S-etukortin KÄTEISKORTTI ja BONUKSET??

bonusbonus

Kun minulla on S-etukortin käteiskortti niin mistä hitosta minä saan bonukset kun enää ei ole niitä bonusseteleitä? Muissahan ne menee kai suoraan S-pankin tilille...

16

11613

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viimeksi

      on bonusseteleitä ollut? Ei varmaan koskaan.

      Keskolla on setelit, onkohan sulla edes s-käteiskorttia? Mikäli on, niin
      sulla on myös tili avattu S-pankkiin halusitpa tai et.

      • no kerroppa mulle

        Mitä ne paperiset läpyskät oli nimeltään jotka kävi kassalla vielä viime vuoden puolella maksuvälineenä? Niitä ei enää ole, joten mistä hemmetistä minä ne bonukset saan? Ok oletetaan että minulla on tili S-pankista, mutta mistä rahat putkahtaa minulle? Kerro hyvä ihminen!


      • S-kaupan palvelupisteeseen
        no kerroppa mulle kirjoitti:

        Mitä ne paperiset läpyskät oli nimeltään jotka kävi kassalla vielä viime vuoden puolella maksuvälineenä? Niitä ei enää ole, joten mistä hemmetistä minä ne bonukset saan? Ok oletetaan että minulla on tili S-pankista, mutta mistä rahat putkahtaa minulle? Kerro hyvä ihminen!

        niin sinulle selitetään tuon s-tilisi käyttö. Sinne ne bonukset kertyvät.

        Älä nyt täällä kiukuttele !


      • Vai ei muka ole ollut bonusseteleitä? HOK-Elanto maksoi bonukset bonusseteleinä S-pankin toiminnan käynnistymiseen saakka niille, joilla ei ollut S-etutiliä. Seteli tuli bonustiliotteen liitteenä kuukausittain Yhteishyvä-lehden mukana.


      • stadilaisethan
        Timontti kirjoitti:

        Vai ei muka ole ollut bonusseteleitä? HOK-Elanto maksoi bonukset bonusseteleinä S-pankin toiminnan käynnistymiseen saakka niille, joilla ei ollut S-etutiliä. Seteli tuli bonustiliotteen liitteenä kuukausittain Yhteishyvä-lehden mukana.

        yleensä kulkevat kehityksen keulassa ja nyt itketään joidenkin vasuri-Elannon kuponkien perään- hauskaa!!!

        Itse olen ollut täällä kehittyneemmässsä Suomessa 20 vuotta S-osuuskaupan omistaja-asiakas , eikä koskaan mitään kuponkeja ole näkynyt.

        Mutta Neuvostosysteemiin tottunut Jakomäkeläinen täällä kiukuttelee, kun joutusi nostamaan persettään nojatuolista saadakseen vanhat kuponkietunsa .
        Ja lisäksi joutuisi arkipäivänä poistumaan kotoaankin ostarin kepubaaria pitemmälle että "poonuksiva" saisi; röyh!!- voihan vitura ...;)sentään!! On meitä moneksi tosiaan!


      • ole vaan hiljaa
        stadilaisethan kirjoitti:

        yleensä kulkevat kehityksen keulassa ja nyt itketään joidenkin vasuri-Elannon kuponkien perään- hauskaa!!!

        Itse olen ollut täällä kehittyneemmässsä Suomessa 20 vuotta S-osuuskaupan omistaja-asiakas , eikä koskaan mitään kuponkeja ole näkynyt.

        Mutta Neuvostosysteemiin tottunut Jakomäkeläinen täällä kiukuttelee, kun joutusi nostamaan persettään nojatuolista saadakseen vanhat kuponkietunsa .
        Ja lisäksi joutuisi arkipäivänä poistumaan kotoaankin ostarin kepubaaria pitemmälle että "poonuksiva" saisi; röyh!!- voihan vitura ...;)sentään!! On meitä moneksi tosiaan!

        "Itse olen ollut täällä kehittyneemmässsä Suomessa 20 vuotta S-osuuskaupan omistaja-asiakas , eikä koskaan mitään kuponkeja ole näkynyt. "

        Vittu, jossain takapajulassa asut ja kehtaat sanoa sitä kehittyneemmäksi Suomeksi!

        "Mutta Neuvostosysteemiin tottunut Jakomäkeläinen täällä kiukuttelee, kun joutusi nostamaan persettään nojatuolista saadakseen vanhat kuponkietunsa . "

        Vedäppä käteen juntti. Vaikka sitähän sä teetkin varmaan kun noita provojas skrivaat.

        "Ja lisäksi joutuisi arkipäivänä poistumaan kotoaankin ostarin kepubaaria pitemmälle että "poonuksiva" saisi; röyh!!- voihan vitura ...;)sentään!! On meitä moneksi tosiaan!"

        Mikä vvvvvitun kepubaari? Siellä teillähän niitä on, ei meillä. Meilläpäin on keskaribaareja, tai bissebaareja. Niitä kai tarkotit?

        On tosiaan moneksi. Noi landen juntit on niin olevinaan ja uhoavat, haukkuvat stadilaisia vaikka moni landella olevista on yhteiskunnan pohjasakkaa mutta ah, se iso ego. Se iso ego, vaikka sen taustalla saattaakin olla itseasiassa huonommuuden tunto. Sitä huonommuuden tuntoa ei ainakaan sillä saa kohotettua että haukutte muita, pikemmin saatte vaan sanasodan aikaiseks. Vaikka sitähän säkin kai hait.


    • kysäise

      ihmeessä osuuskaupasta äläkä täällä ihmettele! :)

    • S-asiakas

      Käteiskorttiakin käyttäessä ne bonukset maksetaan S-tilille, jokaiselle jolla ei ennestään jo ollut S-tiliä, on viime syksynä saanut sellaisen, siinä on vaan se että se on erikoinen S-tili/Siirto eli väliaikainen bonuksien maksutili joka pitää muuttaa esim. Prisman infopisteessä tavalliseksi S-tiliksi jolloin se on ihan tavallinen pankkitili jolta voi maksaa laskuja ja jos hankkii maksuominaisuudella olevan S-kortin niin sitten voi maksaa kaupan kassallakin.

      • ....

        Ainakin Prismojen infopisteiden lähellä on kortin lukulaite, jolla voi tarkistaa, paljonko bonuksia kortilla on käytettävissä. Bonuksethan kirjaantuvat noin 11. päivä joka kuukausi.


      • .... kirjoitti:

        Ainakin Prismojen infopisteiden lähellä on kortin lukulaite, jolla voi tarkistaa, paljonko bonuksia kortilla on käytettävissä. Bonuksethan kirjaantuvat noin 11. päivä joka kuukausi.

        Läheisessä S-marketissa se kortinlukulaite näyttää olevan kuukaudesta toiseen epäkunnossa.


      • dkjfglj
        Timontti kirjoitti:

        Läheisessä S-marketissa se kortinlukulaite näyttää olevan kuukaudesta toiseen epäkunnossa.

        saldomaatit ovat vielä varmaan tämän ja mahdollisesti seuraavankin kuukauden ajan pois käytöstä ihan kaikkialla. Ohjelmisto ja ainakin joissakin tapauksissa myös yhteys uusitaan kokonaan. Lupailevat, että hakee sitten nopeammin tiedot.

        Ja Prisman tai Sokoksen asiakaspalveluun vaan kyselemään niitten bonusten perään. Ovat siellä tilillä ja jos olet käteiskorttilainen allekirjoitat vain tilisopimuksen niin ovat sitten heti nostettavissa käteisenä. Toimitukseen menee pari minuuttia. (Jonotukseen saattaa männä pirempään:))


      • dkjfglj kirjoitti:

        saldomaatit ovat vielä varmaan tämän ja mahdollisesti seuraavankin kuukauden ajan pois käytöstä ihan kaikkialla. Ohjelmisto ja ainakin joissakin tapauksissa myös yhteys uusitaan kokonaan. Lupailevat, että hakee sitten nopeammin tiedot.

        Ja Prisman tai Sokoksen asiakaspalveluun vaan kyselemään niitten bonusten perään. Ovat siellä tilillä ja jos olet käteiskorttilainen allekirjoitat vain tilisopimuksen niin ovat sitten heti nostettavissa käteisenä. Toimitukseen menee pari minuuttia. (Jonotukseen saattaa männä pirempään:))

        Itselläni on kyllä ollut S-tili jo muutaman vuoden, joten bonukseni ovat tulleet sinne, mutta olen yrittänyt käyttää sitä saldopäätettä seuratakseni tilisaldon tilannetta. Tiedän kyllä, että senkin voi tehdä netin kautta, mutta olisi helpompaa ottaa kaupassa käydessä liuska käteen siitä koneesta jos se vain toimisi. Viime vuonna tein läheisen S-marketin laitteesta muistaakseni ainakin viisi valitusta. Pari kertaa huomautin siitä, että laitteessa oli niin huono värinauha, että tekstiä ei pystynyt lukemaan. Kerran taisi olla paperi kokonaan lopussa. Loppukesästä ja alkusyksystä tiliote tulostui kyllä oikein, mutta siinä oli aina monta viikkoa vanha päivämäärä. Sitten se lakkasi kokonaan toimimasta.


      • voi tarkistaa
        .... kirjoitti:

        Ainakin Prismojen infopisteiden lähellä on kortin lukulaite, jolla voi tarkistaa, paljonko bonuksia kortilla on käytettävissä. Bonuksethan kirjaantuvat noin 11. päivä joka kuukausi.

        bonuksensa menemällä S-kanavan asiakasomistajasivuille:

        http://www.s-kanava.fi
        ja sieltä oikealta puolelta klikkaa sitä S-etukortin kuvaa, se joka on sen S-pankin mainoksen alapuolella heti, sitten kirjautuu omalla etukortin numerolla (HUOM! Visa-kortin numero ei käy) ja tunnusluvulla joka on kyllä jokaisessa bonustiedotteessa joka tulee kuukausittain kotiin (niin, siitä paperiläpyskästäkin voisi tarkistaa paljonko bonuksia on tullut kussakin kuussa, ei kukaan älynnyt sitä?? :D). Se tunnusluku pitää kyllä muuttaa ensimmäisellä käyntikerralla, josta johtuen se ei enää jatkossa näy bonustiedotteessa joka tulee postissa kotiin, Yhteishyvä-lehden mukana.

        Lisäksi kannattaa käydä muutattamassa se väliaikainen etujenmaksutili eli S-tili/Siirto (HUOM! tuo sana Siirto) tavalliseksi S-tiliksi, samalla pyytää verkkopankkitunnukset niin voi käydä verkkopankissakin katsomassa paljonko siellä omalla tilillä on rahaa.


    • Anonyymi

      SAIN KADONNEEN ETUKORTIN TILALLU UUDEN---., JA ILMAN PINKOODIA --- NYT MINUN PITÄISI MENNÄ LÄHIMPÄÄN S-PANKKIIN ( 13 KM ),, JOTTA MINUT AADAAN TUNNISTETTUA !!!??? .., VOI PYHÄ BYROKRATIUS SENTÄÄN --... JA MINÄ KUN VAIN HALUAISIN KORTTINI TOIMIVAN/BONUKSET KÄYTTÖNI !!!???? .. AUTTAKAA NYT JOTENKIN __::;KIITOSTA --, JA KIITOS SELKOKIELELLÄ !!???

      • Anonyymi

        Voitko kirjoittaa saman selkokielellä ja huutamatta?


      • Anonyymi

        Olisi voinut avata uuden keskustelun. Tämä liity mitenkään aloitukseen sillä 2010 tuli S-etukortti joka toimii pankkikorttina. Itselläni on ollut kokoajan S debit.

        Niin se uusi kortti pitää aktivoida S-palvelupisteessä. Ei se sen kummempi ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1749
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      72
      1092
    3. 45
      1045
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      67
      1005
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe