Kuinka soppii yhteen nämä kaksi merkkiä? Itselläni jotain sutinaa yhden veskarin kanssa mutten oikein ota selvää onko se oikeesti kiinnostunut vai ei? Mua ei härkänä jaksa kauheasti kiinnostaa pitemmän päälle tälläinen kiinnostaako vai ei juttu:D Niinkuin tiedätte... härkä (n) pitää ottaa eikä meinata että passaako sulle että otetaan;)
härkä (n) ja vesimies (m)
4
1178
Vastaukset
- kohtalotoveri
Mä en paljoo näistä horoskoopeista perusta mut toi teksti on niin suoraan mun elämästä et oli pakko ottaa kantaa (ku muutenkin on tylsä työpäivä tässä taas edessä). Eli eipä noi merkit oikein näytä sopivan yhteen. Tai mulla ei ainakaan kestä pää tällästä kiinnostaa, ei kiinnosta, kiinnostaa juttuu, varsinkin ku itte menin ihastumaan, vaikka sen nyt aluksi tiesi et tää olis vaan sellanen "pidetään hauskaa" tai jotain säätö tai mikä lie ;)
- härkä (n)
Niin.. minäkin olen kiinnostunut tästä miehestä mutta tämän jahkailun takia en ole uskaltanut antaa tunteilleni enempää valtaa:D Ehkä juuri sen takia olen ollut hieman etäinen tai neutraali, koska olen epävarma tämän miehen tunteista. Ja ymmärtääkseni tämä mies halusi tämän jutun olevan vain " hauskan pitoa" tai jotain, vaikka itse olisin valmis katsomaan hieman enemmänkin. Ehkä tämä on pelkurimaista meiltä molemmilta:D Kumpikohan tekis aloitteen asian varmistamiseksi...
- härkätyttönen
härkä (n) kirjoitti:
Niin.. minäkin olen kiinnostunut tästä miehestä mutta tämän jahkailun takia en ole uskaltanut antaa tunteilleni enempää valtaa:D Ehkä juuri sen takia olen ollut hieman etäinen tai neutraali, koska olen epävarma tämän miehen tunteista. Ja ymmärtääkseni tämä mies halusi tämän jutun olevan vain " hauskan pitoa" tai jotain, vaikka itse olisin valmis katsomaan hieman enemmänkin. Ehkä tämä on pelkurimaista meiltä molemmilta:D Kumpikohan tekis aloitteen asian varmistamiseksi...
Sama tarina jatkuu. Vesimies haluaisi kuulemma naisen joka näyttää tunteensa. Musta kun ei kuulemma ota selvää että mitä haluan.
Ihmettelen vaan että miten vesimies voi vaatia muilta sitä mihin ei itsekään kykene.
No, tosin meidän kohdalta tämä juttu on jo ohi.
Koska mun kanssa ei yleensäkään kovin kauan leikitä. - Anzuliina
härkätyttönen kirjoitti:
Sama tarina jatkuu. Vesimies haluaisi kuulemma naisen joka näyttää tunteensa. Musta kun ei kuulemma ota selvää että mitä haluan.
Ihmettelen vaan että miten vesimies voi vaatia muilta sitä mihin ei itsekään kykene.
No, tosin meidän kohdalta tämä juttu on jo ohi.
Koska mun kanssa ei yleensäkään kovin kauan leikitä.Minullakin oli säpinää aikanaan vesimies-merkkisen miehen kanssa eikä siitä koskaan mitään valmiimpaa tullut. Kirjoitteli joskus kivoja viestejä, nähtiin muutamia kertoja mutta ei hänestä mitään selvää ottanut. Itse en jaksa tuollaista jahkailijaa...:-) Nyt ollaan edelleen sen verran ystäviä että joskus käydään kahvilla. Minulla on hieno uusi suhde Kalamiehen kanssa - toivon että tästä tulee jotakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576394
- 501826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381514- 521097
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241039Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48961Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885