Kuka on Apulannan laulaja!

Onko se joku Mikko

Kuka on on Apulannan laulaja onko se joku Mikko.

22

2242

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nicel

ei ei ei mikää mikko, vaan Toni Wirtanen

• no ku

oiski

• halki

Se on Supi,jolla peruukki.

• WiljamiW.Watanen

että se laulaja on Toni Virtanen...toi Toni Wirtanen on vaan niinku taiteilijanimi... ;D

En mä tästä mitenkään satawarma oo...semmonen 50/60 ehkä... ;)

• suomalainen1917
        WiljamiW.Watanen kirjoitti:

että se laulaja on Toni Virtanen...toi Toni Wirtanen on vaan niinku taiteilijanimi... ;D

Tero Pekka Virtanen.

• totuus on tämä
        WiljamiW.Watanen kirjoitti:

WiljamiW.Watanen, mistäs olen saanut päähäsi moista? Kun missään ei koskaan ole niin sanottu...

Kyllä se kuules ihan Wirtanen on, tuplaweellä. Tämä muuten on sataprosenttisen varmaa tietoa.

Eihän se nyt niin harvinainen nimi ole hitto soikoon, katsopa vaikka puhelinluettelosta... kyllä sieltäkin pitäisi löytyä Wirtasia (tai ainakin minun kotiseuduiltani löytyy).

• ...tietenkin...

...Ari Vatanen.

On muuten viimosen päälle paska bändi. 3-kymppiset jäbät vinkuvat jotain vitun teiniangstia, yhyy. Keittikö äiti puuron aamulla pohjaan. Saatana mitä skeidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

• -Tarja-

"On muuten viimosen päälle paska bändi. 3-kymppiset jäbät vinkuvat jotain vitun teiniangstia, yhyy. Keittikö äiti puuron aamulla pohjaan. Saatana mitä skeidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..." Tämä on lainaus eräästä vastauksesta täällä!

Alussa varmaankin olikin mutta he itse olivat myös teinipoikia mutta mun mielestä heidän musiikillinen tuotos ja esiintyminen ovat varsin moniselitteistä ja syvällistäkin mutta niitä pitää kuunnella tunteella. Mä löydän itsenikin niistä biiseistä ja oon vanhempi kuin nää Apulannan porukat. Sitäpaitsi musiikissa on asennetta ja se ei mielestäni ikää katso. Oma asenteesi taitaa olla aika suvaitsematon. Ihmisten ja erityisesti taiteilijoiden erilaisuus tuo rikkautta tähän maailmaan. Että mielestäni oma juttusi oli skeidaa. Toki sä saat olla sitä mieltä mutta mä oon TODELLAKIN erimieltä kanssasi. Voisi sanoa että mielestäni Apulanannan teiniangstit ovat kasvaneet niin ikänsä kuin musiikkinsa puolesta aikuisiksi miehiksi ja aikuisuuden myötä heidän kappaleisiinsa on tullut syvällisyyttä, taiteellisuutta, moniulotteisuutta ja jopa äänen käyttökin on parantunut. Minä ainankin fanitan heitä varmaan aina hautaan asti ja en ole mikään teiniangsti vaan yli 30 aikuinen nainen!

• rääk rääk

niillä laulaja,kun minä luulin variksen rääkyvän taustalla.

• Eikös tuon nyt ihan perussuomalaisenkin pidä tietää? Toni Juhana Wirtanen on nimi, ja Wirtanen on oikea sukunimi, tuplaveellä. Täältäkin löytyy saman sukunimen omaavia, ei ole mikään harvinainen.

• mitä Pas...

mutta vaihdan radion kanavan toiselle tai suljen.Voi hitto mitä paskaa rääkymistä.

• -Tarja-

äänellään se variskin laulaa ja mieluummin kuuntelisinkin vaikka variksen raakuntaa kuin täällä Apulantaa morkkaavia säälittäviä rääkyjiä. Se on kuule jo omataiteenlajinsa että tolla äänellä kuin Toni laulaa niin on niin menestynyt ja suosittu yhtye. Eipä olis teistä täällä jotka märisette niin kenestäkään perustamaan bändiä ja vielä menestyvää sellaista!

• Krääk krääk
        -Tarja- kirjoitti:

äänellään se variskin laulaa ja mieluummin kuuntelisinkin vaikka variksen raakuntaa kuin täällä Apulantaa morkkaavia säälittäviä rääkyjiä. Se on kuule jo omataiteenlajinsa että tolla äänellä kuin Toni laulaa niin on niin menestynyt ja suosittu yhtye. Eipä olis teistä täällä jotka märisette niin kenestäkään perustamaan bändiä ja vielä menestyvää sellaista!

kahjot ostaa tuollaista musiikkia.

• -Tarja-
        Krääk krääk kirjoitti:

Minä kahjo ostan tuollaista musaa :-D Tee itse parempaa jos osaat...meniskö edes kaupaksi..

• -Tarja-
        Krääk krääk kirjoitti:

Pakko vielä lisätä että mielestäni Apulannan musiikkia kuuntelevat omilla aivoillaan ajattelevat yksilöt. Lauluissa on sisältöä. Ne pitää ymmärtää tai tietysti jokainen ymmärtää ne omista lähtökohdistaan. Elämä ei aina ole niin suloista ja helppoa. Ei aina jaksa kuunnella jotain tekopirteää hömppä poppia johon kyllästyy heti ensimmäisen kerran kuultuaan! Eli mieluummin kahjo kuin typerys.

• (-) q (-)
        -Tarja- kirjoitti:

Pakko vielä lisätä että mielestäni Apulannan musiikkia kuuntelevat omilla aivoillaan ajattelevat yksilöt. Lauluissa on sisältöä. Ne pitää ymmärtää tai tietysti jokainen ymmärtää ne omista lähtökohdistaan. Elämä ei aina ole niin suloista ja helppoa. Ei aina jaksa kuunnella jotain tekopirteää hömppä poppia johon kyllästyy heti ensimmäisen kerran kuultuaan! Eli mieluummin kahjo kuin typerys.

tekee sinun elämäsi vaikeaksi ja harmaaksi.Minkä takia musiikki pitää olla melua ja synkkillä sanoituksilla höystetty?

• joku vaan
        (-) q (-) kirjoitti:

tekee sinun elämäsi vaikeaksi ja harmaaksi.Minkä takia musiikki pitää olla melua ja synkkillä sanoituksilla höystetty?

vaikeaksi tai harmaaksi. Kuuntelemani musiikki rikastuttaa aina elämääni. Ja se on mun asiani mitä kuuntelen!

• voi voi
        joku vaan kirjoitti:

vaikeaksi tai harmaaksi. Kuuntelemani musiikki rikastuttaa aina elämääni. Ja se on mun asiani mitä kuuntelen!

onko apulannalla musiikkia ? Minä olen pitänyt,sitä höyrypäisten metelinä.

• X
        voi voi kirjoitti:

onko apulannalla musiikkia ? Minä olen pitänyt,sitä höyrypäisten metelinä.

on ihana ääni...just sopiva mun makuuni...

• 400

• voi voi

onpa katu-uskottava bändi onks todalla jonkun mielestä?

• ti

Ei ole mikko, vaan Kimmo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      25
      1858
    2. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      126
      851
    3. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      123
      657
    4. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      598
    5. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      555
    6. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      541
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      88
      540
    8. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    9. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      62
      495
    10. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      267
      480
    11. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      474
    12. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      34
      463
    13. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      9
      456
    14. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      31
      435
    15. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      9
      429
    16. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      422
    17. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      416
    18. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      415
    19. Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.

Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as
      Ikävä
      27
      406
    20. S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi

Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan
      Maailman menoa
      6
      395
    Aihe