Osaako joku kertoa milloin rahat näkyvät tililläni, kun tänään siirrettiin nordeasta sampoon.
Nordeasta Sampoon
4
578
Vastaukset
- Pari päivää
Yleensä kestää pari pankkipäivää, eli luultavimmin näkyy maanantaina tai tiistaina.
Kun viimeksi siirsin rahaa Sampopankista Nordeaan, raha näkyi tililläni Nordeassa heti seuraavana päivänä. Samoin on siirtynyt kahdesta muustakin pankista. Myös kellonaika vaikuttaa eli tietyn kellonajan jälkeen annetut tilisiirrot tulevat perille päivää myöhemmin.
- että jos
siirtää klo 20 jälkeen niin ne rahat kirjautuu silloin päivää myöhemmin, kuin jos siirron tekisi ennen klo 20. Jostain syystä Sampopankin verkkopankkikin menee tavallaan "kiinni" eli pankkipäivä jopa verkkopankissakin päättyy tuona klo 20 aikaan. Olen sen huomannut siinäkin että jos maksan laskuja klo 20 jälkeen, niin ne kirjautuu vasta seuraavalle päivälle eikä todelliselle maksupäivälle, jos taas maksan ennen tuota klo 20 niin kirjautuvat samalle päivälle kuin ne on maksettukin.
- ajoista
että jos kirjoitti:
siirtää klo 20 jälkeen niin ne rahat kirjautuu silloin päivää myöhemmin, kuin jos siirron tekisi ennen klo 20. Jostain syystä Sampopankin verkkopankkikin menee tavallaan "kiinni" eli pankkipäivä jopa verkkopankissakin päättyy tuona klo 20 aikaan. Olen sen huomannut siinäkin että jos maksan laskuja klo 20 jälkeen, niin ne kirjautuu vasta seuraavalle päivälle eikä todelliselle maksupäivälle, jos taas maksan ennen tuota klo 20 niin kirjautuvat samalle päivälle kuin ne on maksettukin.
Eli pankit suorittavat niin sanotut "ajot" tileille määrättyyn kellonaikaan ja siitä riippuu koska tilit päivittyvät. Nordea suorittaa ne kaksi kertaa vuorokaudessa ja Sampo tietääkseni kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697274Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425023- 913097
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat442204- 202061
- 341983
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171747- 281641
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,131620- 181381