Onko se jousimies, kalat, kaksoset vaiko härkä??? mikä on parhain Leijonan pari.. kuinka hauskaa niillä tulisi olemaan???
Leijonalle sopiva vastakkainen horoskooppimerkki... ?!
15
4230
Vastaukset
- vesimies
Vesimies tietty ja tosi hauskaa tulee olemaan:))
- aurinko(=
LEIJONALLE SOPII MINUN MIELESTÄ KAURIS. EI MISSÄÄN NIMESSÄ KAKSONEN...
- Härkä
aurinko(= kirjoitti:
Toivottavasti Jellonalle sopii härkä.. ja vaikkei sopiskaan mä rakastan häntä silti...
- leijona71
aurinko(= kirjoitti:
Vesimies tietenkin sopii leijonalle parhaiten, kukaan muu ei ymmärrä ja ole samalla tavalla spontaani leijonan kanssa kuin vesimies. Edessä loistava tulevaisuus näillä kahdella.
- Leijona-nainen
leijona71 kirjoitti:
Vesimies tietenkin sopii leijonalle parhaiten, kukaan muu ei ymmärrä ja ole samalla tavalla spontaani leijonan kanssa kuin vesimies. Edessä loistava tulevaisuus näillä kahdella.
Hassua kysellä minkä merkin kanssa paremmin toimii ja minkä ei, menkäähän ihmiset ulos nauttimaan kesästä ja testailkaa käytännössä... ;) Tuohon vesimies-suositukseen on pakko puuttua sillä itsellä on kehkeytynyt vain ongelmia vesimiesten kanssa. Isäni oli vesimies (ok, olen jostain kuullut että leijonilla on aina ongelmia isän kanssa...) ja ymmärryksestä ei ollut tietoakaan edes riitojen välissä, myöhemmin olen seurustellut vesimiehen kanssa eikä sekään toiminut. Edes laajaan kaveripiiriini ei ole eksynyt vesimiehiä. Vastamerkki mikä vastamerkki. Ja kyllä siihen ihmisen luonteeseen vaikuttavat niin monet muutkin asiat kuin aurinkomerkki, myöntäkää pois lajitoverit. Miaurrgh. :)
- vesimiesnainen
leijona71 kirjoitti:
voin sanoa, että leijona ja vesimies eivät todellakaan sovellu toisilleen!
- vastanainut
leijona71 kirjoitti:
...vesimies. Hauskaa ja erikoista on ollut!
- TiiNu
mun mielestä ainakin jousimies.. =)
- Lion
Tietenkin se on Leijona-Leijona yhdistelmä! Mitä näyttävämpää ja kiihkeämpää suhdetta voisi olla. Kokemus puhuu!!
- Lion.. ;)
Skorpioni-mies ja leijona-nainen?
Tietääkö kukaan miten ne soveltuvat toisilleen? Tällä hetkellä näyttää menevän ainakin minulla hyvin, mutta miten suhteen kanssa..? - LeoN
Lion.. ;) kirjoitti:
Tietääkö kukaan miten ne soveltuvat toisilleen? Tällä hetkellä näyttää menevän ainakin minulla hyvin, mutta miten suhteen kanssa..?Jos todella molemmat haluavat että toimii niin kyllä toimii! Me emme halunnut eli meillä ei toiminut, mutta ollaan nykyään todella hyviä ystäviä.Et sillei...
- samira
Lion.. ;) kirjoitti:
Tietääkö kukaan miten ne soveltuvat toisilleen? Tällä hetkellä näyttää menevän ainakin minulla hyvin, mutta miten suhteen kanssa..?Tiedän 10 vuoden kokemuksella että leijonanainen ja skorpionimies sopivat hyvin toisilleen, ja lisäksi seksi on todella antoisaa ja vaihtelurikasta, kunhan muistaa että ei vain ole liian "helppo" saalis skorpparille.
- Synttärisankari
Kyllä leijona leijonan tuntee! Itse olen leijona ja niin on miehenikin! Eikä parempaa yhdistelmää löydy, kokemusta on..;)
- Väärin!
Kaksosnainen ja Leijonamies ovat hyvä pari, tasapainottavat toinen toistaan.
Skorpioni! Kurr
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204814
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861742Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881592Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351177Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi661058- 931054