Meikäläisen kaverin kanssa on sovittu, että menee hyvissä ajoin Hesan konserttiin ja ostaa ohjelman,jonka kätevästi skannaa Areenelta meikäläiselle.Täällä kotioloissa ohjelmoin koti-
teatteriin kyseiset kappaleet esitysjärjestyksessä.
Siinä sitten fiilistelen kotona ja kuvittelen
Tapsan esitystä Areenalla!!! Vuokrasin jopa miesmallinuken, jonka puin siistiin pukuun ja retuseerasin siitä niin Tapsan näköisen kuin vain osasin. Se tavallaan vielä elävöittää tunnelmaa.
Syömäpuolella on juustoja ja punaviintä, popkornia
ja napanderia (kossu.russian). Tulisipa lauantai pian!!!!
HAART-WALL-HALLELUJAH!!!!
14
864
Vastaukset
- ZaiZai
HEH ;-) Aikamoinen vaivannäkö. Ennemminhän sitä jo menisi itse sinne Hartwall-areenalle ihan paikanpäälle konserttiin.
- OK.
Aikamoiset suunnitelmat on kyllä teikäläiselle. eipä olisi omaan mieleenikään tullut moinen. Ajattelin ihan maltilla odottaa sitä Tapsan Hartwall areenan konserttia tulevaksi telkkarista. Mieluitenhan sen tunnelman menisi ihan livenä kokemaan, mutta matkan pituus ja muut menot estävät sen.
Tapansa kullakin näköjään... Vähän kyllä vaikuttaa omituiselta toi sun touhu, jos suoraan saa sanoa.
Tulee televisiosta 22.3 TV2
- tietää
Hyvä tietää että osaa olla katsomatta, hyi.
- OK.
tietää kirjoitti:
Hyvä tietää että osaa olla katsomatta, hyi.
Vaikka sinä et Tapsasta pidäkkään, niin kyllä suosittelisin , että kannattaisi ennakkkoluulottomasti ihan vaikka vaan uteliaisuuttaan katsella sitä konserttia.
Minä ainakin usein katselen televisosta tulevia konsertteja, vaikkei niissä esiintyvät artistit minun suosikkejani olisikaan. Mielenkiintoistahan sitä on vähän erillaisia konsertteja vaikka vaan kotisohvalta käsin nähdä ja kuulla. - fanit
OK. kirjoitti:
Vaikka sinä et Tapsasta pidäkkään, niin kyllä suosittelisin , että kannattaisi ennakkkoluulottomasti ihan vaikka vaan uteliaisuuttaan katsella sitä konserttia.
Minä ainakin usein katselen televisosta tulevia konsertteja, vaikkei niissä esiintyvät artistit minun suosikkejani olisikaan. Mielenkiintoistahan sitä on vähän erillaisia konsertteja vaikka vaan kotisohvalta käsin nähdä ja kuulla.Te fanit kun ette voi ymmärtää että joku ei voi sietää kuulla eikä nähdä sitä ukonkuvatusta, vai vielä tieten tahtoen pitäisi katsoa, hyi kamala.
- se ukko kuitenkin
fanit kirjoitti:
Te fanit kun ette voi ymmärtää että joku ei voi sietää kuulla eikä nähdä sitä ukonkuvatusta, vai vielä tieten tahtoen pitäisi katsoa, hyi kamala.
kiinnostaa, että pitää täällä päteä ja aukoa päätään päivittäin. Voisithan tehdä kuitenkin jotain muutakin sinä aikana, vai?
- mut
se ukko kuitenkin kirjoitti:
kiinnostaa, että pitää täällä päteä ja aukoa päätään päivittäin. Voisithan tehdä kuitenkin jotain muutakin sinä aikana, vai?
Kun satun muutenkin aukaisemaan koneeni nettiyhteyden ja välillä tulee käväistyä lukemassa teidän naurettavia hölötyksiänne. En toki vieraile täällä päivittäin saati että viipyisin tuntitolkulla. Hahhah, älä nyt kuvittele että mokoma Tapsukka olisi niin mielenkiintoinen. Siinä sivussa käyn kun lukaisen tärkeämmät uutiset.
- niin läpinäkyvää
mut kirjoitti:
Kun satun muutenkin aukaisemaan koneeni nettiyhteyden ja välillä tulee käväistyä lukemassa teidän naurettavia hölötyksiänne. En toki vieraile täällä päivittäin saati että viipyisin tuntitolkulla. Hahhah, älä nyt kuvittele että mokoma Tapsukka olisi niin mielenkiintoinen. Siinä sivussa käyn kun lukaisen tärkeämmät uutiset.
Älä yritä. Kiinnostus sulla on jonkinlainen, kun pitää oikein varta vasten tulla tänne lukemaan, vaikka sanojesi mukaan et välitä Tapsan tekemisistä jne. pätkän vertaa.
- välitä?
niin läpinäkyvää kirjoitti:
Älä yritä. Kiinnostus sulla on jonkinlainen, kun pitää oikein varta vasten tulla tänne lukemaan, vaikka sanojesi mukaan et välitä Tapsan tekemisistä jne. pätkän vertaa.
Toki välitän siinä mielessä että se on huippuällöttävä tyyppi. Sulla sitä ei näytä olevan muuta tekemistä kuin roikkua täällä. Kuten sanoin, täällä tulee välillä käytyä kun haluaa nauraa fanien lapsellisille jutuille.
- muka
välitä? kirjoitti:
Toki välitän siinä mielessä että se on huippuällöttävä tyyppi. Sulla sitä ei näytä olevan muuta tekemistä kuin roikkua täällä. Kuten sanoin, täällä tulee välillä käytyä kun haluaa nauraa fanien lapsellisille jutuille.
nytkin neljä kertaa vajaan vuorokauden aikana. Kaikki on niin suhteellista?
- vaan
muka kirjoitti:
nytkin neljä kertaa vajaan vuorokauden aikana. Kaikki on niin suhteellista?
Kaikki viestit tällä palstalla eivät ole mun kirjoittamiani. Luuletko raukka että Tapsukalla on vain yksi vihaaja. Enkä sinulle käy syitä selvittelemään miksi nyt sattumoisin olen useammin täällä vieraillut, se on mun asiani mitä teen.
vaan kirjoitti:
Kaikki viestit tällä palstalla eivät ole mun kirjoittamiani. Luuletko raukka että Tapsukalla on vain yksi vihaaja. Enkä sinulle käy syitä selvittelemään miksi nyt sattumoisin olen useammin täällä vieraillut, se on mun asiani mitä teen.
Ihan sama mulle vaikka sä tai jotkut muut Tapsan inhoojat ( esim.Wanharouwa ) tänne kirjoitteleekin, mutta jos et kerran meinaa katsella sitä juhlakonserttia, niin en mä sitten ainakaan osaa ,enkä pysty sun kommenttejas noteraamaan miksikään, koska jos et edes tiedä ,että mitä arvostelet, vaan valitat vaan vanhasta tottumuksesta, niin miks sellaisia juttuja täytyis pitää minään ?
Mä saatan arvostella jotain artistia, mutta mä katselenkin telkkarista just aika paljon eri artistien esiintymisiä, niin tiedän muodostaa niistä mielipiteitäni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832