Virossa VIASAT paketti 15 euroa kuussa

Nimetön

Virossa Viasatin 43-kanavan paketti maksaa 15 euroa kuukaudessa.

Suomessa saa samalla hinnalla MTV3:n maksukanavapaketin koostettuna vanhoista uusinnoista.

Ketähän tässä pissataan silmään ja lujasti?

12

4160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

Ja virolaisten kuukausittainen keskiansio on 500e kun suomalaisilla on 2600e

• öhö öhö

Prkle! Mulla ei oo kuukausituloja ollenkaan!
        Aivan varmasti kattelen sitä, mikä on ilmaista.
        Elikkä DVB-S kanavia

• soomessa
      • puolen vuoden.

Entä sen jälkeen ja onko 43 kanavaa?

• versio..
    • Ostan sen Virosta!

Toimiiko se Viron paketti meillä? Voisin ostaa sen mun kaverin osoitteeseen ja maksan hänelle sen ja katselen sitten 43 kanavaa halvalla Suomessa! Kuka osaa sanoa? Aikanaan minulla oli sateliitti kortti ostettu Ruotsiin ja katselin halpoja ohjemia (5 fim./kk), toimi oiken hyvin!
      Nyt ei ole minulla täällä sateliittilautasta. Pitäisikö se hankkija vai löytyykö tietsikalta F1? Kiitos neuvoista! Pöllömiesten ei tarrte kommentoida! Myykööt vaan mainoksia!

• hefner

Jep, 24 kk:n sopimuksella virolainen kaverisi saa laitteet ilmaiseksi. Ensimmäinen vuosi maksaa 149EEK/kk eli alle 10€, toinen vuosi tuplasti tuon. Lisäksi liittymismaksu 399EEK 110EEK/vuosi "kortinhuoltomaksu". Paketti toimii suomessa, ihan pohjoisesta en ole varma, voi olla että pitää hankkia isompi lautanen. Formulaselostuksiin saat hieman toisenlaisen näkökulman.

• silmään...

Ruotsalaiset kusevat tyhmää poroa silmään ;)

• hegemään

jos ny sitten formulaa haluaa kattua niin kokeile TVu playeriä tai viritellä ruottin 6 kanava näkyviin.

• moi12

Se On Eesti Eikä Mikään Viro!

• VIROOOO

Se On Viro Eikä Mikään Eesti!

• Angelika Lang
        VIROOOO kirjoitti:

Se On Viro Eikä Mikään Eesti!

se on eesti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1548
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      38
      1021
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      909
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      871
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe