Leijonalle sopiva vastakkainen horoskooppimerkki... ?!

leijonat

Onko se jousimies, kalat, kaksoset vaiko härkä??? mikä on parhain Leijonan pari.. kuinka hauskaa niillä tulisi olemaan???

15

4193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimies

Vesimies tietty ja tosi hauskaa tulee olemaan:))

• aurinko(=

LEIJONALLE SOPII MINUN MIELESTÄ KAURIS. EI MISSÄÄN NIMESSÄ KAKSONEN...

• Härkä
        aurinko(= kirjoitti:

Toivottavasti Jellonalle sopii härkä.. ja vaikkei sopiskaan mä rakastan häntä silti...

• leijona71
        aurinko(= kirjoitti:

Vesimies tietenkin sopii leijonalle parhaiten, kukaan muu ei ymmärrä ja ole samalla tavalla spontaani leijonan kanssa kuin vesimies. Edessä loistava tulevaisuus näillä kahdella.

• Leijona-nainen
        leijona71 kirjoitti:

Vesimies tietenkin sopii leijonalle parhaiten, kukaan muu ei ymmärrä ja ole samalla tavalla spontaani leijonan kanssa kuin vesimies. Edessä loistava tulevaisuus näillä kahdella.

Hassua kysellä minkä merkin kanssa paremmin toimii ja minkä ei, menkäähän ihmiset ulos nauttimaan kesästä ja testailkaa käytännössä... ;) Tuohon vesimies-suositukseen on pakko puuttua sillä itsellä on kehkeytynyt vain ongelmia vesimiesten kanssa. Isäni oli vesimies (ok, olen jostain kuullut että leijonilla on aina ongelmia isän kanssa...) ja ymmärryksestä ei ollut tietoakaan edes riitojen välissä, myöhemmin olen seurustellut vesimiehen kanssa eikä sekään toiminut. Edes laajaan kaveripiiriini ei ole eksynyt vesimiehiä. Vastamerkki mikä vastamerkki. Ja kyllä siihen ihmisen luonteeseen vaikuttavat niin monet muutkin asiat kuin aurinkomerkki, myöntäkää pois lajitoverit. Miaurrgh. :)

• vesimiesnainen
        leijona71 kirjoitti:

voin sanoa, että leijona ja vesimies eivät todellakaan sovellu toisilleen!

• vastanainut
        leijona71 kirjoitti:

...vesimies. Hauskaa ja erikoista on ollut!

• TiiNu

mun mielestä ainakin jousimies.. =)

• Lion

Tietenkin se on Leijona-Leijona yhdistelmä! Mitä näyttävämpää ja kiihkeämpää suhdetta voisi olla. Kokemus puhuu!!

• Lion.. ;)

Skorpioni-mies ja leijona-nainen?
        Tietääkö kukaan miten ne soveltuvat toisilleen? Tällä hetkellä näyttää menevän ainakin minulla hyvin, mutta miten suhteen kanssa..?

• LeoN
        Lion.. ;) kirjoitti:

Tietääkö kukaan miten ne soveltuvat toisilleen? Tällä hetkellä näyttää menevän ainakin minulla hyvin, mutta miten suhteen kanssa..?

Jos todella molemmat haluavat että toimii niin kyllä toimii! Me emme halunnut eli meillä ei toiminut, mutta ollaan nykyään todella hyviä ystäviä.Et sillei...

• samira
        Lion.. ;) kirjoitti:

Tiedän 10 vuoden kokemuksella että leijonanainen ja skorpionimies sopivat hyvin toisilleen, ja lisäksi seksi on todella antoisaa ja vaihtelurikasta, kunhan muistaa että ei vain ole liian "helppo" saalis skorpparille.

• Synttärisankari

Kyllä leijona leijonan tuntee! Itse olen leijona ja niin on miehenikin! Eikä parempaa yhdistelmää löydy, kokemusta on..;)

• Väärin!

Kaksosnainen ja Leijonamies ovat hyvä pari, tasapainottavat toinen toistaan.

• Skorpioni! Kurr

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      123
      3982
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      314
      2049
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1811
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      105
      1727
    5. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1710
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1661
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      443
      1518
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1266
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1252
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      440
      1218
    Aihe