Ystäväni ei tiennyt/muistanut viimeisimpien kuukautisten ajankohtaa, joten hän pääsi raskauduttuaan varhaisultraan yleiselle puolelle (ilmaiseksi) jotta raskauden kesto voitiin päätellä. Jos sanon etten muista milloin menkat oli, pääsisinkö itsekin? pelkään niin kohdunulkoista raskautta :( mutta ei olisi varaa mennä ylimääräisiin ultriin yksityiselle... pitää säästää vauvan muihin kuluihin.
keino päästä varhaisultraan?
12
3769
Vastaukset
- Tyhmää
Eli menisit ja valehtelisit hoitajalle? No jos tosiaan haluat varhaisultraan niin tee niin. Mieti vaan kuinka väärin se on....
Muista sitten jatkaa linjaasi ja valehdella kivuista ja säryistä ja pinnata töistä saikuttamalla....
Jos rehellisesti pystyt pelkosi perustelemaan niin voihan siltikin olla mahdollista että pääset ultraan. Toisaalta jos meneekin kesken siinä ennen 12 viikkoa niin se voi olla vielä raskaampaa sillä silloin olet jo nähnyt masukin....- ******
Olen opiskelija joten en hyötyisi mitään sairaslomista. Sossustako haen rahat varhaisultraan kun muualta en saa? Olen sairastanut munasarjatulehduksen ja toisessa munasarjassa on kiinnikkeitä joten kohdunulkoisen raskauden vaara on suurempi. Tuskin yksi nopea ultra mitään hirveää on... En saa ultraa pelkästään pelkojeni vuoksi :( enkä edes tuon tulehduksen vuoksi. Kysyin jo sitä.
En usko että vauvan menettäminen on sen rankempaa onko nähnyt vaiko ei... varhaisultrassahan se on pelkkä sykkivä sydän ja sikiöpussi. - kokemusta löytyy
****** kirjoitti:
Olen opiskelija joten en hyötyisi mitään sairaslomista. Sossustako haen rahat varhaisultraan kun muualta en saa? Olen sairastanut munasarjatulehduksen ja toisessa munasarjassa on kiinnikkeitä joten kohdunulkoisen raskauden vaara on suurempi. Tuskin yksi nopea ultra mitään hirveää on... En saa ultraa pelkästään pelkojeni vuoksi :( enkä edes tuon tulehduksen vuoksi. Kysyin jo sitä.