Leijonalle sopiva vastakkainen horoskooppimerkki... ?!

leijonat

Onko se jousimies, kalat, kaksoset vaiko härkä??? mikä on parhain Leijonan pari.. kuinka hauskaa niillä tulisi olemaan???

15

4071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimies

      Vesimies tietty ja tosi hauskaa tulee olemaan:))

      • aurinko(=

        LEIJONALLE SOPII MINUN MIELESTÄ KAURIS. EI MISSÄÄN NIMESSÄ KAKSONEN...


      • Härkä
        aurinko(= kirjoitti:

        LEIJONALLE SOPII MINUN MIELESTÄ KAURIS. EI MISSÄÄN NIMESSÄ KAKSONEN...

        Toivottavasti Jellonalle sopii härkä.. ja vaikkei sopiskaan mä rakastan häntä silti...


      • leijona71
        aurinko(= kirjoitti:

        LEIJONALLE SOPII MINUN MIELESTÄ KAURIS. EI MISSÄÄN NIMESSÄ KAKSONEN...

        Vesimies tietenkin sopii leijonalle parhaiten, kukaan muu ei ymmärrä ja ole samalla tavalla spontaani leijonan kanssa kuin vesimies. Edessä loistava tulevaisuus näillä kahdella.


      • Leijona-nainen
        leijona71 kirjoitti:

        Vesimies tietenkin sopii leijonalle parhaiten, kukaan muu ei ymmärrä ja ole samalla tavalla spontaani leijonan kanssa kuin vesimies. Edessä loistava tulevaisuus näillä kahdella.

        Hassua kysellä minkä merkin kanssa paremmin toimii ja minkä ei, menkäähän ihmiset ulos nauttimaan kesästä ja testailkaa käytännössä... ;) Tuohon vesimies-suositukseen on pakko puuttua sillä itsellä on kehkeytynyt vain ongelmia vesimiesten kanssa. Isäni oli vesimies (ok, olen jostain kuullut että leijonilla on aina ongelmia isän kanssa...) ja ymmärryksestä ei ollut tietoakaan edes riitojen välissä, myöhemmin olen seurustellut vesimiehen kanssa eikä sekään toiminut. Edes laajaan kaveripiiriini ei ole eksynyt vesimiehiä. Vastamerkki mikä vastamerkki. Ja kyllä siihen ihmisen luonteeseen vaikuttavat niin monet muutkin asiat kuin aurinkomerkki, myöntäkää pois lajitoverit. Miaurrgh. :)


      • vesimiesnainen
        leijona71 kirjoitti:

        Vesimies tietenkin sopii leijonalle parhaiten, kukaan muu ei ymmärrä ja ole samalla tavalla spontaani leijonan kanssa kuin vesimies. Edessä loistava tulevaisuus näillä kahdella.

        voin sanoa, että leijona ja vesimies eivät todellakaan sovellu toisilleen!


      • vastanainut
        leijona71 kirjoitti:

        Vesimies tietenkin sopii leijonalle parhaiten, kukaan muu ei ymmärrä ja ole samalla tavalla spontaani leijonan kanssa kuin vesimies. Edessä loistava tulevaisuus näillä kahdella.

        ...vesimies. Hauskaa ja erikoista on ollut!


    • TiiNu

      mun mielestä ainakin jousimies.. =)

    • Lion

      Tietenkin se on Leijona-Leijona yhdistelmä! Mitä näyttävämpää ja kiihkeämpää suhdetta voisi olla. Kokemus puhuu!!

      • Lion.. ;)

        Skorpioni-mies ja leijona-nainen?
        Tietääkö kukaan miten ne soveltuvat toisilleen? Tällä hetkellä näyttää menevän ainakin minulla hyvin, mutta miten suhteen kanssa..?


      • LeoN
        Lion.. ;) kirjoitti:

        Skorpioni-mies ja leijona-nainen?
        Tietääkö kukaan miten ne soveltuvat toisilleen? Tällä hetkellä näyttää menevän ainakin minulla hyvin, mutta miten suhteen kanssa..?

        Jos todella molemmat haluavat että toimii niin kyllä toimii! Me emme halunnut eli meillä ei toiminut, mutta ollaan nykyään todella hyviä ystäviä.Et sillei...


      • samira
        Lion.. ;) kirjoitti:

        Skorpioni-mies ja leijona-nainen?
        Tietääkö kukaan miten ne soveltuvat toisilleen? Tällä hetkellä näyttää menevän ainakin minulla hyvin, mutta miten suhteen kanssa..?

        Tiedän 10 vuoden kokemuksella että leijonanainen ja skorpionimies sopivat hyvin toisilleen, ja lisäksi seksi on todella antoisaa ja vaihtelurikasta, kunhan muistaa että ei vain ole liian "helppo" saalis skorpparille.


    • Synttärisankari

      Kyllä leijona leijonan tuntee! Itse olen leijona ja niin on miehenikin! Eikä parempaa yhdistelmää löydy, kokemusta on..;)

    • Väärin!

      Kaksosnainen ja Leijonamies ovat hyvä pari, tasapainottavat toinen toistaan.

    • Skorpioni! Kurr

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe