Ajattelin turbottaa Scagliettin ja käyttää sen VTT:llä mittauksissa. Tämä ihan vaan siksi, ettei millä tahalla viritetyllä turbokinnerillä pääse haastamaan liikennevaloista.
Mitäs turboja muut olette käyttäneet 612:ssa? Itse ajattelin käyttää kahta GT60:tä ja moottorinohjaukseksi ajattelin KMS:ää. Välijäähdytin ja ahtoputket on tarkoitus teettää USA:ssa.
Ferrari 612 Scagliettin
10
1902
Vastaukset
- kannattaa laittaa
uusi hajukuusi...
- Tammitykki100
Ehdottaisin että ensin heräät...
- hereillä.
ja ihan tosissani
- on mun valinta
kokeile säkin
- kierroksilla
alkaa toimia ja onko paljon viivettä?
- oikein hyvä
kierroksilla kirjoitti:
alkaa toimia ja onko paljon viivettä?
Moottorinohjaus, niin turbo tulee mukaan niin alhaalta, ettei sitä edes huomaakaan. Mulla tosin on turbotettu Modena mutta aika lailla samalla tavala sekin toimii
- pelannut
liikaa gran turismoa?
- Omni
Eipä ole Gran Turismoissa Ferraria, pässi. Selvitä faktat ennenkuin yrität vittuilla...
- runkkupulu
Kannattaa harkita tuota moottorin ohjausta uudestaan, kun KMS ei pysty ohjaamaan kuin 10 sylinterisiin asti. V***n idiootti!
- yhteyttä.
Ota yhteyttä Novitec nimiseen firmaan, ne tekee sen ihan alusta loppuun, ainakin tuo F430 viritys on ihan ok. Saavat ainakin siitä pihalle sellaiset 707hv. Eiköhän ne jotain keksi tuohon Scagliettiin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399