Kuulin...

Kaksos (N)

että vesimiehet ovat kaikki sairaalloisen mustasukkaisia...Ja että jos vesimies ei ole mustis niin se on huolestuttavaa toisinsanoen ei välitä kumppanistaan...

En ole ikinä ollut yhdessä vesimiehen kanssa mutta olen ihastunut yhteen vesimieheen jonka kanssa olen pitänyt yhteyttä.Hänestä ei ole vielä käynyt ilmi mustasukkaisuutta mikä johtunee siitä että emme ole vielä tavanneet...

Minusta mustasukkaisuus on hyvästä ja se kertoo välittämisestä mutta jos se menee sairaanloiseksi niin en minä ainakaan jaksa kauaa..

On tässä vain ruvennut hiukan arveluttamaan kun tunnen monta vesimiestä ja he kaikki ovat sairaalloisen mustasukkaisia..Eikö siis poikkeuksia ole olemassa..???

Kaipailisin vastauksia kaikilta etenkin vesimiehiltä

-Kiitos-

10

1914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VeskariNainen

      Tietysti löytyy monenlaisia meistäkin. Mutta itse en ole pätkääkään mustis, tai ehkä hiukan, mutten ilkeä sitä näyttää.
      Ex-mieheni oli myös vesimies ja ehkä hiukan mustis mutta tällä hetkellä ollaan hyviä ystäviä keskenään.
      Yleensä vesimiehet eivät ole ollenkaan mustiksia, koska me itse karsastetaan sitä jos meihin se kohdistetaan.

      • Kaksos (N)

        jos kerta ei kaikki vesimiehet oo tollasii...Rupes vaan tosiaan arveluttamaan kun kaikki vesimiehet jotka tunnen niin on sellasii sairaalloisen mustasukkaisia.. :/ Ja sit kuulin et se on tyypillistä niitten luonteelle ja et jos vesimies ei oo mustis ni se on huolestuttavaa...

        Mutta hyvä jos poikkeuksiakin löytyy minulla on siis toivoa tämän ihanan miehen suhteen.. =)


      • veskariNainen
        Kaksos (N) kirjoitti:

        jos kerta ei kaikki vesimiehet oo tollasii...Rupes vaan tosiaan arveluttamaan kun kaikki vesimiehet jotka tunnen niin on sellasii sairaalloisen mustasukkaisia.. :/ Ja sit kuulin et se on tyypillistä niitten luonteelle ja et jos vesimies ei oo mustis ni se on huolestuttavaa...

        Mutta hyvä jos poikkeuksiakin löytyy minulla on siis toivoa tämän ihanan miehen suhteen.. =)

        tulee mustasukkaiseksi niin se on yleensä lopun alkua. Me ei tykätä siitä tunteesta, ei kumminkaan päin.
        Jos on mustis, niin silloin on luotto alkanut hävitä.


    • ei kyllä kovin

      Ei vesimiehet yleensä ole kai mustasukkaisia? Jos tähtikarttoihin on uskomista ja omiin kokemuksiini. Olen vesimiesnainen enkä yleensä oikein edes osaa olla mustasukkainen. Haluan että kumpikin osapuoli on suhteessa vapaasta tahdostaan - jos joku ei halua enää seurustella kanssani, niin minusta voi erota, ei tarvitse pettää.

    • Vesimies-Mies

      jos sanot tuntevasi vesimiehiä, jotka ovat sairaalloisen mustasukkaisia. Meitäkin on moneksi, mutta kyllä meiltä se ominaisuus puuttuu. Totta on, että jos todella välittää, niin hiukan, mutta vain hiukan mustiksia voidaan olla, mutta sekin täytyy osata rivien välistä ja ilmeistä huomata.

    • V-Mies

      mustasukkainen silloin kun saan syyn olla mustasukkainen. Se syy on myös lopun alku.

      • Kaksos (N)

        uskotaan että kaikki vesimiehet eivät ole sairaalloisen mustasukkaisia...Kiitos kaikille jotka vastasitte...

        Kyllä se hiukan mieltä piristää kun kuulee että on olemassa sellasia vesimiehiä jotka ovat ns.normaalilla tavalla mustiksii..

        Kun itse en kestä kauaa suhteessa jos siinä on liikaa mustasukkaisuutta sanon ihan suoraan että minulta se vie hermot!!!!!


    • veskarinainen86

      Vesimiehet ovat hyvin mustasukkaisia ja asia on niin että jos vesimies ei ole mustasukkainen niin silloin hän ei ole kiinnostunut oikeasti. Kyllä tämä "sairaalloinen" mustasukkaisuus on alussa hyvin voimakasta mutta se muuttuu normaaliksi ajan kanssa. Suhteen alussa se varmaan johtuu vesimiehen epävarmuudesta kun.. Tsemppiä!! Kyllä se siitä iloksi vielä muuttuu.:)

    • VesimiesN

      hei !
      Olen vesimiesnainen ja 25. vuotta naimisissa ja,en todellakaan ole mustasukkainen. Uskon että mustasukkaisuus johtuu omasta epävarmuudesta.Aikanaan olin vähän, mutta kasvoin siitäkin nopeasti ulos.Veskari itse rakastaa "vapautta" ja osaa kyllä antaa sitä toisellekkin."Vapaus" ei tarkoita uskottomuutta.....

      • annexan

        veskarit ovat omistushaluisia ja tietysti on myös tervettä olla hieman mustasukkainenkin, jos toisesta osapuolesta "oikeesti" välittää.
        itse veskarinaisena myönnän olevani hieman mustasukkainen ja haluan pitää oman rakkaani omanani. olemmehan jo 21 vuotta olleet yhdessä ja vielä näyttäisi rakkautta olevan ilmassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe