Minkälainen

on skorpionin

ihannekumppani mies/nainen luonteeltaan, käytökseltään ulkonäöltään? Kertokaa!

9

2782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • biologia

      sama raajojen lukumäärä

      uskallatko kumota luuloja? horoskooppi on lujaa luuloa. tyhjää.

      Jeesus Kristus elää!
      Amen

      Halleluja!

      • väärä palsta

        mene tuonne uskonnot ja uskomukset, älä tule tänne haukkumaan. ethän muuten vaan satu olemaan se kirsi jonka oon tavannut kadulla joskus?
        hae hoitoa, älä mene uskonnon taakse piiloon!


    • naikkosskopu

      ulkonäöllä ei ole merkitystä. Luonne ratkaisee. Eniten minua viehättää ihmiset, joista en heti pääse selville...Naisena arvostan puhtautta, herrasmaista käyttäytymistä, jonkinlaista herkkyyttä, kauneudentajua jne...Ja silmät ovat sielun peili. Ja täytyy kyllä sanoa että hyvät kengät pitää miehellä olla:)

    • omarakas

      Skorpparisi varmaankin näkee sussa jo kaikenlaista, näkijä kun on luonteeltaan! Ole rehellinen ja jos haluat suhteeseen syvyyttä on sun parasta olla vaan oma avoin itsesi. Luottamus, ystävyys, seksuaalisuus, hellyys, romantiikka... ovat parisuhteessa avainsanoja skorpparille. Onnea suhteelle!

      • Elovena*

        Aitous on tärkeintä, teeskentelijät tai "pelimiehet" älkööt vaivautuko. Olen itse hyvin aito ja suora tunteissani ja pidän paljon siitä että toinenkin osapuoli on, niin hyvässä kuin pahassa. Soutajat ja huopaajat eivät kauaa miellytä..

        Itse skorpioninaisena olen myös hyvin hellyys- ja läheisyysaddikti joten niitä arvostan hyvin paljon. Niiden mukana ikäänkuin "kaupantekijäisinä" tulee sitten se seksuaalisuus ja kiihkeys.

        Vaikkakin, hetken huuma tai yhden yön jutut eivät ole lainkaan minun juttuni. Jos huomaan toisesta osapuolesta, että pyrkii vain ja ainoastaan heti hameen alle, niin se on moro ihan saman tien!


    • Monkey-N

      ...on hellä, luotettava ja tykkää tehdä asioita yhdessä. Pitkä pinna täytyy olla ja ehdottomasti seksin täytyy toimia. Pidän koskettelusta tahdon olla mahdollisimman paljon toisen lähellä ja kainalossa. Tietenkin pitää arvostaa sitä jos toinen haluaa ns. omaa aikaa. Miehen pitää olla mua isompi ei mikään lässykkä tai tohveli sankari. Pientä pilkettä silmäkulmassa ja hyvä perse ;-)

    • miimoo

      on uskollinen,kiihkeä,intohimoinen,villi rakastaja,hellä,ymmärtää skorpparin tunnekuohuja,ei mustasukkainen,älykäs,haastava,kiinnostava ulkonäöltään.Skorpparia ei saa kahlita.Sellanen ois mun unelmieni nainen,nainen siis olen itsekin.

      • Nimetön

        Olet siis lesbo. Onko lesbous skorpioninaisille ominaista?


      • bi-skorpioninainen
        Nimetön kirjoitti:

        Olet siis lesbo. Onko lesbous skorpioninaisille ominaista?

        mutta täällä naisistakin pitävä syksyn lapsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe