Elikäs tyttökaveri täyttää 30v. Ei nyt välttämättä liity asiaan mutta olen häntä 3v nuorempi ja nyt pitäs keksiä et mitä lahjaksi...? Ollaan vasta vähän aikaa tunnettu, syksystä 2007. Jos ideoita niin kiitos pistäkää tulemaan. Hän on hulluna kynttilöihin joten jos niihin liittyvää tulee mieleen niin otetaan vastaan! Kiitos etukäteen!
30v täyttävä tyttöystävä, mitä lahjaksi?!
4
2316
Vastaukset
- Kultahippu
Hei! :) Ehkä joku koru voisi olla kiva, kuten esimerkiksi Risto Matti Ratian korut ovat todella kauniita :) Tai vaikka marmorikynttilä, joka sulaa kauniisti "kukaksi" niitä myydään yksittäin tai kahden pakkauksen seteissä :) löytyy mm. suurimmista tavarataloista eli prismoista, citymarketeista... Tai sitten lahjakortti johonkin kuten esimerkiksi hierojalle, kosmetologille, kampaajalle, tai kylpylään:)
- turnertina
Lahjakortti hierojalle esim. tai kasvohoitoon, plus kaunis tuoksukynttiläsetti. Ne varmasti kelpaisivat luulisin. Kai tyttöystäväsi on nautiskelijatyyppi, kun tykkää kynttilöistäkin :D
- KaljuM69
Itse olen eksynyt tällaiselle sivulle, joka ei itse myy mitään vaan ne on keränny lahjaideoita eri liikkeistä.
Olen saanut täälta lahjaideoita eri tilanteisiin.
www.apuri.fi - *A*
No heips!
Jos kynttilöistä pitää niin mikä olis sopivampi lahjaidea kuin peilialusta kynttilöille! Peiliin saat ihan minkä tahansa kaiverruksen, kuvan ja tekstin. Taatusti yksilöllinen ja mieliinpainuva lahja! :)
Tutustu http://www.lasipuoti.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819