50-päiväänne? Kaipaisin ideoita bileisiin.
Mitenkä olette juhlistaneet
10
360
Vastaukset
- arvoinen juttu...
paitsi jos on päässyt keskoshoidosta vaikka kotiin tai ollut tupalkkalakossa tai ryyppäämättä 50päivää.
%0v päivänä olin "matkoilla".- pian fifty
olen toista mieltä. Haluan pitää hauskaa ystävieni kera. Elämässähän toki voi olla pystyyn kuollut jo ennen tätä vuosikymmentä ja jatkaa sujuvasti kunnes heittää veivinsä kokonaan.
- juhlitaan
pian fifty kirjoitti:
olen toista mieltä. Haluan pitää hauskaa ystävieni kera. Elämässähän toki voi olla pystyyn kuollut jo ennen tätä vuosikymmentä ja jatkaa sujuvasti kunnes heittää veivinsä kokonaan.
50-päivää se oli se pointti!
Kamalaa, ei se ikä, vaan se "Juhla"
Taidan ilmoittaa, että olen matkoilla ja painun
viikoksi mökille.kaikille selväksi että ei lahjoja ei juhlia. Oma porukka vaan syömään. Tytär ja mies olivat kuitenkin järjestäneet yllätysjuhlat jossa oli 40-50 ystävää ja sukulaista ja täytyy kyllä sanoa että ei sen hienompaa päivää ole ollutkaan. Itku pääsi pakko myöntää. Ja sain fillarin. Oli ruokaa viinaa ja mukavaa seuraa ja karaokea laulettiin niin että hoplaaaaa!!!!!!!!!
- pian fifty
lainkaan se juhla ole kamala.Juhlat on ihania. Ikä kylläkin- tai se, miten siitä puhutaan tai kuvataan. Loppujem lopuksi ikä on vaan numeroita!
Ja arvaa miten kävi? Vietin juhlat lapsuudenkodissani oman perheen kanssa. Mutta kun tulin kotiin niin yksi jos toinenkin ilmoitti tulevansa rääppiäisiin! Ja työkavereille piti pitää töissä erikseen kemut tyyliin: "ethän nyt meitä ilkiä unohtaa"!
Niin että helpommalla olisin päässyt kun olisin kutsunut kaikki kerralla meille ja pitänyt juhlat yhdellä rysäyksellä!- pian fifty
piive kirjoitti:
Ja arvaa miten kävi? Vietin juhlat lapsuudenkodissani oman perheen kanssa. Mutta kun tulin kotiin niin yksi jos toinenkin ilmoitti tulevansa rääppiäisiin! Ja työkavereille piti pitää töissä erikseen kemut tyyliin: "ethän nyt meitä ilkiä unohtaa"!
Niin että helpommalla olisin päässyt kun olisin kutsunut kaikki kerralla meille ja pitänyt juhlat yhdellä rysäyksellä!minäkin päätin sovinnolla 'rysäyttää' kerralla niin ei sitten tarvi moneen kertaan organisoida eri pippaloita.
- kuurankukka
Hei
Omista 50v.päivistä on jo kaks vuotta =)
Mutta, juhlin tietty...syntymäpäiväni on kesällä,
joten silloinhan voi järjestää vaikka puutarhajuhlia =)
Me vietimme 50v.päiviä mökillä vapaamuotoisesti,rennosti ihan mökkivaatteissa,tosin mulla oli pitkä mekko =) laitoimme yhdessä ruokaa ja sukulaiset toi kakun tullessa.Rentoa meininkiä!Ei mitään "jäykkää juhlintaa"
Minusta jakainen syntymäpäivä on juhlimsen arvoinen...jokatapauksessa vuosia tulee....miten siihen suhtautuu?se on jokaisen oma asia sitten. - kuurankukka
Niin..ja tee syntymäpäivistäsi juuri sinun näköiset juhlat =)Ei niin et..mitä sukulaiset haluaa tai ystävät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692311Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721772Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711450Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2481406- 831242
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3701195- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3391141