Minka hintaista Singaporessa on euroissa? Joudun viettamaan muutaman tunnin Singaporen lentokentalla ja ajattelin etta mikali on halvempaa paljon kuin Australiassa (josta siis olen lentamassa takaisin kotiin) niin saastanpa vahan rahaa sinnekkin. Erityisesti merkkituotteet kiinnostavat, esim. Burberry, Cucci...
Minka hintaista, erityisesti lentokentalla?
3
1480
Vastaukset
- Ei muuta kun taksi alle ja ...
Jos koneen vaihto välisi on enemmin kuin 4 tuntia, kerkeät kyllä käymään orsah roadilla. Sieltä löytyy läjäpäin merkkiliikkeitä, joissa hinnat käsitykseni mukaan ovat ausseja hieman halvemmat. Mutta paikotellen hinnat ovat jopa kalliimmat kuin suomessa vastaavat. Kentälle en jäisi jos koneen vaihto on yli 4 tuntia, sen verran helppoa ja halpaa on liikkua city taksilla singaporessa. Lentokentältä keskustaan menee aikaa noin 20 minuuttia, eli ei kauan.
- Kaapo Hokkanen
Hinnat on aika pitkälti samaa tasoa kuin Suomessa.
Singapore ei ole halpa maa. - spore_fan
...on S'poren lentokentällä verrattuna vaikkapa siihen mitä sama tuote maksaa downtownin ostoskeskuksissa. Tämän olen monesti todennut kun olen siellä käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151479
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881317Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1381087- 68984
- 39927
- 69884
- 97877
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54862- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39794