huijattiinko minua?

yymyyrä

minulle soitettiin viime viikolla ja tarjottiin kuukaudeksi käyttöön lautasantenni, digiboksi ja canal digitalin perhepaketti. Kuukauden jälkeen saisin päättää haluanko tehdä 12kk tilauksen ja pitää laitteet. Mikäli en kuitenkaan halua, voisin palauttaa laitteet ilman veloitusta ja velvotteita. Nyt tuli kuitenkin postissa laput että olen tehnyt tilauksen 1 11 kuukaudeksi (ensimmäinen kuukausi ilmaiseksi). Puhelussa nimenomaan useasti painotettiin, että kuukausi ilmaista katselua ilman velvotteita jatkosta. Onko minua siis huijattu?

3

1041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan se

      johtuu vaan siitä ettet ole tomppeli peruuttanut tilaustasi. Jotenkin kumminkin epäilen onko tuollaisia tarjouksia, kun yleensä noi jutut sitouttaa 12 kk:ksi siis määräaikaistilaus jonka jälkeen tilaus jatkuu kestotilauksena ja sen voi silloin peruuttaa milloin haluaa. Ja lisäksi kun laitteetkin annetaan omaksi, niin tuskinpa ne tekee tuollaista että katsele 1 kk ilmaiseksi ja saat laitteet omaksi jonka jälkeen saisi muka peruuttaa. Takkiinhan siitä tulee ja minä ymmärrän todella hyvin että haluavat sitouttaa ensin vuodeksi jonka jälkeen asiakas saa sitten vapaasti lähteä kälppimään.

      Itelläni ollut Canal Digitalin asiakkuus jo vuodesta 1996, tosin siihen aikaan tuon firman nimi oli vielä CTV mutta ei ole käynyt mielessäkään lopettaa. Tilaustani olen toki hieman muutellut mutta asiakkuuttani en lopeta, lisäksi sitouduin 12 kk:n sitovaan tilaukseen joka tehtiin vanhoille/nykyisille asiakkaille ja siinä saa puolen vuoden maksut puoleen hintaan! Ei lainkaan hassumpaa vai mitä? Esim. Perhepaketti puolen vuoden ajan maksaa mulle vain 12,50 kuukaudessa.

      • Taavi

        kysymyksen hieman toisin. Siinä sanottiin että laitteet saa jos tilaa sen kuukauden jälkeen vuodeksi paketin. Oli trolli eli ei niin vastauksen saa paremmin aspasta kuin täältä.


      • titityy11
        Taavi kirjoitti:

        kysymyksen hieman toisin. Siinä sanottiin että laitteet saa jos tilaa sen kuukauden jälkeen vuodeksi paketin. Oli trolli eli ei niin vastauksen saa paremmin aspasta kuin täältä.

        sinun olisi pitänyt peruuttaa tilaus kuukauden SISÄLLÄ. puhelimessa on voitu antaa mukamas se käsitys että kk:n jälkeenkin voi peruuttaa. mutta ehei.. sen sisällä pitää perua. ja siitä peruutuksesta tullee postitusmaksu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe