Eivät osaa kuin moittia kärppiä että ei pärjää smliigassa joten haistakaa paska. Kärpät on ykkönen ja turha siinä on vittuilla. Jos ei oma joukkue pärjää ni se ei pärjää. Hankikkaa parempi joukkue.
Pelicans = Todella paska joukkue!
11
2182
Vastaukset
- :_:_;:_;:;::_;:_;:_;:_;:_;:...
oot viisiinn porista kun tääl itket hyvät et edes vaihdoit kannatamaan kärppiä ^^
- Juha82
lähitulevaisuudessa.
Tällä hetkellä kurssi laskemassa mutta katsotaan kun pleijarit alkaa mitä tapahtuu.
Ja Lahtihan on tunnettu kovista jätkistä?
Jantunen kova kundi, Pasi Nurminen. - vinkuu täälläkin
On se kumma, kun nuo borilaiset punaniskat eivät tajua pysyä omalla puolellaan.
Ässät on jumbopaska eikä se muutu vaikka kuinka täällä itkisitte.- Juha82
ottaen kerran ainakin "rompsia", sanoo mun isän serkku(70v)kun pitäisi sanoa pronssia.
No jos muistat Ässät otti hopeaa pari kautta sitten. - blackmagictiger
Juha82 kirjoitti:
ottaen kerran ainakin "rompsia", sanoo mun isän serkku(70v)kun pitäisi sanoa pronssia.
No jos muistat Ässät otti hopeaa pari kautta sitten.pelicans on Kova poppoo..samoin kuin hifk...
- fuge
Pelsulla on ihan hyvä joukkue, mutta silti luulen kyllä että kärpät vie voiton täl kaudel, mut ei pelsu mikää ihan paska kyl oo!!!!!!!!
- Anonyymi
Sinä runkkari pidä naamas kiinni pelicans on hyvä joukkue ja kannatat kärppiä koska olet homo kusipää runkkari mulkku
- Anonyymi
Ihan paska
- Anonyymi
Naurattaa kun lahti tippuu fudiksessa ja lätkässä divariin😂😂. Mutta fanit ansaitsevat sen, suomen huonoimmat vierasfanit. Niin paskaa käytöstä. No, saavat riehua rovaniemellä ja iisalmes ja keuruulla😂😂😂😂
- Anonyymi
Nyt Sami mirriä kaulassa tiukemmalle ja ala valmentaa.
- Anonyymi
Kylläpä on noloa pelicansilta kun joutuu liiga paikasta karsimaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746