Jumala on Rakkaus. Hänessä ei ole mitään pimeyttä.
Voittaessaan paholaisen jeesus vuodatti verensä , Jumala siis kuoli paholaisen aikaansaannoosten takia. Jumala näytti omat "kyntensä" ,ne eivät ollet vihan ja syytöksen kynsiä edes paholaioselle vaan Pyhän iankaikkisen rakkauden.
"Ei edes ylienkeli Miikaelkaan taistellessan Mooseksen ruumiista tohtinut sanoa herjaavia sanoja paholaiselle , vaan sanoi:" rankaiskoon sinua Herra!" Enkelienkin sydän sykki rakkauden tahtiin. Entä Herran?
Ketä Jumala rankaisi, Paholaistako? Ei vaan Häntä itseään. Jumala pisti itse kaikki syntivelkamme / paholaisen aikaansaannokset Hänen itsensä kannettavaksi: " Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman synnin: meidän velkamme"
Se mikä "rankaisee " paholaisen, jos tuota sanaa käyttää, on Jeesuksen sovintoveri. Tuossa veressä on valtava rakkauden voima. Jeesuksen veren voimaa paholainen pelkää, se ei siedä kuulla siitä, se toivoo, että kukaan ei siitä julista!
Täyttäkää seurakuntanne kaikella muilla se huutaa: Puhukaa sapatista, kymmenyksistä, laista, terveysuudistuksesta, pyörikää itsenne ja toinen toistenne ympärillä, laulakaa tylsiä virsiä,pitkiä rukouksia, nukuttavia saarnoja!
Raamattu sanoo : " Te eksytte, jos ette tunne kirjoituksia, ettekä Jumalan voimaa.
Mikä on kirjoitusten tarkoitus: Jumala puhui muinoin profeettojensa välityksellä. Mikä oli profeettojen sanoman ydin: Tuleva Messias, joka otta pois maailman synnin!
Entä Jumalan voima: Veri.
Jeesus menee iljettävimmän , haisevimman, petturin, murhaajan,,,, luo. Kysyy " Tahdotko tulla terveeksi? Tahdon, sanot. Jeesus: " Sinun syntisi on sinulle anteeksi annetut! Jeesus häipyy, et näe enää häntä. Menee päiviä, viikkoja, sinusta tuntuu, että et ole paljon paremmaksi muuttunut. Kysyt mistä minä voin tietää, että Jumala rakastaa minua, mistä voin tietää, että san syntini anteeksi.Ei tunnu missään. Mistä voin tietää!
Siitä, " Että Jumala vielä lupauksen lisäksi teki valan - teon" , että uskoisit Häneen.
Minkä teon?
"Sillä niin paljon Jumala rakasti maailmaa, että antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo hukkuisi vaan saisi iankaikkisen elämän"
"Mikä ei ole syntynyt miehen tahdosta vaan Jumalasta"
Se on Jumalan teko, että uskotte.
" Millä tavalla Jumalan valtakunta tulee, kysyivät opetuslapset" Jeesus: " Ei Jumalan valtakunta tule näkyvällä tavalla vaan se on sisäisesti teissä!
Herra Jeesus. Anna anteeksi syntini. Tahdon ottaa sinun armotarjouksesi tänään vastaan. Kiitos, että saan olla Jumalan lapsi sinun armosta. ansioitta, vuodatetun sovintoveresi tähden. Anna Pyhä Henki sisimpääni. Auta että näkisin sinun kirkstetut kasvosi ja niitä katsomaalla ja sinussa kiinni pysymällä minä voisin kasvaa sinun tuntemisessa Kiitos, että mitään muuta et tahdokkaan, kuin ilmaista rakkautesi minulle. Aamen!
Jumala on rakkaus
33
651
Vastaukset
Amen, veli Herrassa!
Jumala itse uhrautui sovittamaan meidät itsensä
kanssa!! Pani itsensä ja kaiken likoon heikomman liittokumppanin edestä!!!
2. Kor. 5:19
Jumala itse teki Kristuksessa sovinnon maailman kanssa eikä lukenut ihmisille viaksi heidän rikkomuksiaan; meille hän uskoi sovituksen sanan. [Room. 3:25 ]
Fil 2:6-8
6
Hänellä oli Jumalan muoto, mutta hän ei pitänyt kiinni oikeudestaan olla Jumalan vertainen
[Joh. 1:1; 2. Kor. 4:4; Kol. 1:15; Hepr. 1:3]
7
vaan luopui omastaan. Hän otti orjan muodon ja tuli ihmisten kaltaiseksi. Hän eli ihmisenä ihmisten joukossa,
[Jes. 53:2; Room. 8:3; 2. Kor. 8:9; Gal. 4:4; Hepr. 4:15]
8
hän alensi itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, ristinkuolemaan asti.
[Mark. 10:45; Joh. 10:17,18; Hepr. 2:9, 5:8, 12:2]- meren aava
Kyllä täällä on ihania veljiä! Kiitos Herralle!
- Hieman murheellisena
meren aava kirjoitti:
Kyllä täällä on ihania veljiä! Kiitos Herralle!
Kuitenkin omat muurit rakennamme ...
kalterein kautta näemme toisemme
Kunpa emme muurautuisi aivan umpeen!
2. Kor. 6:13
Antakaa vastalahja -- puhun kuin lapsilleni -- avartukaa tekin!
Gal. 5:15
Mutta jos te revitte ja raastatte toinen toistanne, pitäkää varanne, ettette lopullisesti tuhoa toisianne.
Ef. 4:25
Luopukaa siis valheesta ja puhukaa toinen toisellenne totta, sillä me olemme saman ruumiin jäseniä. [Sak. 8:16]
1. Tess. 4:9
Veljesrakkaudesta teille ei tarvitse kirjoittaa, sillä Jumala itse on opettanut teidät rakastamaan toinen toistanne. [Jer. 31:33,34; Ef. 5:2]
1. Tess. 5:11
Rohkaiskaa ja vahvistakaa siis toinen toistanne, ja niinhän te teettekin. [Hepr. 10:24,25]
"Hyväksykää siis toinen toisenne!"
Room. 15:7
Hyväksykää siis toinen toisenne, niin kuin Kristuskin on hyväksynyt omikseen teidät, Jumalan kunniaksi. [Room. 14:1,3]
1. Kor. 3:4
Jos yksi sanoo: "Minä olen Paavalin puolella", toinen taas: "Minä Apolloksen", ettekö silloin ole kuin ihmiset ainakin?
1. Kor. 3:10
Jumalalta saamani armon mukaan olen taitavan rakentajan tavoin laskenut perustuksen, jolle joku toinen rakentaa.
Mutta kukin katsokoon, miten rakentaa. [Room. 15:20; 1. Kor. 15:10]
Olkaatten siunatut! - siranja
Hieman murheellisena kirjoitti:
Kuitenkin omat muurit rakennamme ...
kalterein kautta näemme toisemme
Kunpa emme muurautuisi aivan umpeen!
2. Kor. 6:13
Antakaa vastalahja -- puhun kuin lapsilleni -- avartukaa tekin!
Gal. 5:15
Mutta jos te revitte ja raastatte toinen toistanne, pitäkää varanne, ettette lopullisesti tuhoa toisianne.
Ef. 4:25
Luopukaa siis valheesta ja puhukaa toinen toisellenne totta, sillä me olemme saman ruumiin jäseniä. [Sak. 8:16]
1. Tess. 4:9
Veljesrakkaudesta teille ei tarvitse kirjoittaa, sillä Jumala itse on opettanut teidät rakastamaan toinen toistanne. [Jer. 31:33,34; Ef. 5:2]
1. Tess. 5:11
Rohkaiskaa ja vahvistakaa siis toinen toistanne, ja niinhän te teettekin. [Hepr. 10:24,25]
"Hyväksykää siis toinen toisenne!"
Room. 15:7
Hyväksykää siis toinen toisenne, niin kuin Kristuskin on hyväksynyt omikseen teidät, Jumalan kunniaksi. [Room. 14:1,3]
1. Kor. 3:4
Jos yksi sanoo: "Minä olen Paavalin puolella", toinen taas: "Minä Apolloksen", ettekö silloin ole kuin ihmiset ainakin?
1. Kor. 3:10
Jumalalta saamani armon mukaan olen taitavan rakentajan tavoin laskenut perustuksen, jolle joku toinen rakentaa.
Mutta kukin katsokoon, miten rakentaa. [Room. 15:20; 1. Kor. 15:10]
Olkaatten siunatut!Kaksi ensimmäistä kirjoittajaa puhuvat ihanasti Jeesuksesta ja niihin kirjoituksiin voi jokainen uskova yhtyä! Kiitos niistä!
Opilliset eroavuutemme vaan aiheuttavat ikäviä riitoja, jotka varmasti murehduttavat Jeesusta. Meidän tulisi kaikkien keskittyä palvomaan Herraamme ja julistamaan evankeliumia niille, jotka eivät vielä Jeesusta tunne. - Evankelista 7
siranja kirjoitti:
Kaksi ensimmäistä kirjoittajaa puhuvat ihanasti Jeesuksesta ja niihin kirjoituksiin voi jokainen uskova yhtyä! Kiitos niistä!
Opilliset eroavuutemme vaan aiheuttavat ikäviä riitoja, jotka varmasti murehduttavat Jeesusta. Meidän tulisi kaikkien keskittyä palvomaan Herraamme ja julistamaan evankeliumia niille, jotka eivät vielä Jeesusta tunne.Jeesus sanoo että kun maailma huomaa että me uskovaiset olemme yhtä niin kuin hän on Isässä.
Aika voimakkaasti ilmaistu.
Uskoo maailma että Jumala on jeesuksen lähettänyt.
Lähdetään joukolla rintmalle- Jeesuksesta kertomaan!
Näin toteutamme rakastavan Isämme tähdon
- sain
Suojelunsulat sain seurakseni, pehmeät lämpimät rakkauden täyttämät
Lempeältä rakastava Isältäni
Puolensa parhaiten paljasti Jeesuksessa Kristuksessa
Ei hän tullut maailmaa tuomitsemaan vaan pelastamaan
Etsimään sitä mikä oli kadonnut, löytäen sinut minutkin- laumastansa eksyneen
Tielle oikealle opasti - Pyhällä Hengellään johdatti
Kehoitti- kerro- yhteinen olen kaikille
(sisar Herrassa 8/3-08)- sydämiä rakkaudella
m.naat kirjoitti:
Tule Herra Jeesus.Yksin sinä.
Tämä viesti vie sanattomaksi.
Nivoutuu asia mitä olen itse kauan hakenut. Nyt se tuli tänne.
Jumala on niin mahtava! Ei turhaan sanota että Jumala on rakkaus! Ei ole fraasi vaan se elää!
Jumala tulee osoittamaan että Hän on maailmaa rakastanut ja rakastaa. Rakkaudella voitaa.
Rakkaus on asia mitä paholainen ei voi matkia. Siinä aina paljastaa itsensä.
Hän on syytöksen, nuhtelun henki
Paholaisen voittaa rakkaudella. Hän ei sodi. Ylienkeli Miikael sotii enkel joukkoineen.
Suunsa henkäyksellä saisi kaiken tuhottua, paholaisenkin tosta noin vaan!
Kun meillä on tälläinen Jumala meillä ei ole mitään hätää!
Turvautukaamme hänen mahtavaan voimaan tänäänkin!
Ottakaamme vastaan hänen sotaasu, sillä se on rakkaus- sen Kristus meille haluaa pukea!
Tässä voimassa ihmeitä tapahtuu tänäänkin.
Sieluja pelastuu. Pyhä henki murtaa sydämiä rakkaudella! - selitetään?
sydämiä rakkaudella kirjoitti:
Tämä viesti vie sanattomaksi.
Nivoutuu asia mitä olen itse kauan hakenut. Nyt se tuli tänne.
Jumala on niin mahtava! Ei turhaan sanota että Jumala on rakkaus! Ei ole fraasi vaan se elää!
Jumala tulee osoittamaan että Hän on maailmaa rakastanut ja rakastaa. Rakkaudella voitaa.
Rakkaus on asia mitä paholainen ei voi matkia. Siinä aina paljastaa itsensä.
Hän on syytöksen, nuhtelun henki
Paholaisen voittaa rakkaudella. Hän ei sodi. Ylienkeli Miikael sotii enkel joukkoineen.
Suunsa henkäyksellä saisi kaiken tuhottua, paholaisenkin tosta noin vaan!
Kun meillä on tälläinen Jumala meillä ei ole mitään hätää!
Turvautukaamme hänen mahtavaan voimaan tänäänkin!
Ottakaamme vastaan hänen sotaasu, sillä se on rakkaus- sen Kristus meille haluaa pukea!
Tässä voimassa ihmeitä tapahtuu tänäänkin.
Sieluja pelastuu. Pyhä henki murtaa sydämiä rakkaudella!Miten se selitetään kun Ellen G White kertoo teoksessaan suuri taistelu Jeesuksen ja paholaisen välisestä taistelusta?
- veri ei olisi ollut riittävä
selitetään? kirjoitti:
Miten se selitetään kun Ellen G White kertoo teoksessaan suuri taistelu Jeesuksen ja paholaisen välisestä taistelusta?
taivaassa ylienkeli Miikael kävi sotaa paholaista vastaan ja ne syöstiin maahan.
Jeesus on voittanut verellä.
Huippu kohta tapahtui ristillä, missä veri vuodatettiin syntien sovitukseksi. Tarvittiin Karistsan veri. mikään muu ei olisi ollut riittävä
Silloin maailman ruhtinas oli jo tuomiolla.
- on voima
Jeesuksen veressä on voima
- Veri Jeesuksen on
Hepr. 9:22
Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista.
Vain pisara Jeesuksen verta ... puhdistaa.
Saanko kerran lunta valkeemmaksi ...
Luuk. 11:4
ja anna meille meidän syntimme anteeksi, sillä mekin annamme anteeksi jokaiselle velallisellemme; äläkä saata meitä kiusaukseen; (vaan päästä meidät pahasta)."
Juud. 1:22
Ja armahtakaa toisia, niitä, jotka epäilevät, pelastakaa heidät, tulesta temmaten;
Juud. 1:23
toisia taas armahtakaa pelolla, inhoten lihan tahraamaa ihokastakin.
Juud 1:9
Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"
1. Tim. 5:1
Älä nuhtele kovasti vanhaa miestä, vaan neuvo niinkuin isää, nuorempia niinkuin veljiä,
1. Tim. 5:20
Syntiä tekeviä nuhtele kaikkien kuullen, että muutkin pelkäisivät.
2. Tim. 4:2
saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella.
Tit. 1:13
Tämä todistus on tosi; sentähden nuhtele heitä ankarasti, että tulisivat uskossa terveiksi
Tit. 2:15
Puhu tätä ja kehoita ja nuhtele kaikella käskyvallalla. Älköön kukaan sinua halveksiko. Veri Jeesuksen on kirjoitti:
Hepr. 9:22
Niin puhdistetaan lain mukaan miltei kaikki verellä, ja ilman verenvuodatusta ei tapahdu anteeksiantamista.
Vain pisara Jeesuksen verta ... puhdistaa.
Saanko kerran lunta valkeemmaksi ...
Luuk. 11:4
ja anna meille meidän syntimme anteeksi, sillä mekin annamme anteeksi jokaiselle velallisellemme; äläkä saata meitä kiusaukseen; (vaan päästä meidät pahasta)."
Juud. 1:22
Ja armahtakaa toisia, niitä, jotka epäilevät, pelastakaa heidät, tulesta temmaten;
Juud. 1:23
toisia taas armahtakaa pelolla, inhoten lihan tahraamaa ihokastakin.
Juud 1:9
Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"
1. Tim. 5:1
Älä nuhtele kovasti vanhaa miestä, vaan neuvo niinkuin isää, nuorempia niinkuin veljiä,
1. Tim. 5:20
Syntiä tekeviä nuhtele kaikkien kuullen, että muutkin pelkäisivät.
2. Tim. 4:2
saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella.
Tit. 1:13
Tämä todistus on tosi; sentähden nuhtele heitä ankarasti, että tulisivat uskossa terveiksi
Tit. 2:15
Puhu tätä ja kehoita ja nuhtele kaikella käskyvallalla. Älköön kukaan sinua halveksiko.Amen. Neren tiedän. "Armon meri se on". Halleluja!
https://www.youtube.com/watch?v=QtamWZksEts
Savimajassa asun, se oli alussa niin kaunista sineä ja savea
Nyt jo harmaantuu laelta, haurastuu murtuu kaikkialta
Joskus se tuntuu vankilalta, eikä asiaa auta, että päivä paistaa rakosista
Ikkunaparin eteen kaih ... kaihtimet tuppaa laskeutumaan
ja sulkeutuvan niiden pelkään vallan pian, kovasti akkuanpielet kuivuu
Monasti jo tuntuu, että vuokraoikeus alkaa loppua pikkuhiljaa
En muista tuoreita asioita, mutta lapsuudesta nousee muistoja yhä enemmän
Ei tämä vielä ole muuttoilmoitus, mutta milloinkahan postin kirjeiden seassa
on kutsu pitkälle matkalle - ilman paluulippua
antti
- ylistys Korkeimmalle
Halleluja!
Ylistys Herrallemme! paljastuu ja erottautuu vääristä totuuksista.
Monilla kirkkokunnilla on eri versioita totuudesta ja ne kaikki jättävät "Jeesus on Herra"-totuuden varjoon tavalla tai toisella.
Ihmisten hartioille on annettu Jumalan nimissä kaikenlaisia totuuksia,mutta ne ovat itse asiassa kuormia,Jeesuksen rakkaiden pienen karitsoiden hartioille.
Jeesus-totuus on kevyt kantaa.Se vaputtaa peloista ja ahdistuksista.
Jeesus on JO kuollut kaikkien syntiemme puolesta ottaessamme vastaan,uskon kautta, pelastuksen.
Uskon kautta pelastuksen saatuamme Pyhä Henki tekee meissä työtään.Ei niin että meidän entinen vanha minämme alkaisi tekemään meissä muutoksia ja oma ponnistelumme muutaisi meitä.
Uskon teot syntyvät vain ja ainoastaan Pyhästä Hengestä.
Anna Pyhän Hengen tulla ja tehdä sinusta uusi hengellinen ihminen.
Heitä pois kaikki opillinen viisastelu.
Vähäinenkin Jeesuksen oma jaksaa kulkea uuteen päivään tyytymällä JEESUS TOTUUTEEN.- vaan kristus melää minussa
Galattalais kirjeestä
Enää en elä minä vaan kristus elää minussa
Vapauteen Kristus meidät vapautti. Pysykää siis lujuina älkää alistuko uudelleen orjuuden ikeeseen (Gal 5:1)
Ne jotka ovat jeesuksen Kristuksen omia ovat ristiinnaullineet vanhan luontonsa himoineen ja haluineen. Jos me elämme Hengen varassa, meidän on myös seurattava Hengen johdatusta. (Gal 5:24-25) Kun m.naat taas aukaisi sanaisen arkkunsa, ei siihen
muuta osaa sanoa kuin vain: amen! Tervettä ja
raikasta ja keskeisen totuuden julistusta se.
Jaak 2:11-13
11
Hän, joka sanoi: "Älä tee aviorikosta", sanoi myös: "Älä tapa." Vaikka siis et teekään aviorikosta, olet lainrikkoja, jos tapat.
12
Vapauden lain mukaan teidät tuomitaan; pitäkää se mielessänne, mitä puhutte tai teettekin. [Jaak. 1:25]
13
Joka ei toista armahda, saa itse armottoman tuomion, mutta joka armahtaa, saa tuomiosta riemuvoiton. [Matt. 5:7 ]
Jos katsomme lakiin, nin jo yhdenkin käskyn rikkominen tuottaa omalletunnolle taakan koko
lain rikkomisesta - kivitaulujen maahan polkemisesta.
Kristukseen katsovina me valvomme tilaamme
ennemminkin siinä suhteessa, että sydämemme
olisi armahtavainen, sillä silloin saamme
itsekin laupeuden.
Tällä tavoin Herramme tahtoo pitää esillä
ristinsanomaansa, sovituksen sanaa.
- että ihminen pelastuu
Paholainen haluaa että huomio kääntyisi pois siitä mikä pelastaa sieluja-
evankeliumista
Adventtikirkossa kuulee paljon terveysevankeliumia- armosta
Kaikkea muuta osataan jäljitellä mutta armosta pelastavaa rakkautta ei
- unohtaa?
armosta kirjoitti:
Kaikkea muuta osataan jäljitellä mutta armosta pelastavaa rakkautta ei
Olemalla uskollisia laille?
- tärkein
unohtaa? kirjoitti:
Olemalla uskollisia laille?
Ilman sapatin pakkoviettoa ei kukaan pelastu :), siis joka lauantaina aina ja ikuisesti, amen.
- Uskollinen uskolle
unohtaa? kirjoitti:
Olemalla uskollisia laille?
Etkö edes tuosta sanasta itsestäänkään käsitä
- uskollinen -
että uskolle ollaan uskollisia ja laille laillisia.
Mieluummin usko kuin laki ja uskoa ei voi laillistaa - Kunnioittamaan Jumalaa
BABYLONIAN KUNINKAAN TODISTUS HERRASTAMME
Danielin kirja 4.
32 (4:29) Ihmisten joukosta sinut ajetaan pois, sinä olet asuva eläinten parissa, saat syödä ruohoa kuin härät,
ja seitsemän vuotta on vierivä ylitsesi,
kunnes opit tietämään, että Korkein on hallitsija ihmisten valtakunnassa ja että hän antaa sen kuninkuuden kenelle tahtoo."
33 (4:30) Se sana kävi heti toteen:
Nebukadnessar ajettiin pois ihmisten joukosta, ja hän söi ruohoa kuin härät ja hänen ruumiinsa kastui yökasteesta.
Hänen partansa ja hiuksensa kasvoivat tuuheiksi ja pitkiksi kuin kotkan sulat ja hänen kyntensä pitkiksi kuin lintujen kynnet.
34 (4:31) "Päivien kuluttua umpeen minä, Nebukadnessar, nostin silmäni kohti taivasta ja sain ymmärrykseni takaisin, ja minä kiitin Korkeinta ja ylistin ja kunnioitin häntä, joka elää ikuisesti:
-- Totisesti, hänen valtansa on ikuinen valta ja hänen valtakuntansa pysyy polvesta polveen! [Dan. 7:14]
35 (4:32) Maan asukkaat ovat kaikki tyhjän veroiset.
Tahtonsa mukaisesti hän tekee taivaan joukoille ja maan asukkaille, eikä ole ketään, joka voisi estää hänen työtään ja joka voisi sanoa hänelle:
"Mitä sinä teet?"
[Job 9:12; Jes. 24:21, 40:17, 43:13; Viis. 12:12] Kunnioittamaan Jumalaa kirjoitti:
BABYLONIAN KUNINKAAN TODISTUS HERRASTAMME
Danielin kirja 4.
32 (4:29) Ihmisten joukosta sinut ajetaan pois, sinä olet asuva eläinten parissa, saat syödä ruohoa kuin härät,
ja seitsemän vuotta on vierivä ylitsesi,
kunnes opit tietämään, että Korkein on hallitsija ihmisten valtakunnassa ja että hän antaa sen kuninkuuden kenelle tahtoo."
33 (4:30) Se sana kävi heti toteen:
Nebukadnessar ajettiin pois ihmisten joukosta, ja hän söi ruohoa kuin härät ja hänen ruumiinsa kastui yökasteesta.
Hänen partansa ja hiuksensa kasvoivat tuuheiksi ja pitkiksi kuin kotkan sulat ja hänen kyntensä pitkiksi kuin lintujen kynnet.
34 (4:31) "Päivien kuluttua umpeen minä, Nebukadnessar, nostin silmäni kohti taivasta ja sain ymmärrykseni takaisin, ja minä kiitin Korkeinta ja ylistin ja kunnioitin häntä, joka elää ikuisesti:
-- Totisesti, hänen valtansa on ikuinen valta ja hänen valtakuntansa pysyy polvesta polveen! [Dan. 7:14]
35 (4:32) Maan asukkaat ovat kaikki tyhjän veroiset.
Tahtonsa mukaisesti hän tekee taivaan joukoille ja maan asukkaille, eikä ole ketään, joka voisi estää hänen työtään ja joka voisi sanoa hänelle:
"Mitä sinä teet?"
[Job 9:12; Jes. 24:21, 40:17, 43:13; Viis. 12:12]Niin. Tutkiamttomat ovat Herran tiet - toiset joutuu märehtimään ruohoa, toiset ...
Jes.25:6 Ja Herra Sebaot laittaa kaikille kansoille tällä vuorella pidot rasvasta, pidot voimaviinistä, ydinrasvasta, puhtaasta voimaviinistä.
:) Ja otsikkona luvussa on "Juhla-ateria Siionin vuorella".
Lukekaapa tuo äärimmäisen kiintoisa luku! Siinä on uudestisyntyneille vallan ihana lupaus, ennuste, adventisteillekin. itse uskon, että tuo on ensisijaisesti juutalaiskansalle lopullisen voiton riemjuhla mutta Jumalan sekä Israelin rienaajille tuomion päivä. Pidot käsittääkseni tuossa tarkoittaa, että voitettu vihollinen on ikäänkuin ateriana. En ollenkaan väitä (enää nyjyisin), että se merkitsisi liha-aterioita ja viinan juontia jumalallisen voiton kunniaksi.
antti
- aino!
Pyhä Taivaallinen Isämme
Ylistetty Kunnioitettu olet Sinä maan ja taivaan luoja! Joka verelläsi olet meidät pelastanut, rakkaudellasi kutsunut!
Haluan että yksin sinä olet syvän ilomme lähde! - evankelista 7
Ihana kirjoitus!
Saakoot Jumala sinua runsaasti siunata! - evankelista 7
Jumala on valkeus hänessä ei ole mitään pimeyttä!
A P U T U L E E Y L H Ä Ä L T Ä
###>
Näinhän se on
Kirjoittanut: siranja 8.3.2008 klo 14.03
-
Kaksi ensimmäistä kirjoittajaa puhuvat ihanasti Jeesuksesta ja niihin kirjoituksiin voi jokainen uskova yhtyä! Kiitos niistä!
-
Opilliset eroavuutemme vaan aiheuttavat ikäviä riitoja, jotka varmasti murehduttavat Jeesusta. Meidän tulisi kaikkien keskittyä palvomaan Herraamme ja julistamaan evankeliumia niille, jotka eivät vielä Jeesusta tunne .
###<
Herran rauhaa, siranja!
Vain 2 ensimmäistäkö puhui asiaa?
Minä koin hengen yhteyttä ja riemua 22 ensimmäisen viestin yhteydessä.
Luulenpa, että veljien ja siskojen on tarpeen avartaa näkökenttäänsä:
2. Kor. 6:13
Antakaa vastalahja -- puhun kuin lapsilleni -- avartukaa tekin!
Olipa kerran Pääsiäisaamu. Seitsemäs sunnuntai siitä eteenpäin - helluntaiseurakunnan
luominen - sen siunatun sunnuntaipäivän seurauksena pitäisi tulla ratkaistuksi kaikki pikku kiistat tälläkin kristinuskon foorumilla.
(7. sunnuntai, = 50. päivä = The Pentecost = Helluntaipäivä)
Apt 4:31-33 - Helluntain hedelmää:
31
Kun he olivat päättäneet rukouksensa, vavahti paikka, jossa he olivat koolla, ja he kaikki täyttyivät Pyhästä Hengestä ja julistivat rohkeasti Jumalan sanaa. [Ap. t. 2:2]
32
Koko uskovien joukolla oli yksi sydän ja yksi sielu.
Kukaan ei pitänyt omanaan sitä, minkä omisti, vaan kaikki oli heille yhteistä. [4:32-37: Ap. t. 2:42-47]
33
Apostolit todistivat voimallisesti Herran Jeesuksen ylösnousemuksesta, ja Jumalan armo oli heidän kaikkien osana runsain määrin.
Muuten - "Kaksi ensimmäistä kirjoittajaa puhuvat ihanasti ...".
Mikä siranjan mielestä mättää 3. ja 4. viestissä?
### Jeesuksen rakkaus on kuin
Kirjoittanut: meren aava 8.3.2008 klo 02.53
Kyllä täällä on ihania veljiä! Kiitos Herralle! ###
### Ja se laulu jatkuu
Kirjoittanut: Hieman murheellisena 8.3.2008 klo 03.05
Kuitenkin omat muurit rakennamme ...
kalterein kautta näemme toisemme
Kunpa emme muurautuisi aivan umpeen! ###
Käsittääkseni nuo viestit paljastavat paradoksin - itse aiheutamme ristiriitoja,
vaikka sisimmässämme tahtoisimme olla täydellisesti yhtä.
Siunaten kaikkia kirjoittajia ja lukijoita- siranja
Ei niissä muissa mikään mätä, minä en vaan koskaan oikein ole ollut runoihmisiä enkä jaksa laulujakaan runomuodossa lukea. Lauluina kyllä nautin niiden sanoituksesta.
- evankelista7
Tämä kirjoitus vetää mehut ulos kropasta, tulee aivan veltoksi. Sitten , mitä tapahtuu- Pyhä henki täyttää! Vastapainoksi saa paljon parempaa, täydellistä rakkautta luojaamme ja pelastajaamme- ikuisen rakkauden lähteeseen
- Ylistys Herralle!
Aamen!
- adventtisisar
tämä on hirveä ketju. aion polttaa kaikki vartiotornit ja herätkää .- lehdet mitä eteeni sattuu. onpa kiivas jahve. ikävä ihminen tuo jahve, tai ei. siis ihmistäkin ikävämpi. mikä lie kuvatus. Jumalan siunausta ja Jeesuksen armoa sekä rakkautta. Rukoilen jehovisteja löytämään kristinuskon.
- adventtisisar
ja vielä kopittelijalle: olet kertonut olevasi yksinhuoltaja. miten ehdit roikkua kaiket päivät nettipalstalla yksin huoltajana? jokin ei täsmää. mikähän tyyppi oikein olet. puhutko koskaan totta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466