omin käsin onneen ikuisesti?

Mira

onko kellään muulla naisella sellaista ongelmaa kuin minulla, että saa orgasmin vain itsetyydytyksessä, mutta ei sängyssä? olen lueskellut täällä monen kokemuksia suihkuorgasmeista, ja siten minäkin olen tyydytellyt itseäni vuosia. sitten kun aloitin seksielämän monta vuotta myöhemmin, niin huomasin, että en saa orgasmia vaikka mieheni kuinka minua hyväilisi. olen koukussa siihen kirottuun suihkuun!!! nyt tuskittelen, että miksi, oi miksi meninkään opettelemaan orkun niin monimutkaisella tavalla!!! olemme yrittäneet rakastella rakkaani kanssa suihkussa, mutta siitä ei tullut oikein mitään. tietääkö kukaan, mikä antaisi suunnilleen samoja viboja kuin lämmin vesi? vibraattoriko? sen sentään voisi ottaa sänkypuuhiin suht helposti mukaan. miltä se tuntuu? kommentteja...

18

4839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miukku

      Mulla oli aivan samanlaisia ongelmia kun sulla. Tyydytin kuitenkin ennen itseäni useimmiten käsin. Varsinaisesti yhdynnässä en ole orkkuja saanut ilman apuvälineitä tai käsiä. Vibra on ihan hyvä apuväline ja sitä miehetkin tykkäävät käyttää. Toisaalta myös vibraan voi sitten jäädä koukkuun. Itse olen saanut tosi hyviä orkkuja vibran kanssa varsinkin kun klitalla vibraa pyörittelee. Joskus käytän myös kahta vibraa niin että toinen on pimpassa sisällä (hieroo g-pistettä) ja toisella sitten hieron klittaa. Muutaman kerran olen jopa ejakuloinut niin että nesteet lentää. Kannattaa kokeilla avoimesti erilaisia vaihtoehtoja.

      Olen jotenkin hitaasti syttyvä vaikka kostunkin helposti. Mutta kun mies osaa käyttää käsiä ja kieltä niin kyllä orkutkin irtoaa ihanasti.

      Älä vielä heitä toivoasi. Ota rennosti silloin saattaa vielä käydä hyvin. Mutta jos aina odottelet että koska se tulee, niin ei varmaan tule. Tämän tiedän omasta kokemuksesta.

      Onnea orkun metsästykseen ;-)

      • Etsivä

        Miukku. Kerro miten sen G-pisteen löytää? Olen monta kertaa sitä etsinyt vaan enpä ole vielä osunut. Onko se kaikilla naisilla samassa paikassa? Onko se iso tai laaja se alue, jossa se piste on? Miten nainen reagoi kun siihen koskettaa? Miten sitä on paras koskettaa? Osuuko kalu siihen jossakin asennossa? Haluaisin tyydyttää naiseni kunnolla. Kiitos etukäteen.


      • kokenut
        Etsivä kirjoitti:

        Miukku. Kerro miten sen G-pisteen löytää? Olen monta kertaa sitä etsinyt vaan enpä ole vielä osunut. Onko se kaikilla naisilla samassa paikassa? Onko se iso tai laaja se alue, jossa se piste on? Miten nainen reagoi kun siihen koskettaa? Miten sitä on paras koskettaa? Osuuko kalu siihen jossakin asennossa? Haluaisin tyydyttää naiseni kunnolla. Kiitos etukäteen.

        G-pisteen löydät jos sormeilet sisään klitorikseen päin,alue ei ole laaja,ja naiselta kysymällä samalla kohtaa mikä tuntuu tosi herkältä voit löytää sen.Se on orgasmin paikka ainakin minulla.Yhdynnässä tunnen sen usein nostamalla jalat miehen olkapäille ja myös takaapäin,,,onnea löytämiselle!!!


    • Orkuntuoja

      Suosittelen keskittymään siihen omaan mieheen ja jättämään ne omat sormet ja suihkut pois niin kyllä se orkku sieltä tulee.

      Mikä näille nyky naisille on oikein tullut,kun tyydytetään käsisuihkulla itseään ja sen jälkeen ihmetellään ,kun miehen hyväilyt eivät tunnu missään!Ettekö ymmärrä sitä ,että clitoriksenne ns. "turtuu" siihen kovaan paineeseen ja sitten ,kun olette yhdynnässä niin sitä ns."kovaa painetta" ,kun ei tule niin jää orkut saamatta.

      • miukku

        Aina ei vain ole ollut miehiä saatavilla, joten silloin on ollut pakko tyytyä omiin käsiin. Niinhän ne taitaa miehetkin tehdä. Kyllä minä mielummin kalua sisääni otan kuin mitään muuta. Ja olen onnellinen jokaisesta orkusta, jonka miesystäväni minulle tuottaa. Ja sen myös hänelle kerron.

        Tiedän kyllä tuon turtumisasian. Nyt onkin vibrat pistetty laatikkoon ja niitä käytetään vain kun miesystävä tulee. Ja hän käy aika harvoin, joten eiköhän tässä paikat taas herkisty ;-)


      • mies22
        miukku kirjoitti:

        Aina ei vain ole ollut miehiä saatavilla, joten silloin on ollut pakko tyytyä omiin käsiin. Niinhän ne taitaa miehetkin tehdä. Kyllä minä mielummin kalua sisääni otan kuin mitään muuta. Ja olen onnellinen jokaisesta orkusta, jonka miesystäväni minulle tuottaa. Ja sen myös hänelle kerron.

        Tiedän kyllä tuon turtumisasian. Nyt onkin vibrat pistetty laatikkoon ja niitä käytetään vain kun miesystävä tulee. Ja hän käy aika harvoin, joten eiköhän tässä paikat taas herkisty ;-)

        Tästä aiheesta on ihan varoiteltu tuolla lääkäri sivuillakin. Siis itsetyydytys sormin tai pilluun jotain työntämällä on tietysti hieno asia, ja kaikin puolin sallittua mukavaa toimintaa.
        Tämä suihku onkin sitten eriasia, tyttökaverini teki aiemmin samaa, siis ihan lapsesta ( 12-vee saakka ), ja sai sillä tavalla orkun muutamassa sekunnissa, eikä sitten koskaan päässyt orkkuun kanssani, tai siis siihen kesti muutama vuosi ilman suihkua.
        Se on ihan kai lääketieteellisesti todettu, että vesi kovalla paineella suihkutettuna tuhoaa hermopäitä, tai siis turruttaa ne, koska stimulaatio on niin kova, verrattuna esim. kieleen tai sormesta saatuun kiihoitukseen.
        Sama juttuhan se on vähän kaikessa, kaikkeen tottuu. Kaikki tuntuu ekalla kerralla parhaimmalta, sitten hieman turtuu ajan kanssa.
        Mutta tämä kyseinen asia, johtuu kyllä ihan fysiologisista seikoista, ja sinulle suosittelen, että yrität olla ilman sitä suihkua pitkään, ja samalla yrität pikkuhiljaa oppia nauttimaan miehesi hyväilyistä, sillä ei asia mihinkään muutu jos jatkat itsesi tyydyttämistä noin voimakkaalla ja "tuhoavalla" tavalla.
        Toki voit jatkaakin, mutta sitten ei auta ihmetellä miksi ei mies tunnu miltään.

        Sama pätee tässä todella isoihin dildoihin, eli mikäli haluaa käyttää hieromasauvaa suhteessa, ja silti nauttia miehenkin peniksestä, niin ei kannata kauheasti suurempaa dildoa käyttää kun oman miehen penis on. Tässä käy sama ilmiö kun edellisessä, eli tottuu siihen todella suureen, ja sen jälkeen miehen tavallinenkaan penis " ei oikein tunnu enää miltään "

        Mutta zemii kaikile, ja mukavii masturbointi hetkiä, mutta kohtuudella, ettei kalliit paikat kärsi..!


      • Herkkis
        mies22 kirjoitti:

        Tästä aiheesta on ihan varoiteltu tuolla lääkäri sivuillakin. Siis itsetyydytys sormin tai pilluun jotain työntämällä on tietysti hieno asia, ja kaikin puolin sallittua mukavaa toimintaa.
        Tämä suihku onkin sitten eriasia, tyttökaverini teki aiemmin samaa, siis ihan lapsesta ( 12-vee saakka ), ja sai sillä tavalla orkun muutamassa sekunnissa, eikä sitten koskaan päässyt orkkuun kanssani, tai siis siihen kesti muutama vuosi ilman suihkua.
        Se on ihan kai lääketieteellisesti todettu, että vesi kovalla paineella suihkutettuna tuhoaa hermopäitä, tai siis turruttaa ne, koska stimulaatio on niin kova, verrattuna esim. kieleen tai sormesta saatuun kiihoitukseen.
        Sama juttuhan se on vähän kaikessa, kaikkeen tottuu. Kaikki tuntuu ekalla kerralla parhaimmalta, sitten hieman turtuu ajan kanssa.
        Mutta tämä kyseinen asia, johtuu kyllä ihan fysiologisista seikoista, ja sinulle suosittelen, että yrität olla ilman sitä suihkua pitkään, ja samalla yrität pikkuhiljaa oppia nauttimaan miehesi hyväilyistä, sillä ei asia mihinkään muutu jos jatkat itsesi tyydyttämistä noin voimakkaalla ja "tuhoavalla" tavalla.
        Toki voit jatkaakin, mutta sitten ei auta ihmetellä miksi ei mies tunnu miltään.

        Sama pätee tässä todella isoihin dildoihin, eli mikäli haluaa käyttää hieromasauvaa suhteessa, ja silti nauttia miehenkin peniksestä, niin ei kannata kauheasti suurempaa dildoa käyttää kun oman miehen penis on. Tässä käy sama ilmiö kun edellisessä, eli tottuu siihen todella suureen, ja sen jälkeen miehen tavallinenkaan penis " ei oikein tunnu enää miltään "

        Mutta zemii kaikile, ja mukavii masturbointi hetkiä, mutta kohtuudella, ettei kalliit paikat kärsi..!

        Kuinka kovalla paineella te kuvittelette että sillä suihkulla naiset itseään tyydyttelee?
        Klitta on TOSI herkkä elin, siihen ei voi kovaa painetta laittaa.
        Mieheni nuoleminen tuntuu paljon rajummalta (jopa kivuliaalta) kuin suihkun hempeä kosketus. Väitän siis, että tilanne on ihan päinvastoin.
        Suihkun hellyyteen tottunut nainen ei enää totu miehen kovakouraiseen lirputteluun.
        Jännitän aina jo etukäteen sitä kipua, joten miten voisinkaan saada mieheni kanssa orgasmia?
        Suihkun kanssa taas osaa rentoutua, kun tietää että se tuntuu juuri oikealta eikä missään vaiheessa satu.


      • mies22
        Herkkis kirjoitti:

        Kuinka kovalla paineella te kuvittelette että sillä suihkulla naiset itseään tyydyttelee?
        Klitta on TOSI herkkä elin, siihen ei voi kovaa painetta laittaa.
        Mieheni nuoleminen tuntuu paljon rajummalta (jopa kivuliaalta) kuin suihkun hempeä kosketus. Väitän siis, että tilanne on ihan päinvastoin.
        Suihkun hellyyteen tottunut nainen ei enää totu miehen kovakouraiseen lirputteluun.
        Jännitän aina jo etukäteen sitä kipua, joten miten voisinkaan saada mieheni kanssa orgasmia?
        Suihkun kanssa taas osaa rentoutua, kun tietää että se tuntuu juuri oikealta eikä missään vaiheessa satu.

        No tämä taas sitten on yksilöllistä, mutta oma naiseni kylläkin käytti sitä suihkua aikas rankalla tavalla, olen ihan ollut paikalla, ja siitä kyllä on hellä vesisuihku kaukana siitä paineesta, mutta ei siitä tietty sitten mitään haittaa ole jos paine ei ole liian suuri.


      • Herkkis
        mies22 kirjoitti:

        No tämä taas sitten on yksilöllistä, mutta oma naiseni kylläkin käytti sitä suihkua aikas rankalla tavalla, olen ihan ollut paikalla, ja siitä kyllä on hellä vesisuihku kaukana siitä paineesta, mutta ei siitä tietty sitten mitään haittaa ole jos paine ei ole liian suuri.

        En voi minäkään puhua kuin omasta puolestani, mutta kaikkihan eivät masturboi suoraan klitorikseen kuten minä. Jotkut saavat parhaiten klitoriksen "vierestä" stimuloimisella ja siinä saa jo käyttääkin voimaa!


      • Anonyymi
        Herkkis kirjoitti:

        Kuinka kovalla paineella te kuvittelette että sillä suihkulla naiset itseään tyydyttelee?
        Klitta on TOSI herkkä elin, siihen ei voi kovaa painetta laittaa.
        Mieheni nuoleminen tuntuu paljon rajummalta (jopa kivuliaalta) kuin suihkun hempeä kosketus. Väitän siis, että tilanne on ihan päinvastoin.
        Suihkun hellyyteen tottunut nainen ei enää totu miehen kovakouraiseen lirputteluun.
        Jännitän aina jo etukäteen sitä kipua, joten miten voisinkaan saada mieheni kanssa orgasmia?
        Suihkun kanssa taas osaa rentoutua, kun tietää että se tuntuu juuri oikealta eikä missään vaiheessa satu.

        aivan samoin, suihkun voi laittaa kuinka kovalle jos haluaa kovan orkun tai sitten hellytellä vittua pitenmpään hienoilla lämpimillä kosketuksilla.


      • Anonyymi
        mies22 kirjoitti:

        No tämä taas sitten on yksilöllistä, mutta oma naiseni kylläkin käytti sitä suihkua aikas rankalla tavalla, olen ihan ollut paikalla, ja siitä kyllä on hellä vesisuihku kaukana siitä paineesta, mutta ei siitä tietty sitten mitään haittaa ole jos paine ei ole liian suuri.

        klitoris on tosi herkkä ja reagoi lämpimään suihkuun mutta täytyyhän siinä painetta olla että orkku tulis. Miehet luulevat ehkä että pienellä kielellä lipominen klitorista saa kaikilta naisilta tulemaan. On aivan turha kuvitelma.


      • Anonyymi
        mies22 kirjoitti:

        Tästä aiheesta on ihan varoiteltu tuolla lääkäri sivuillakin. Siis itsetyydytys sormin tai pilluun jotain työntämällä on tietysti hieno asia, ja kaikin puolin sallittua mukavaa toimintaa.
        Tämä suihku onkin sitten eriasia, tyttökaverini teki aiemmin samaa, siis ihan lapsesta ( 12-vee saakka ), ja sai sillä tavalla orkun muutamassa sekunnissa, eikä sitten koskaan päässyt orkkuun kanssani, tai siis siihen kesti muutama vuosi ilman suihkua.
        Se on ihan kai lääketieteellisesti todettu, että vesi kovalla paineella suihkutettuna tuhoaa hermopäitä, tai siis turruttaa ne, koska stimulaatio on niin kova, verrattuna esim. kieleen tai sormesta saatuun kiihoitukseen.
        Sama juttuhan se on vähän kaikessa, kaikkeen tottuu. Kaikki tuntuu ekalla kerralla parhaimmalta, sitten hieman turtuu ajan kanssa.
        Mutta tämä kyseinen asia, johtuu kyllä ihan fysiologisista seikoista, ja sinulle suosittelen, että yrität olla ilman sitä suihkua pitkään, ja samalla yrität pikkuhiljaa oppia nauttimaan miehesi hyväilyistä, sillä ei asia mihinkään muutu jos jatkat itsesi tyydyttämistä noin voimakkaalla ja "tuhoavalla" tavalla.
        Toki voit jatkaakin, mutta sitten ei auta ihmetellä miksi ei mies tunnu miltään.

        Sama pätee tässä todella isoihin dildoihin, eli mikäli haluaa käyttää hieromasauvaa suhteessa, ja silti nauttia miehenkin peniksestä, niin ei kannata kauheasti suurempaa dildoa käyttää kun oman miehen penis on. Tässä käy sama ilmiö kun edellisessä, eli tottuu siihen todella suureen, ja sen jälkeen miehen tavallinenkaan penis " ei oikein tunnu enää miltään "

        Mutta zemii kaikile, ja mukavii masturbointi hetkiä, mutta kohtuudella, ettei kalliit paikat kärsi..!

        Aina kannattaa aloittaa ihan pienellä synttarikyttilalla ,ja tehä ensi usein hiljaa a usein. Sitten kannattaa oliiviöljyllä siveltyyn pikkujoulukuusen kynttilää varovast ja taukoja pidellen, jos siihen tulee himo, voi pikku hiljaa tauteja lisätä.
        Sen jälkeen oletkin jo valmis pikkurillileikkeihin. Älä käytä useampaa sormea.
        Sen jälkeen ole jo valmis kaksi sormileikeihin
        Leiki ensi yläpäässä olevan klitoriksen kanssa. Nipukkaa vitun yläpäässä.


    • nainen_

      Yleinen harhaluulo on että naisen tulisi saada orgasmi VAIN yhdynnässä, ilman että klitorista kiihotetaan.

      Klitorishan on vastaa naisella miehen siitintä.
      Eihän kukaan kai väitä että miehen tulisi saada _oikea_ orgasmi vain palleja hyväilemällä. Miksi sitten naisen pitäisi?

      Valitkaa rohkeasti yhdynnässä sellainen asento missä voitte itse hyväillä klitoristanne. (miehet harvoin osaavat tehdä sitä oikein.)

      Helpoin tapa on mielestäni tavallisen hieromakoneen käyttö. Siinä saa voimakkuutta saadellä tarpeen mukaan.

      Ihmettelen kun naiset väitävät ettei heitä haittaa vaikkeivät he saa yhdynnässä orgasmia. Kuinka moni mies viitsisi vuosikausia tyydyttää teidät saamatta itse???

      Kannattaa siis varmistua että itse on yhdyntään tyytyväinen, koska se hyödyttää miestäkin siksi että naiset haluavat huomattavasti useammin tehdä sitä kun he varmasti saavat itsekin :)

      • Anonyymi

        "(miehet harvoin osaavat tehdä sitä oikein.)"

        Ei välttämättä ellei nainen opeta, näytä ns. kädestä pitäen. Kun ei jokainen nainen samanlaisella kosketuksella orgasmiin pääse. Naisen sormettaminen on erilaista eri naisten kanssa. Tietenkin. En minä miehenä ole koskaan kuvitellut osaavani sitä automaattisesti vaan olen kysynyt kuinka, ellei näytä toimivan. On näytetty ja ohjattu sormia. Ja oppiihan sen.


    • Anonyymi

      sama täällä, en saa orgasmia kuin oman käden tai suihkun kautta(lämmintä ja kovaa,siis suihku) Katselin juuri noita paine ymt relevaattoreita. Saisko niistä imuaallolla tyydytyksen.

    • Anonyymi

      en ole koskaan edes uskaltanut ehdottaa miehelleni vibraattoria. Luulisi miehisyytensä menevän.

    • Itsekkään en koskaan ole saanut sängyssä toisen kanssa orgasmia. Onhan se vähän tylsää ottaen huomioon että olen jo yli kolmekymppinen.

      Itsetyydytyksessä toimii niin suihku, vibrat kuin omat sormetkin. Vaikka täälläkin kommentoidaan että klitoris turtuu suihkujen ja vibrojen kanssa, niin ainakaan omalla kohdallani näin ei ole käynyt. Ja olen monien sinkkuvuosieni aikana kyllä tullut käyttäneeksi niitä ja PALJON. Jokainen pienikin kosketus tuntuu edelleen ja tuntuu älyttömän hyvälle. Mutta orgasmiin saakka en vain seksin aikana pääse. Epävarmuus omasta ulkonäöstään, kyvyistään sängyssä, traumat, liika ajattelu sun muut itsetunto ongelmat vaikeuttaa myös orgasmin saamista ja noitahan minulla riittää. Tällä hetkellä olen parisuhteessa miehen kanssa jonka kanssa en tunne epävarmuutta kehostani tai taidoistani ja luotan häneen täysin. Silti ei onnistu, mutta mieheni aloitteesta otimme lelun mukaan sänkyyn ja näin sain sentään kokea elämäni ensimmäisen orgasmin miehen seurassa, hänen ollessa sisälläni.

    • Anonyymi

      Oli kerran itäsaksalaisella naistutkijainsinöörillä.
      Hän paneutua syvästi tähän asiaan, että voiko elektrolyyttejä yhdistämällä eri aivolohkoissa sähköjohdon. Hän yritti näitä Asiota vuosia. Osittain onnistuen, jonkun osa-alueen.
      Hänellä oli tapana laittaa oveen lappu, että kokeen kestäessä tutkimushuoneeseen on jyrkästi pääsy kielletty. Lisäksi oven sai sisältä lukittua.
      Kahteen viikkoon tutkijat ihmettelivät, ettei kyseiseen huoneeseen ei päässyt.
      Lopulta puoluehallituksen luvalla Stadi sai murtautua huoneeseen. Hän löytyi sieltä työtuoliim istuneena, aivoihin kytkettynä aivonstimulanttikohteisiin. Pää tietenkin ajeltua kyseisiin kohtiin.
      Yhä hänellä oli kytkin kädessä, painettuna alasasentoon ,joka oli kytketty jatkuvan orgasmin saamiseen.
      Näin hän löytyi nestehukkaan ja nälkään menehtyneenä.
      Kun tutkijat alkoivat purkaa laitteistoa, se räjähti käyttökelvottomaksi ja täysin tutkimattomaksi. Mitään osia ja laitehankintoja ei ollut merkitty muistiin
      Päiväkirjasta löytyi maininta, että nyt minä aloitan tämän iki-ihanan kokeilun, jos jotain tapahtuu, niin itsetuhoan tämän laitteiston, ettei kukaan saa tietää sen ihanuudesta.
      Hautausurakoitsijoita meni kaksi viikkoa poistaa tämä ihanan irvokas hymy Hänen huippumeikatuilta kasvoiltaan. Niin oli peukalo painanut nappia kovasti, että sen irrottaminen todettiin mahdottomaksi.
      Sääli, joku oli niin lähellä ikuista onnea!?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      444
      3245
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      401
      2776
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      119
      2738
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2143
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1947
    6. 176
      1380
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1206
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      75
      1170
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1020
    Aihe