Viime viikolla tuli vahingossa ostettua jo vanhaksi mennyttä leipää. Oma moka.
Tänään jäätelöä joka ilmeisesti jossain vaiheessa oli päässyt sulamaan. Millaisia kokemuksia muilla on?
K-market Marski
9
3827
Vastaukset
- on kokemukset
Että jos vielä jolloinkin joudun jäätelöjä kuskaamaan kauppoihin, niin haen kauppiaan paikalle ja isken autossa olevan kalibrointitodistuksella olevan lämpömittarin anturin paketin läpi kauppiaan paikalle ollessa, kun tuntuvat niin kernaasti aina syyttävän kuljetusliikettä niistä jäätelöiden sulamisista, vaikkakin syy löytyy yleensä heidän omista kylmäaaltaistaan. Ehkä pitäisi ottaa se lämpömittari mukaan kaupoissa asioidessa, sillä ei ole mikään pitkä aika siitä, kun ostin eräästä nimeltä mainitsemattomasta kaupasta jäätelöä "ála pehmis", vaikka matkaa pakastimelle oli vain noin 300 metriä...
- Huruputti
Noh, kassalla on aika usein semmonen tympiintyneen oloinen vanhempi nainen, jonka nimi alkaa L-kirjaimella. Kyllä ottaa sen epäkohtelias käytös päähän. Vaikka olenkin 'vasta' 24-vuotias, olen kuitenkin asiakas, jota voi tervehtiä...ehkäpä joskus voisi hymyilläkin..? Välillä se vanhemmille ihmisille yrittää olla ystävällinen, mutta ei se aina ihan nappiin mene. Toivottavasti on jo eläkeaika lähellä, tekisi mammalle hyvää päästä sen piippauksen luota pois.
- MrFlanagan
Tuo tapaus L on niin totta.
Itse varustaudun aina korvitulpin kun lähestyn kassaa. Sieltä löytyy sellainen pieni ja tukeva, silmälasit ja ruskeat letitetyt hiukset omaava nuorineito, johon on sisäänrakennettu 600W Marshallin transistorivahvistin, joka soi vain falsetista.
Itse ruuista ei valittamista. Parasta ennen päivää varustellut leivät on omassa korissaan ja selkeästi räikeällä hintalapulla hinnoitellut ja kaupan yleisilme on siisti. - Hjuruputti
MrFlanagan kirjoitti:
Tuo tapaus L on niin totta.
Itse varustaudun aina korvitulpin kun lähestyn kassaa. Sieltä löytyy sellainen pieni ja tukeva, silmälasit ja ruskeat letitetyt hiukset omaava nuorineito, johon on sisäänrakennettu 600W Marshallin transistorivahvistin, joka soi vain falsetista.
Itse ruuista ei valittamista. Parasta ennen päivää varustellut leivät on omassa korissaan ja selkeästi räikeällä hintalapulla hinnoitellut ja kaupan yleisilme on siisti.Tuo kimeä ääni saa mut aina hymyilemään kun lähestyn kassaa. Niin hauska.
MrFlanagan kirjoitti:
Tuo tapaus L on niin totta.
Itse varustaudun aina korvitulpin kun lähestyn kassaa. Sieltä löytyy sellainen pieni ja tukeva, silmälasit ja ruskeat letitetyt hiukset omaava nuorineito, johon on sisäänrakennettu 600W Marshallin transistorivahvistin, joka soi vain falsetista.
Itse ruuista ei valittamista. Parasta ennen päivää varustellut leivät on omassa korissaan ja selkeästi räikeällä hintalapulla hinnoitellut ja kaupan yleisilme on siisti.Miten Mr Flanaganiin saa yhteyttä? Kun kerran vapaa ja komia olet...
- mki
Itsekin olen huomannut, että kassalla on vanhempi naisihminen, ilmeisesti kyllästynyt työhönsä, vaikka sanon kiitos kun kuitin saan, niin vastaukseksi tulee epämääräistä muminaa, sitäpaitsi kaupassa on törkeän kalliit hinnat.
- ...
mki kirjoitti:
Itsekin olen huomannut, että kassalla on vanhempi naisihminen, ilmeisesti kyllästynyt työhönsä, vaikka sanon kiitos kun kuitin saan, niin vastaukseksi tulee epämääräistä muminaa, sitäpaitsi kaupassa on törkeän kalliit hinnat.
Onnettomat leivät, ei tuoretta leipää, vihannekset usein vanhoja.
Eniten ärsyttää valmistiskin grillatut lämpimät tuotteet, jotka makaavat tiskissä koko päivän ja myydään illalla kuivana asiakkaille. Itse erehtynyt jo kolme kertaa ostamaan kuivatettuja koipia ja lohta... - vain minä
MrFlanagan kirjoitti:
Tuo tapaus L on niin totta.
Itse varustaudun aina korvitulpin kun lähestyn kassaa. Sieltä löytyy sellainen pieni ja tukeva, silmälasit ja ruskeat letitetyt hiukset omaava nuorineito, johon on sisäänrakennettu 600W Marshallin transistorivahvistin, joka soi vain falsetista.
Itse ruuista ei valittamista. Parasta ennen päivää varustellut leivät on omassa korissaan ja selkeästi räikeällä hintalapulla hinnoitellut ja kaupan yleisilme on siisti.on se kumma ku vain valitetaan ja valitetaan mutta ei ole pokkaa kertoa siitä päin naamaa. jos ei palvelu ja henkilökunta mielytä niin vaihtakaa kauppaa. itse asioin siellä päivittäin ja en ole huomannut mitään mikä arsyttäisi. hankkikaa perhana elämä. älkääkä vain valittako joka ikisestä asiasta.
- Tapsalo
Olen töissä ihan vieressä ja käyn siellä päivittäin. Tuotteet ihan hyviä ja hinnat mielestäni pikkukaupaksi ihan kohdallaan.
Itse tosin aina katson mitä käteeni otan.
Menkäähän citymarkettiin tai uuteen näsiin ja katsokaa niitä vanhojen tuotteiden määriä. Kyllä niitä sieltäkin löytyy kasapäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402