Ajattelin kysyä tällä palstalla yhtä asiaa josta olen epätietoinen, koska ajattelin täältä löytyvän asiantuntemusta.
Siis Bluesin kotisivujen sekä joidenkin muiden lähteiden mukaan Kiekko-Espoo perustettiin vuonna 1984 kun Jäähonka, Espoon palloseura, Espoon jääklubi ja Espoon kiekkoseura yhdistivät edustusjääkiekkotoimintansa.
Kuitenkin monessa muussa lähteessä mainitaan näihin perustajaseuroihin kuuluneen myös Karakallion pallon. Siis kumpi tieto on oikeaa? Oliko Karakallion pallo mukana perustamassa Kiekko-Espoota, josta sittemmin tuli Blues?
Bluesin juuret?
8
2031
Vastaukset
- Haakana#32
Karakallio ei ole ollut mukana.
- pikkuhiljaa
Muuttumassa mustiksi. Mamu-armeijat tuo lisäväriä tissiposki-jengiin.
- Matinkylä
Eikös ennen tätä suurta yhteenliittymää tehty muutamia pienempiä joissa karakallio, Olari, Kivenlahti ja matinkylän mahti fuusioitiin EJK:n , EKS:n ja jäähonkaan. Eikös karakallion joukkue tullut osaksi Espoon kiekkoseuraa eli EKS:siä.
- Timo Hyytiäinen
Karakallion Pallon sekä Jupperin Urheilijat -58:n jääkiekkojaostot yhdistyivät v. 1988 ja tästä sai alkunsa Espoon Kiekkoseura.
- Kivistö rules - 74
Saakelin nettisukupolvi !
Matinkylän Mahti tietenkin. Kommariseura, niinkuin espoolaisen työläislähiön
kuuluukin olla. - jiipee7
Kapa roks ite pelain siellä v..80 asti ja oli hauskaa mutta tymyyksyssinä lopetin vaikka olin kohtuu hyvä. Ei voi muuta kun sanoa että ulkojäillä ja myöhemmin laaksolahden hallissa oli kivaa pelata :) ja olin tota -66 ikäpolvea
- nede1212
JU-58 kasvatti,vm-70 hyvät kasvutarinat, myöhemmin Kiekko-Espoossa B-SM kultaa
- Anonyymi
Näistä asioista on turhan vähän historiikkia.Kapa ja ju 58 olivat alueidensa mahtiseuroja junnutuotannon kannalta ainakin.Pitäisi laittaa joku sivusto näille,jotta tuhannet seuroissa vaikuttaneet voisivat laittaa kokemuksiaan,historiikkia ja ajatuksiaan sinne..vink vink jollekin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804446
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺844316Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433679Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163323Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392907En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142612Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102554IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm381822Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571675Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli901193