Kuka on on Apulannan laulaja onko se joku Mikko.
Kuka on Apulannan laulaja!
22
2002
Vastaukset
- nicel
ei ei ei mikää mikko, vaan Toni Wirtanen
- no ku
oiski
- halki
Se on Supi,jolla peruukki.
- WiljamiW.Watanen
että se laulaja on Toni Virtanen...toi Toni Wirtanen on vaan niinku taiteilijanimi... ;D
En mä tästä mitenkään satawarma oo...semmonen 50/60 ehkä... ;) - suomalainen1917
WiljamiW.Watanen kirjoitti:
että se laulaja on Toni Virtanen...toi Toni Wirtanen on vaan niinku taiteilijanimi... ;D
En mä tästä mitenkään satawarma oo...semmonen 50/60 ehkä... ;)Tero Pekka Virtanen.
- totuus on tämä
WiljamiW.Watanen kirjoitti:
En mä tästä mitenkään satawarma oo...semmonen 50/60 ehkä... ;)WiljamiW.Watanen, mistäs olen saanut päähäsi moista? Kun missään ei koskaan ole niin sanottu...
Kyllä se kuules ihan Wirtanen on, tuplaweellä. Tämä muuten on sataprosenttisen varmaa tietoa.
Eihän se nyt niin harvinainen nimi ole hitto soikoon, katsopa vaikka puhelinluettelosta... kyllä sieltäkin pitäisi löytyä Wirtasia (tai ainakin minun kotiseuduiltani löytyy).
- ...tietenkin...
...Ari Vatanen.
On muuten viimosen päälle paska bändi. 3-kymppiset jäbät vinkuvat jotain vitun teiniangstia, yhyy. Keittikö äiti puuron aamulla pohjaan. Saatana mitä skeidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...- -Tarja-
"On muuten viimosen päälle paska bändi. 3-kymppiset jäbät vinkuvat jotain vitun teiniangstia, yhyy. Keittikö äiti puuron aamulla pohjaan. Saatana mitä skeidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..." Tämä on lainaus eräästä vastauksesta täällä!
Alussa varmaankin olikin mutta he itse olivat myös teinipoikia mutta mun mielestä heidän musiikillinen tuotos ja esiintyminen ovat varsin moniselitteistä ja syvällistäkin mutta niitä pitää kuunnella tunteella. Mä löydän itsenikin niistä biiseistä ja oon vanhempi kuin nää Apulannan porukat. Sitäpaitsi musiikissa on asennetta ja se ei mielestäni ikää katso. Oma asenteesi taitaa olla aika suvaitsematon. Ihmisten ja erityisesti taiteilijoiden erilaisuus tuo rikkautta tähän maailmaan. Että mielestäni oma juttusi oli skeidaa. Toki sä saat olla sitä mieltä mutta mä oon TODELLAKIN erimieltä kanssasi. Voisi sanoa että mielestäni Apulanannan teiniangstit ovat kasvaneet niin ikänsä kuin musiikkinsa puolesta aikuisiksi miehiksi ja aikuisuuden myötä heidän kappaleisiinsa on tullut syvällisyyttä, taiteellisuutta, moniulotteisuutta ja jopa äänen käyttökin on parantunut. Minä ainankin fanitan heitä varmaan aina hautaan asti ja en ole mikään teiniangsti vaan yli 30 aikuinen nainen!
- rääk rääk
niillä laulaja,kun minä luulin variksen rääkyvän taustalla.
Eikös tuon nyt ihan perussuomalaisenkin pidä tietää? Toni Juhana Wirtanen on nimi, ja Wirtanen on oikea sukunimi, tuplaveellä. Täältäkin löytyy saman sukunimen omaavia, ei ole mikään harvinainen.
- mitä Pas...
mutta vaihdan radion kanavan toiselle tai suljen.Voi hitto mitä paskaa rääkymistä.
- -Tarja-
äänellään se variskin laulaa ja mieluummin kuuntelisinkin vaikka variksen raakuntaa kuin täällä Apulantaa morkkaavia säälittäviä rääkyjiä. Se on kuule jo omataiteenlajinsa että tolla äänellä kuin Toni laulaa niin on niin menestynyt ja suosittu yhtye. Eipä olis teistä täällä jotka märisette niin kenestäkään perustamaan bändiä ja vielä menestyvää sellaista!
- Krääk krääk
-Tarja- kirjoitti:
äänellään se variskin laulaa ja mieluummin kuuntelisinkin vaikka variksen raakuntaa kuin täällä Apulantaa morkkaavia säälittäviä rääkyjiä. Se on kuule jo omataiteenlajinsa että tolla äänellä kuin Toni laulaa niin on niin menestynyt ja suosittu yhtye. Eipä olis teistä täällä jotka märisette niin kenestäkään perustamaan bändiä ja vielä menestyvää sellaista!
kahjot ostaa tuollaista musiikkia.
- -Tarja-
Krääk krääk kirjoitti:
Minä kahjo ostan tuollaista musaa :-D Tee itse parempaa jos osaat...meniskö edes kaupaksi..
- -Tarja-
Krääk krääk kirjoitti:
Pakko vielä lisätä että mielestäni Apulannan musiikkia kuuntelevat omilla aivoillaan ajattelevat yksilöt. Lauluissa on sisältöä. Ne pitää ymmärtää tai tietysti jokainen ymmärtää ne omista lähtökohdistaan. Elämä ei aina ole niin suloista ja helppoa. Ei aina jaksa kuunnella jotain tekopirteää hömppä poppia johon kyllästyy heti ensimmäisen kerran kuultuaan! Eli mieluummin kahjo kuin typerys.
- (-) q (-)
-Tarja- kirjoitti:
Pakko vielä lisätä että mielestäni Apulannan musiikkia kuuntelevat omilla aivoillaan ajattelevat yksilöt. Lauluissa on sisältöä. Ne pitää ymmärtää tai tietysti jokainen ymmärtää ne omista lähtökohdistaan. Elämä ei aina ole niin suloista ja helppoa. Ei aina jaksa kuunnella jotain tekopirteää hömppä poppia johon kyllästyy heti ensimmäisen kerran kuultuaan! Eli mieluummin kahjo kuin typerys.
tekee sinun elämäsi vaikeaksi ja harmaaksi.Minkä takia musiikki pitää olla melua ja synkkillä sanoituksilla höystetty?
- joku vaan
(-) q (-) kirjoitti:
tekee sinun elämäsi vaikeaksi ja harmaaksi.Minkä takia musiikki pitää olla melua ja synkkillä sanoituksilla höystetty?
vaikeaksi tai harmaaksi. Kuuntelemani musiikki rikastuttaa aina elämääni. Ja se on mun asiani mitä kuuntelen!
- voi voi
joku vaan kirjoitti:
vaikeaksi tai harmaaksi. Kuuntelemani musiikki rikastuttaa aina elämääni. Ja se on mun asiani mitä kuuntelen!
onko apulannalla musiikkia ? Minä olen pitänyt,sitä höyrypäisten metelinä.
- X
voi voi kirjoitti:
onko apulannalla musiikkia ? Minä olen pitänyt,sitä höyrypäisten metelinä.
on ihana ääni...just sopiva mun makuuni...
- 400
X kirjoitti:
on ihana ääni...just sopiva mun makuuni...
http://www.kuulonhuoltoliitto.fi/fin/kuulo/huonokuuloisuuden_aiheuttajia/
- voi voi
onpa katu-uskottava bändi onks todalla jonkun mielestä?
- ti
Ei ole mikko, vaan Kimmo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019