Virossa Viasatin 43-kanavan paketti maksaa 15 euroa kuukaudessa.
Suomessa saa samalla hinnalla MTV3:n maksukanavapaketin koostettuna vanhoista uusinnoista.
Ketähän tässä pissataan silmään ja lujasti?
Virossa VIASAT paketti 15 euroa kuussa
12
4157
Vastaukset
- ...............
Ja virolaisten kuukausittainen keskiansio on 500e kun suomalaisilla on 2600e
- öhö öhö
Prkle! Mulla ei oo kuukausituloja ollenkaan!
Aivan varmasti kattelen sitä, mikä on ilmaista.
Elikkä DVB-S kanavia
- soomessa
1/2 vuoden tarjoushinta kuapelissa kulta paketista 13,45€
http://www.viasat.fi/kaapelitilaus/- puolen vuoden.
Entä sen jälkeen ja onko 43 kanavaa?
- versio..
niillä on elokuvakanavia vähemmän kuin pohjoismaiden paketeissa.
http://www.viasat.ee/ee/home/viasat_kuld_ja_viasat_start/
muitakin kanavia vähemmän, tosin bonuksena ne saa discoveryn. - Ostan sen Virosta!
Toimiiko se Viron paketti meillä? Voisin ostaa sen mun kaverin osoitteeseen ja maksan hänelle sen ja katselen sitten 43 kanavaa halvalla Suomessa! Kuka osaa sanoa? Aikanaan minulla oli sateliitti kortti ostettu Ruotsiin ja katselin halpoja ohjemia (5 fim./kk), toimi oiken hyvin!
Nyt ei ole minulla täällä sateliittilautasta. Pitäisikö se hankkija vai löytyykö tietsikalta F1? Kiitos neuvoista! Pöllömiesten ei tarrte kommentoida! Myykööt vaan mainoksia!- hefner
Jep, 24 kk:n sopimuksella virolainen kaverisi saa laitteet ilmaiseksi. Ensimmäinen vuosi maksaa 149EEK/kk eli alle 10€, toinen vuosi tuplasti tuon. Lisäksi liittymismaksu 399EEK 110EEK/vuosi "kortinhuoltomaksu". Paketti toimii suomessa, ihan pohjoisesta en ole varma, voi olla että pitää hankkia isompi lautanen. Formulaselostuksiin saat hieman toisenlaisen näkökulman.
- silmään...
Ruotsalaiset kusevat tyhmää poroa silmään ;)
- hegemään
jos ny sitten formulaa haluaa kattua niin kokeile TVu playeriä tai viritellä ruottin 6 kanava näkyviin.
- moi12
Se On Eesti Eikä Mikään Viro!
- VIROOOO
Se On Viro Eikä Mikään Eesti!
- Angelika Lang
VIROOOO kirjoitti:
Se On Viro Eikä Mikään Eesti!
se on eesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254207
- 1002131
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa961438Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1691355- 591231
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561105Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2001062- 47973
- 61952
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M192936