Viime viikolla tuli vahingossa ostettua jo vanhaksi mennyttä leipää. Oma moka.
Tänään jäätelöä joka ilmeisesti jossain vaiheessa oli päässyt sulamaan. Millaisia kokemuksia muilla on?
K-market Marski
9
3827
Vastaukset
- on kokemukset
Että jos vielä jolloinkin joudun jäätelöjä kuskaamaan kauppoihin, niin haen kauppiaan paikalle ja isken autossa olevan kalibrointitodistuksella olevan lämpömittarin anturin paketin läpi kauppiaan paikalle ollessa, kun tuntuvat niin kernaasti aina syyttävän kuljetusliikettä niistä jäätelöiden sulamisista, vaikkakin syy löytyy yleensä heidän omista kylmäaaltaistaan. Ehkä pitäisi ottaa se lämpömittari mukaan kaupoissa asioidessa, sillä ei ole mikään pitkä aika siitä, kun ostin eräästä nimeltä mainitsemattomasta kaupasta jäätelöä "ála pehmis", vaikka matkaa pakastimelle oli vain noin 300 metriä...
- Huruputti
Noh, kassalla on aika usein semmonen tympiintyneen oloinen vanhempi nainen, jonka nimi alkaa L-kirjaimella. Kyllä ottaa sen epäkohtelias käytös päähän. Vaikka olenkin 'vasta' 24-vuotias, olen kuitenkin asiakas, jota voi tervehtiä...ehkäpä joskus voisi hymyilläkin..? Välillä se vanhemmille ihmisille yrittää olla ystävällinen, mutta ei se aina ihan nappiin mene. Toivottavasti on jo eläkeaika lähellä, tekisi mammalle hyvää päästä sen piippauksen luota pois.
- MrFlanagan
Tuo tapaus L on niin totta.
Itse varustaudun aina korvitulpin kun lähestyn kassaa. Sieltä löytyy sellainen pieni ja tukeva, silmälasit ja ruskeat letitetyt hiukset omaava nuorineito, johon on sisäänrakennettu 600W Marshallin transistorivahvistin, joka soi vain falsetista.
Itse ruuista ei valittamista. Parasta ennen päivää varustellut leivät on omassa korissaan ja selkeästi räikeällä hintalapulla hinnoitellut ja kaupan yleisilme on siisti. - Hjuruputti
MrFlanagan kirjoitti:
Tuo tapaus L on niin totta.
Itse varustaudun aina korvitulpin kun lähestyn kassaa. Sieltä löytyy sellainen pieni ja tukeva, silmälasit ja ruskeat letitetyt hiukset omaava nuorineito, johon on sisäänrakennettu 600W Marshallin transistorivahvistin, joka soi vain falsetista.
Itse ruuista ei valittamista. Parasta ennen päivää varustellut leivät on omassa korissaan ja selkeästi räikeällä hintalapulla hinnoitellut ja kaupan yleisilme on siisti.Tuo kimeä ääni saa mut aina hymyilemään kun lähestyn kassaa. Niin hauska.
MrFlanagan kirjoitti:
Tuo tapaus L on niin totta.
Itse varustaudun aina korvitulpin kun lähestyn kassaa. Sieltä löytyy sellainen pieni ja tukeva, silmälasit ja ruskeat letitetyt hiukset omaava nuorineito, johon on sisäänrakennettu 600W Marshallin transistorivahvistin, joka soi vain falsetista.
Itse ruuista ei valittamista. Parasta ennen päivää varustellut leivät on omassa korissaan ja selkeästi räikeällä hintalapulla hinnoitellut ja kaupan yleisilme on siisti.Miten Mr Flanaganiin saa yhteyttä? Kun kerran vapaa ja komia olet...
- mki
Itsekin olen huomannut, että kassalla on vanhempi naisihminen, ilmeisesti kyllästynyt työhönsä, vaikka sanon kiitos kun kuitin saan, niin vastaukseksi tulee epämääräistä muminaa, sitäpaitsi kaupassa on törkeän kalliit hinnat.
- ...
mki kirjoitti:
Itsekin olen huomannut, että kassalla on vanhempi naisihminen, ilmeisesti kyllästynyt työhönsä, vaikka sanon kiitos kun kuitin saan, niin vastaukseksi tulee epämääräistä muminaa, sitäpaitsi kaupassa on törkeän kalliit hinnat.
Onnettomat leivät, ei tuoretta leipää, vihannekset usein vanhoja.
Eniten ärsyttää valmistiskin grillatut lämpimät tuotteet, jotka makaavat tiskissä koko päivän ja myydään illalla kuivana asiakkaille. Itse erehtynyt jo kolme kertaa ostamaan kuivatettuja koipia ja lohta... - vain minä
MrFlanagan kirjoitti:
Tuo tapaus L on niin totta.
Itse varustaudun aina korvitulpin kun lähestyn kassaa. Sieltä löytyy sellainen pieni ja tukeva, silmälasit ja ruskeat letitetyt hiukset omaava nuorineito, johon on sisäänrakennettu 600W Marshallin transistorivahvistin, joka soi vain falsetista.
Itse ruuista ei valittamista. Parasta ennen päivää varustellut leivät on omassa korissaan ja selkeästi räikeällä hintalapulla hinnoitellut ja kaupan yleisilme on siisti.on se kumma ku vain valitetaan ja valitetaan mutta ei ole pokkaa kertoa siitä päin naamaa. jos ei palvelu ja henkilökunta mielytä niin vaihtakaa kauppaa. itse asioin siellä päivittäin ja en ole huomannut mitään mikä arsyttäisi. hankkikaa perhana elämä. älkääkä vain valittako joka ikisestä asiasta.
- Tapsalo
Olen töissä ihan vieressä ja käyn siellä päivittäin. Tuotteet ihan hyviä ja hinnat mielestäni pikkukaupaksi ihan kohdallaan.
Itse tosin aina katson mitä käteeni otan.
Menkäähän citymarkettiin tai uuteen näsiin ja katsokaa niitä vanhojen tuotteiden määriä. Kyllä niitä sieltäkin löytyy kasapäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483