K-market Marski

Mitä mieltä?

Viime viikolla tuli vahingossa ostettua jo vanhaksi mennyttä leipää. Oma moka.
Tänään jäätelöä joka ilmeisesti jossain vaiheessa oli päässyt sulamaan. Millaisia kokemuksia muilla on?

9

3796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kokemukset

Että jos vielä jolloinkin joudun jäätelöjä kuskaamaan kauppoihin, niin haen kauppiaan paikalle ja isken autossa olevan kalibrointitodistuksella olevan lämpömittarin anturin paketin läpi kauppiaan paikalle ollessa, kun tuntuvat niin kernaasti aina syyttävän kuljetusliikettä niistä jäätelöiden sulamisista, vaikkakin syy löytyy yleensä heidän omista kylmäaaltaistaan. Ehkä pitäisi ottaa se lämpömittari mukaan kaupoissa asioidessa, sillä ei ole mikään pitkä aika siitä, kun ostin eräästä nimeltä mainitsemattomasta kaupasta jäätelöä "ála pehmis", vaikka matkaa pakastimelle oli vain noin 300 metriä...

• Huruputti

Noh, kassalla on aika usein semmonen tympiintyneen oloinen vanhempi nainen, jonka nimi alkaa L-kirjaimella. Kyllä ottaa sen epäkohtelias käytös päähän. Vaikka olenkin 'vasta' 24-vuotias, olen kuitenkin asiakas, jota voi tervehtiä...ehkäpä joskus voisi hymyilläkin..? Välillä se vanhemmille ihmisille yrittää olla ystävällinen, mutta ei se aina ihan nappiin mene. Toivottavasti on jo eläkeaika lähellä, tekisi mammalle hyvää päästä sen piippauksen luota pois.

• MrFlanagan

Tuo tapaus L on niin totta.

Itse varustaudun aina korvitulpin kun lähestyn kassaa. Sieltä löytyy sellainen pieni ja tukeva, silmälasit ja ruskeat letitetyt hiukset omaava nuorineito, johon on sisäänrakennettu 600W Marshallin transistorivahvistin, joka soi vain falsetista.

Itse ruuista ei valittamista. Parasta ennen päivää varustellut leivät on omassa korissaan ja selkeästi räikeällä hintalapulla hinnoitellut ja kaupan yleisilme on siisti.

• Hjuruputti
        MrFlanagan kirjoitti:

Itse varustaudun aina korvitulpin kun lähestyn kassaa. Sieltä löytyy sellainen pieni ja tukeva, silmälasit ja ruskeat letitetyt hiukset omaava nuorineito, johon on sisäänrakennettu 600W Marshallin transistorivahvistin, joka soi vain falsetista.

Itse ruuista ei valittamista. Parasta ennen päivää varustellut leivät on omassa korissaan ja selkeästi räikeällä hintalapulla hinnoitellut ja kaupan yleisilme on siisti.

Tuo kimeä ääni saa mut aina hymyilemään kun lähestyn kassaa. Niin hauska.

• MrFlanagan kirjoitti:

Miten Mr Flanaganiin saa yhteyttä? Kun kerran vapaa ja komia olet...

• mki

Itsekin olen huomannut, että kassalla on vanhempi naisihminen, ilmeisesti kyllästynyt työhönsä, vaikka sanon kiitos kun kuitin saan, niin vastaukseksi tulee epämääräistä muminaa, sitäpaitsi kaupassa on törkeän kalliit hinnat.

• ...
        mki kirjoitti:

Itsekin olen huomannut, että kassalla on vanhempi naisihminen, ilmeisesti kyllästynyt työhönsä, vaikka sanon kiitos kun kuitin saan, niin vastaukseksi tulee epämääräistä muminaa, sitäpaitsi kaupassa on törkeän kalliit hinnat.

Onnettomat leivät, ei tuoretta leipää, vihannekset usein vanhoja.

Eniten ärsyttää valmistiskin grillatut lämpimät tuotteet, jotka makaavat tiskissä koko päivän ja myydään illalla kuivana asiakkaille. Itse erehtynyt jo kolme kertaa ostamaan kuivatettuja koipia ja lohta...

• vain minä
        MrFlanagan kirjoitti:

on se kumma ku vain valitetaan ja valitetaan mutta ei ole pokkaa kertoa siitä päin naamaa. jos ei palvelu ja henkilökunta mielytä niin vaihtakaa kauppaa. itse asioin siellä päivittäin ja en ole huomannut mitään mikä arsyttäisi. hankkikaa perhana elämä. älkääkä vain valittako joka ikisestä asiasta.

• Tapsalo

Olen töissä ihan vieressä ja käyn siellä päivittäin. Tuotteet ihan hyviä ja hinnat mielestäni pikkukaupaksi ihan kohdallaan.
      Itse tosin aina katson mitä käteeni otan.
      Menkäähän citymarkettiin tai uuteen näsiin ja katsokaa niitä vanhojen tuotteiden määriä. Kyllä niitä sieltäkin löytyy kasapäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      36
      2141
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      59
      1955
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1900
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      377
      1612
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1611
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1444
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1072
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      947
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      73
      875
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      869
    Aihe