minulle soitettiin viime viikolla ja tarjottiin kuukaudeksi käyttöön lautasantenni, digiboksi ja canal digitalin perhepaketti. Kuukauden jälkeen saisin päättää haluanko tehdä 12kk tilauksen ja pitää laitteet. Mikäli en kuitenkaan halua, voisin palauttaa laitteet ilman veloitusta ja velvotteita. Nyt tuli kuitenkin postissa laput että olen tehnyt tilauksen 1 11 kuukaudeksi (ensimmäinen kuukausi ilmaiseksi). Puhelussa nimenomaan useasti painotettiin, että kuukausi ilmaista katselua ilman velvotteita jatkosta. Onko minua siis huijattu?
huijattiinko minua?
3
1055
Vastaukset
- vaan se
johtuu vaan siitä ettet ole tomppeli peruuttanut tilaustasi. Jotenkin kumminkin epäilen onko tuollaisia tarjouksia, kun yleensä noi jutut sitouttaa 12 kk:ksi siis määräaikaistilaus jonka jälkeen tilaus jatkuu kestotilauksena ja sen voi silloin peruuttaa milloin haluaa. Ja lisäksi kun laitteetkin annetaan omaksi, niin tuskinpa ne tekee tuollaista että katsele 1 kk ilmaiseksi ja saat laitteet omaksi jonka jälkeen saisi muka peruuttaa. Takkiinhan siitä tulee ja minä ymmärrän todella hyvin että haluavat sitouttaa ensin vuodeksi jonka jälkeen asiakas saa sitten vapaasti lähteä kälppimään.
Itelläni ollut Canal Digitalin asiakkuus jo vuodesta 1996, tosin siihen aikaan tuon firman nimi oli vielä CTV mutta ei ole käynyt mielessäkään lopettaa. Tilaustani olen toki hieman muutellut mutta asiakkuuttani en lopeta, lisäksi sitouduin 12 kk:n sitovaan tilaukseen joka tehtiin vanhoille/nykyisille asiakkaille ja siinä saa puolen vuoden maksut puoleen hintaan! Ei lainkaan hassumpaa vai mitä? Esim. Perhepaketti puolen vuoden ajan maksaa mulle vain 12,50 kuukaudessa.- Taavi
kysymyksen hieman toisin. Siinä sanottiin että laitteet saa jos tilaa sen kuukauden jälkeen vuodeksi paketin. Oli trolli eli ei niin vastauksen saa paremmin aspasta kuin täältä.
- titityy11
Taavi kirjoitti:
kysymyksen hieman toisin. Siinä sanottiin että laitteet saa jos tilaa sen kuukauden jälkeen vuodeksi paketin. Oli trolli eli ei niin vastauksen saa paremmin aspasta kuin täältä.
sinun olisi pitänyt peruuttaa tilaus kuukauden SISÄLLÄ. puhelimessa on voitu antaa mukamas se käsitys että kk:n jälkeenkin voi peruuttaa. mutta ehei.. sen sisällä pitää perua. ja siitä peruutuksesta tullee postitusmaksu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409