Meil on ala-talkkarin pieni säiliö hakkeelle ja olis tarkoitus rakentaa itse ketjukuljetin viereiseen huoneeseen. Mistäs löytyis tietoa ja kuvia moisista?
Kiitos etukäteen.
Ketjukuljetin hakkeelle
3
454
Vastaukset
Siinä tuota haastetta löytyykin, sillä nuo itse tehdyt usein harmeja ovat. Mene ja katsele myyjäliikkeistä malleja ja tee sitten vaikka sen mukaan. Onhan noita ketjufirmoja ja kysy vaikka nimenomaan hakekuljettimen ketjua niin tiedät mistä puhutaan. Ne vain nuo hakkeet ovat sellaista tavaraa, että tilaa, väljyyttä ja voimaa tarvitaan, sanoo jotakin asiasta tietävä. Suden tekee helposti.
- sellutehtaalta
vapautuu kuljettimia.
- hemuli57
Minulla on lattalenkkiketjua, jossa olisi kolanpitimetkin jo valmiinaa. Siihen vain kolat koivusta tai paksusta teollisuusmuovista. Taitaa löytyä ketjupyörätkin, vaikka ehkä turhan järeät. Ne on valurautapyöria ja akselin reikä 50-60mm, halkaisija lähes 400mm. Jos kiinnostaa, niin laita postia [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584