SaPKo päätti runkosarjan ylivoimaiseen vierasvoittoon HeKiä vastaan vieraissa.
SaPKo antoi jopa kolmannen erän alussa HeKin karata 3-1 johtoon kunnes pässipaidat päättivät että annetaanpa vähän HeKille tukkapöllyä.
SaPKo latoi kiekon viisi kertaa HeKin verkkoon ja heinolanpoitsut katselivat suu auki tätä jääkiekon oppituntia.
Seuraavaksi SaPKo hakkaa pleijareiden eka kiessillä TuTon Turusta. TuTolla ei ole mitään saumaa SaPKoa vastaan sillä SaPKohan voittaa koko Mestismestaruuden.
HeKi-SaPKo 4-6
3
234
Vastaukset
- Makopide.
Käytän nyt jo kahdesti bannattua Jatkis-nikkiäni.
Kakkoseni on siis playoff-kunnossa, kuten Sapko-palstalla huhutaan. Lähestykää miehet ja pojat minua vain rohkeasti.
Kirjoitin myös, että kova peli on nyt tarpeen. Tämä lienee selviö. Vaatimus playoff-kunnossa olevaa kakkostani varten on siis kova "peli". - mies savosta
Se olikin SaPKon viimeinen voitto tällä kaudella.
- niitä mansikantaimia...
Sillä SaPKo lähtee ihan kohta kesälaitumille. HeKillä nyt ei ollu paineita suuntaan eikä toiseen, joten laitoivat junnuporukan pelaamaan..heh heh ja sekin melkein kaatoi Suomisarjatasoa olevan SaPKon..
Miten joku voi olla noin ääliö???Sä olet Rulle luonnoikku.Miten tuo n ikäinen voi käyttäytyä kuin 10v??? Sä olet todellakin jäänyt jälkeen..voi voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643