Minkälainen

on skorpionin

ihannekumppani mies/nainen luonteeltaan, käytökseltään ulkonäöltään? Kertokaa!

9

2843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • biologia

sama raajojen lukumäärä

uskallatko kumota luuloja? horoskooppi on lujaa luuloa. tyhjää.

Jeesus Kristus elää!
      Amen

Halleluja!

• väärä palsta

mene tuonne uskonnot ja uskomukset, älä tule tänne haukkumaan. ethän muuten vaan satu olemaan se kirsi jonka oon tavannut kadulla joskus?
        hae hoitoa, älä mene uskonnon taakse piiloon!

• naikkosskopu

ulkonäöllä ei ole merkitystä. Luonne ratkaisee. Eniten minua viehättää ihmiset, joista en heti pääse selville...Naisena arvostan puhtautta, herrasmaista käyttäytymistä, jonkinlaista herkkyyttä, kauneudentajua jne...Ja silmät ovat sielun peili. Ja täytyy kyllä sanoa että hyvät kengät pitää miehellä olla:)

• omarakas

Skorpparisi varmaankin näkee sussa jo kaikenlaista, näkijä kun on luonteeltaan! Ole rehellinen ja jos haluat suhteeseen syvyyttä on sun parasta olla vaan oma avoin itsesi. Luottamus, ystävyys, seksuaalisuus, hellyys, romantiikka... ovat parisuhteessa avainsanoja skorpparille. Onnea suhteelle!

• Elovena*

Aitous on tärkeintä, teeskentelijät tai "pelimiehet" älkööt vaivautuko. Olen itse hyvin aito ja suora tunteissani ja pidän paljon siitä että toinenkin osapuoli on, niin hyvässä kuin pahassa. Soutajat ja huopaajat eivät kauaa miellytä..

Itse skorpioninaisena olen myös hyvin hellyys- ja läheisyysaddikti joten niitä arvostan hyvin paljon. Niiden mukana ikäänkuin "kaupantekijäisinä" tulee sitten se seksuaalisuus ja kiihkeys.

Vaikkakin, hetken huuma tai yhden yön jutut eivät ole lainkaan minun juttuni. Jos huomaan toisesta osapuolesta, että pyrkii vain ja ainoastaan heti hameen alle, niin se on moro ihan saman tien!

• Monkey-N

...on hellä, luotettava ja tykkää tehdä asioita yhdessä. Pitkä pinna täytyy olla ja ehdottomasti seksin täytyy toimia. Pidän koskettelusta tahdon olla mahdollisimman paljon toisen lähellä ja kainalossa. Tietenkin pitää arvostaa sitä jos toinen haluaa ns. omaa aikaa. Miehen pitää olla mua isompi ei mikään lässykkä tai tohveli sankari. Pientä pilkettä silmäkulmassa ja hyvä perse ;-)

• miimoo

on uskollinen,kiihkeä,intohimoinen,villi rakastaja,hellä,ymmärtää skorpparin tunnekuohuja,ei mustasukkainen,älykäs,haastava,kiinnostava ulkonäöltään.Skorpparia ei saa kahlita.Sellanen ois mun unelmieni nainen,nainen siis olen itsekin.

• Nimetön

Olet siis lesbo. Onko lesbous skorpioninaisille ominaista?

• bi-skorpioninainen
        Nimetön kirjoitti:

Olet siis lesbo. Onko lesbous skorpioninaisille ominaista?

mutta täällä naisistakin pitävä syksyn lapsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      95
      3761
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      44
      3091
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      2997
    4. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      2795
    5. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2714
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2422
    7. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      19
      2177
    8. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      60
      2088
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1886
    10. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1838
    Aihe