Tappi anaalissa

Sanna

Sillon tällön töissä käyn vessassa tyydyttämässä itseäni ja laitan anaalitapin reikään ja tiukat pikkarit jalkaan. Sitten meen takaisin istumaan töiden ääreen. Ihanaa kihnuttaa persettä tuolia vasten, kun tappi painaa kiihottavasti suolessa.

15

9749

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies hesasta

haluaisitko joskus oikeaa kovaa sinne?

• jellona hesasta

pistäppä sanna meiliä [email protected] ni katotaan asiaa ja kerro vähän minkä näköinen olet

• P-37-R1-L0-I<I<-4

Olen miespuolinen henkilö, ja pidän usein anustappia peräsuolessani työaikana. Työpäivä kuluu huomattavasti mukavammin, kun kuminen tappi on kutkuttamassa peräsuolessa.
        Joudun työssäni kohtaamaan hankalia asiakkaita, ja välillä äänettömällä vibralla varustettu anustappi pyllyssä helpottaa paineita kummasti. Asiakkaat eivät ikinä arvaa ;)

• Anonyymi00012
        P-37-R1-L0-I<I<-4 kirjoitti:

Olen miespuolinen henkilö, ja pidän usein anustappia peräsuolessani työaikana. Työpäivä kuluu huomattavasti mukavammin, kun kuminen tappi on kutkuttamassa peräsuolessa.
        Joudun työssäni kohtaamaan hankalia asiakkaita, ja välillä äänettömällä vibralla varustettu anustappi pyllyssä helpottaa paineita kummasti. Asiakkaat eivät ikinä arvaa ;)

Porsas röh röh

• Perää kutittaa

Peräpukamat ovat vaivanneet jo tovin ja "kihnutan" tuolia vasten kuten sinäkin mutten tunne tyydytystä. Anaali on perseestä

• meilläkin...

Moi Sanna!
      Olisipa meilläkin töissä tuollaisia naisia, niin työtkin luistaisivat paljon paremmin. Uskoisin, että olet sellainen ilmestys, että työpaikkasi miehet kuolaavat jälkeesi ja ilmassa on pientä väreilyä ympärilläsi.... Täällä ei voi kuin haaveilla sellaisesta :(
      Sammeli

• Anonyymi00013

Paska haisee ja banjot soi trallallaa

• Mira

mulla on samanlaisia kokemuksia, kuin sullakin.. :)

• Anonyymi00009

Olen jo eläkkeellä oleva mies , ja vielä töissä ollessani minulla oli myös välillä anaali tappi käytössä ja myös tiukat stringit pitämässä tappi paikoillaan , työpäivä kului paljon mukavammin kun oli tappi anaalissa. Tauoilla piti minunkin välillä käydä vessassa runkkaamassa . Pidän todella paljon tunteesta kun on tappi anaalissa ja käytän niitä usein. Nytkin kun luin sinun kokemuksista kiihotuin ja laitoin tappi analiin ja aloin runkkaamaan , ihana tunne .
      M 64 CD 💃

• Anonyymi00010

Sulla on hyvä potenssi , olen monesti lukenut sun hyviä kertomuksia runkkaamisesta!

Itse saan myös lisäpotkua anustapin korvikkeena käyttämästäni pyöreäkahvaisesta ruuvimeisselistä kun samalla runkkaan. Joskus kovassa kiimassa seisotellessa kun samalla on meisseli suolessa, on herahtanut jopa spermaa kalusta ilman varsinaista laukeamista mutta näin on käynyt vain silloin jos on ollut pitempi tauko edellisestä laukeamisesta. Kerran olin vessassa runkannut meisselin kanssa niin unohdin sen keskelle wc:n lattiaa kun tuli kaverini käymään. Ihmetteli mitä se meisseli vessan lattialla on niin keksin äkkiä että piti wc:n oven lukosta kiristää ruuvit. Meinasin ensin että hän varmaan arvaa mihin sitä olin käyttänyt. 😆

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sulla on hyvä potenssi , olen monesti lukenut sun hyviä kertomuksia runkkaamisesta!

Itse saan myös lisäpotkua anustapin korvikkeena käyttämästäni pyöreäkahvaisesta ruuvimeisselistä kun samalla runkkaan. Joskus kovassa kiimassa seisotellessa kun samalla on meisseli suolessa, on herahtanut jopa spermaa kalusta ilman varsinaista laukeamista mutta näin on käynyt vain silloin jos on ollut pitempi tauko edellisestä laukeamisesta. Kerran olin vessassa runkannut meisselin kanssa niin unohdin sen keskelle wc:n lattiaa kun tuli kaverini käymään. Ihmetteli mitä se meisseli vessan lattialla on niin keksin äkkiä että piti wc:n oven lukosta kiristää ruuvit. Meinasin ensin että hän varmaan arvaa mihin sitä olin käyttänyt. 😆

Spedellä taas haisevat jutut buaahaa

• Anonyymi00015

Täällä on juuri nyt vanhempi hoikka pieni ukm pieni tappi pepussa ja istun tuolilla kuvitellen että istun nuoremman kaverin sylissä kulli sisälläni, en ole vielä ikinä ollut miehen kanssa mutta haluja olisi, mieluiten haluisin 25-35v pienemmällä kulilla 10-12cm ja ohuehko että mahtuisi tiukkaan peppuuni, itselläni keskikokoa 17/4.5 saisi seisoa ja heilua vapaana kun ratsastaisin ihanan pienemmän kullisi päällä, toteutuukohan tämä unelma koskaan? mieluiten Keski.Uudenmaan alueelta.

• Anonyymi00016

Paska haisee ja banjot soi trallallaa

• Anonyymi00018

Porsas röh röh

• Anonyymi00017

Oi Sanna Sanna..tahdon sua nyt panna!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      171
      4330
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      95
      2591
    3. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      27
      2346
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      58
      1857
    5. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      380
      1802
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      62
      1486
    7. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      22
      1479
    8. Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra

Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy
      Sodankylä
      81
      1405
    9. Pitäisikö ilotulitteiden myynti kieltää?

Esim jyväskylässä ainakin on ammuttu ilotulitteita päin ihmisiä ja autoja. Samoin Helsingissä? Pitäisikö ilotulitteiden
      Maailman menoa
      107
      1373
    10. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      162
      1255
    Aihe