Farkut suihkussa

puhtaana

Kävin just suihkussa farkut jalassa. Kastui muukin kuin farkut. Oon 35v nainen ja teen tätä aina kun salaisuus sallii.

Olen suihkunraikas suihkupuhtaat farkut jalassa. Kiihottaa. Nyt annan kuivua kuivaksi päälläni. :P

26

5572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jasperi

Wau,olispa namu hyväillä haaroväliäs samalla kun kuivattelet farkkujas.

• ja sitten tänne

kirjotat siitä !!!!!!!!!!!!!!!

• tiedän tunteen

kiva että uskallat tehdä juuri sitä mikä sinusta hyvälle tuntuu. Ehkä ensikerralla laitat valkoisen t-paidan päälle ja sen kastuttua katsot peilistä pidtkä näkemästäsi ;-)

• bee...

minkä merkkisiä farkkuja sulla on??

• N35

Tiukat Levi's farkut nämä :)

Matala vyötärö ja kapeat lahkeet ...

• bee1
        N35 kirjoitti:

Ootko kokeillut lee Coopereita..?

• N35
        bee1 kirjoitti:

Ootko kokeillut lee Coopereita..?

Olen sovittanut Lee Cooperia, mutta en ole löytänyt mieleistäni mallia niistä.

Kesäfarkuiksi olen katsellut Levi's mallia 473 tai 603 netistä. Se on sitten eri asia kuinka julkisesti niitä kehtaa käyttää tällä iällä. Kroppa on kunnossa, mutta miten lienee rohkeus... :(

http://eu.levi.com/browse-catalogue.aspx

• bee1
        N35 kirjoitti:

Olen sovittanut Lee Cooperia, mutta en ole löytänyt mieleistäni mallia niistä.

Kesäfarkuiksi olen katsellut Levi's mallia 473 tai 603 netistä. Se on sitten eri asia kuinka julkisesti niitä kehtaa käyttää tällä iällä. Kroppa on kunnossa, mutta miten lienee rohkeus... :(

http://eu.levi.com/browse-catalogue.aspx

käy prismassa katsomassa uutta lee cooper mallistoa..ja mun mielestä perus korkeetkin kireemmät sexyt..

• sssssttt
        N35 kirjoitti:

just hyvät.itselläni samanlaiset bilefarkkuina.matala vyötärö ja kapeet lahkeet mun lisäks tosi kuluneet ja rispaantuneet.sexyt levikset.kastuneetkin on.

• N35
        sssssttt kirjoitti:

just hyvät.itselläni samanlaiset bilefarkkuina.matala vyötärö ja kapeet lahkeet mun lisäks tosi kuluneet ja rispaantuneet.sexyt levikset.kastuneetkin on.

Sori ketjulle... Olen ollut Levi's fani 'pienen' ikäni :) Enkä ole ajatellut vaihtaa merkkiä.

Joo... en mä näillä Levi's -farkuilla joka hetki liiku. Jos lähden 'radalle' niin silloin usein käytän näitä Leviksiä. On mukava seurata maskuliinisen sukupuolen reaktioita illan mittaan baaritiskillä.

Usein baari-illan jälkeen päädyn 'pesulinjalle', pesen illan tomut pois päältäni ja farkuistani :) nautin siitä jotenkin kummasti.

• sssssttt
        N35 kirjoitti:

Sori ketjulle... Olen ollut Levi's fani 'pienen' ikäni :) Enkä ole ajatellut vaihtaa merkkiä.

Joo... en mä näillä Levi's -farkuilla joka hetki liiku. Jos lähden 'radalle' niin silloin usein käytän näitä Leviksiä. On mukava seurata maskuliinisen sukupuolen reaktioita illan mittaan baaritiskillä.

Usein baari-illan jälkeen päädyn 'pesulinjalle', pesen illan tomut pois päältäni ja farkuistani :) nautin siitä jotenkin kummasti.

tarkoitin kyllä että itselläni myös saman malliset levikset käytössä. ja hyväksi havainnut.. mä olen mieltynyt kulutettuihin ja siksi käytän farkkujani päivittäin milloin missäkin muokatakseni niistä hyvät bilefarkut.joskus nautin tilanteista kun oon tiukat farkut jalassa ja kumpparit,yleisellä pesuhallilla pesemässä autoa,siinä vesi roiskuu ja miehet katselee.tietenkin juon vielä kahvit huoltamon puolella pesun jälkeen.eikä tuu kotonakaan riisuttua kosteita farkkuja.mökillä on tullut käveltyä farkut jalassa järveen,eli jotenkin olen mieltynyt kans märkiin farkkuihin ja leviksiin.mulla on yhdet siististi revityt resut farkut joita kesällä käytän oudolla paikkakunnalla jalassani ravintolassa vieraillessa.

• N35
        sssssttt kirjoitti:

tarkoitin kyllä että itselläni myös saman malliset levikset käytössä. ja hyväksi havainnut.. mä olen mieltynyt kulutettuihin ja siksi käytän farkkujani päivittäin milloin missäkin muokatakseni niistä hyvät bilefarkut.joskus nautin tilanteista kun oon tiukat farkut jalassa ja kumpparit,yleisellä pesuhallilla pesemässä autoa,siinä vesi roiskuu ja miehet katselee.tietenkin juon vielä kahvit huoltamon puolella pesun jälkeen.eikä tuu kotonakaan riisuttua kosteita farkkuja.mökillä on tullut käveltyä farkut jalassa järveen,eli jotenkin olen mieltynyt kans märkiin farkkuihin ja leviksiin.mulla on yhdet siististi revityt resut farkut joita kesällä käytän oudolla paikkakunnalla jalassani ravintolassa vieraillessa.

Kävin viikonloppuna baarissa, ja baarin jälkeen pesin farkut suihkun puhtaiksi. Harmi ettei asunnossani ole kylpyammetta, olisin mieluummin kylpenyt farkkujen kanssa. Onneksi kohta on tulossa kesä ja lämpimät vedet keskiyöllä rannalla. :)

• sssssttt
        N35 kirjoitti:

Kävin viikonloppuna baarissa, ja baarin jälkeen pesin farkut suihkun puhtaiksi. Harmi ettei asunnossani ole kylpyammetta, olisin mieluummin kylpenyt farkkujen kanssa. Onneksi kohta on tulossa kesä ja lämpimät vedet keskiyöllä rannalla. :)

pitää kans joku kerta testata suihku..riisutko muut varusteet päältäsi,entä kengät.valuuko haittaavassa määrin vettä lattialle sen jälkeen jos meet muihin tiloihin.

• N35
        sssssttt kirjoitti:

pitää kans joku kerta testata suihku..riisutko muut varusteet päältäsi,entä kengät.valuuko haittaavassa määrin vettä lattialle sen jälkeen jos meet muihin tiloihin.

Riisun kengät ja takin pois ennen suihkua.

Farkut (alla stringit), paita/toppi päällä ja sitten suihkuun, kesällä järveen baarin jälkeen.

Asunnossani on parkettilattiat joten valuvan märkänä en voi mennä muihin tiloihin. Joskus riisun paidan ja sukat pois ja odottelen etteivät farkut enää valu. Silloin liikun muuallakin märissä farkuissa, yleensä kesähelteellä, kun on kuuma. Mukavaa viilennystä kuumuuteen ;)

• sssssttt
        N35 kirjoitti:

Riisun kengät ja takin pois ennen suihkua.

Farkut (alla stringit), paita/toppi päällä ja sitten suihkuun, kesällä järveen baarin jälkeen.

Asunnossani on parkettilattiat joten valuvan märkänä en voi mennä muihin tiloihin. Joskus riisun paidan ja sukat pois ja odottelen etteivät farkut enää valu. Silloin liikun muuallakin märissä farkuissa, yleensä kesähelteellä, kun on kuuma. Mukavaa viilennystä kuumuuteen ;)

joo mulla on kans parketti lattia mut se on jo muutenkin siinä kunnossa et muutama vesi tippa ei haittaa sillä kuljen melkeimpä aina kengissä.ja jotenkin nautin tulla ulkokengissä sisälle ja hyvin on kaveritkin sen omaksuneet.ja jos baari illan päätteeksi menisin farkuissa suihkuun niin en paljon jälkiä katselisi.

• kaatui

boolia syliin bileissä ja menin näppäränä tyttönä äkkiä suihkuun huuhtelemaan tahran pois ja tahra lähtikin mutta jouduin olemaan märissä farkuissa ja sukkahousuissa loppuillan mutta eipä haitannut ja kuivuihan ne housutkin lopulta.

• Wetlook

Moi. Tulee tehtyä aika usein tuota suihkussa oloa farkut jalassa. Samoin uinti on mukavampaa housut päällä. Olen uinut muutamia kertoja nahkahousut jalassa, siinä on jotain..

• vaatteet päällä

olen kyllä käynyt mutta en suihkussa.

• teillä

kaikki muutkin vaatteet päällä? Itse menin suihkuun kaikki vaatteet ( alusvaatteet, sukkahousut, farkut , paitapusero ja liivi) kun tulin kotiin baarista, hetken mielijohteesta, hauskaa!?

• tullut

käytyä vaatteet päällä suihkussa, viimeksi tänään, pari paitaa, alusvaatteet ja farkut, joiden kanssa useamman kerran, istun tälläkin hetkellä märät farkut jalassa, eiku suihkuu kun uhkaa kuivua.

• wamboy

valkoset farkut suihkussa on kiihottavinta mitä voi olla ja mudassa vielä paremmat =P

• tilanteeseen

kun jouduin uimaan valkoiset farkut jalassa ja alla oli mustat sukkiset, arvatkaa miltä näytti!

• näytti
        tilanteeseen kirjoitti:

kun jouduin uimaan valkoiset farkut jalassa ja alla oli mustat sukkiset, arvatkaa miltä näytti!

Mikäs tuon parempaa...

• joku lady

käynyt suihkussa jakkupuku päällä?

• ihan

jakkupuvussa mutta hame päällä ja valkoinen paitapusero ja sukkahousut myös oli kun yllätin mieheni...

• suihkua

kun jouduin kaatosateen yllättämäksi kotimatkalla töistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe