertoja jutelleet asiasta, mutta sama jatkuu edelleen. Joskus olen kuullut että kun seksi toimii, niin sitä ei tarvitse ajatella ja jos se taas ei toimi, niin sitä ajattelee melkein koko ajan. Meillä (tai ainakin minulla) tilanne on juuri tämä. Molemmat olemme vielä ihan mukavan näköisiäkin, joten en usko että mistään häpeilemisestä on kiinni.

2

1276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-pihtari

      Siis en nyt tarkoita olla mitenkään ilkeä, mutta... Omalla kohdallani olin ensimmäisessä suhteessani se pihtaaja, koska seksi vain ei ollut hyvää. Mieheni kohteli minua kuin jotain täytettävää nukkea, eikä hänellä ollut aavistustakaan mitä tehdä naiselle. Tyhmyyttäni ja nuoruuttani teeskentelin orgasmin ja mies luuli olevansa hyväkin rakastaja. Ja sitten oli ihan ihmeissään, että miksi ei seksiä ollut vaikka "molemmat nauttii". Enkä hennonnut kertoa, etten ollut koskaan nauttinut seksistä hänen kanssaan.

      Erosimme ja tapasin uuden miehen, joka on aivan ihana sängyssä. Ja nyt viidentoistavuodenkin jälkeen olen melkeinpä innokkaampi rakastelemaan kuin hän!

      Ehkä tyttöystäväsi ei halua loukata tai ei oikein itsekään tiedä, mistä tykkäisi? Yritä puhua ja kannustaa häntä kertomaan. Tai kohteletko häntä vain välineenä, jonka avulla saat orgasmin? Minulle ainakin on tärkeää, että minua kohdellaan ihmisenä ja tämä on miesten kanssa hankalaa, kun mies ei kuitenkaan pysty tuntemaan samaa, mitä nainen miestä kohtaan.

      Totuus on kuitenkin, että ellei mitään sairautta tai vastaavaa ole, niin ei nainen kieltäydy nautinnollisesta seksistä. Huonosta seksistä kylläkin!

      • Saatat olla oikeassa

        Niin voihan olla, että minulla on aivan väärät luulot tilanteesta. Kiitos sinulle asiallisesta viestistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe