Vittukunvituttaa

Ouluu Madetojasaliin IAT keikalle Ukon päivänä 4.4.
Onko muita tulijoita ?

9

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lokaajakuita

      Ouluun nautiskelemaan hyvästä elämyksestä! Pistetään siellä bileet pystyyn.

      • meillä Alanko yhdistää sukupolvet.
        Tyttären kanssa mennään Ouluun :)


      • Äiti fanittanut
        ponimies kirjoitti:

        meillä Alanko yhdistää sukupolvet.
        Tyttären kanssa mennään Ouluun :)

        Hassisen Koneen alusta asti, tytär ei ihan yhtä kauaa...


      • Tumpelo
        Äiti fanittanut kirjoitti:

        Hassisen Koneen alusta asti, tytär ei ihan yhtä kauaa...

        kanssani oma Ismon biisejä vuosia kuuntelemaan joutunut ja biisien sanat ulkoa oppinut poikani 14v.


      • Tumpelo kirjoitti:

        kanssani oma Ismon biisejä vuosia kuuntelemaan joutunut ja biisien sanat ulkoa oppinut poikani 14v.

        Itse(´65) aloitin kans Hassisen Koneen kuuntelun heti eka levyn tultua markkinoille.
        Jokunen kuukausu sitten huomasin että tyttären(´88) kännykän soittoäänenä on Odotat? :)


      • Äiti (67)
        ponimies kirjoitti:

        Itse(´65) aloitin kans Hassisen Koneen kuuntelun heti eka levyn tultua markkinoille.
        Jokunen kuukausu sitten huomasin että tyttären(´88) kännykän soittoäänenä on Odotat? :)

        joka on ollut fanina Hassisen Koneen ekasta levystä alkaen, huomasi kolmisen vuotta sitten, että Ismo Alangon cd:t ovat siirtyneet tyttären (-88) cd-hyllyyn. Yhdessä mennään Oulun konserttiin perjantaina...


      • Äiti (67) kirjoitti:

        joka on ollut fanina Hassisen Koneen ekasta levystä alkaen, huomasi kolmisen vuotta sitten, että Ismo Alangon cd:t ovat siirtyneet tyttären (-88) cd-hyllyyn. Yhdessä mennään Oulun konserttiin perjantaina...

        Siellä tavataan, on siellä varmaan muitakin :)


      • ponimies kirjoitti:

        Siellä tavataan, on siellä varmaan muitakin :)

        Nyt on keikka lusittu ja tunnelma on vähän sekainen...
        Keikka oli odotettua parempi, vaikkei odotuksia ollutkaan.
        Tuo Tehon osuus oli suuri, lyömäsoitintaiturin taito on vaikuttava.
        Todella mielenkiintoisia ja erikoisia sovituksia Ismon vanhemmista biiseistä.
        Jotenkin tuli Siekkarit mieleen tuosta rytmistä, joka lyömäsoittimista kumpusi.
        Hieno keikka kaiken kaikkiaan, yhtä kokemusta rikkaampi olen ja onnellinen siitä !


      • Iisaleena
        ponimies kirjoitti:

        Nyt on keikka lusittu ja tunnelma on vähän sekainen...
        Keikka oli odotettua parempi, vaikkei odotuksia ollutkaan.
        Tuo Tehon osuus oli suuri, lyömäsoitintaiturin taito on vaikuttava.
        Todella mielenkiintoisia ja erikoisia sovituksia Ismon vanhemmista biiseistä.
        Jotenkin tuli Siekkarit mieleen tuosta rytmistä, joka lyömäsoittimista kumpusi.
        Hieno keikka kaiken kaikkiaan, yhtä kokemusta rikkaampi olen ja onnellinen siitä !

        Tuli tosiaan monessa kohtaa Siekkarit mieleen. Ismo tulkitsi biisit "säkenöivällä voimalla" ja Tehon taitavuutta voi vain ihmetellä. Muutenkin tunnelma oli hyvä ja Ismon välispiikit antoi oman hyväntuulisen lisänsä konserttiin. Mielestäni esitystä on paljon mukavampi seurata konserttisalissa kuin kapakkaympäristössä. Pystyy paremmin keskittymään itse esitykseen. Toivottavasti Ismo ja Teho tulevat taas viimeistään syksyllä tänne Ouluun keikalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe