Turussa joku onnistui käryämään ylinopeudesta kaksi kertaa puolen tunnin sisällä ja kortti oli lähtenyt jo ekalla kerralla. Asiasta kerrotaan ainakin Ilta-Sanomissa.
Minulta on kortti ollut hyllytettynä ainakin seitsemän kertaa ja aina vain ylinopeuksien vuoksi. Kortin puuttuminen ei muuten ole koskaan estänyt ajamistani, enkä vähäisistä sakoista ole koskaan ollut moksiskaan. Kaikki hauska lystihän maksaa, joten mitä väliä pikku sakoilla.
Kun kortti on pois, niin ei kannata ajaa sellaisella autolla, joka on omissa nimissä... tuon kertoi muuten eräs poliisi.
Kauanko sakon saaminen keventää lukijoiden kaasujalkaa, vai löytyykö edes ylinopeussakon saneita?
Vaikuttaako sakot ja ajokielto?
4
457
Vastaukset
- Automiäs
kortti kerran pois ja sakot päälle.
Ei kevennä kaasujalkaa (paitsi Tom Tomin ilmoittaessa kameratolpasta).
Oon huomannu, et jos ajelee rajoitusten mukaan pysäytetään herkemmin.
Nyt kun tuloni on ajokortin varassa on ajokiellotkin pienemmät ja toisaalta parin kuukauden loma on aina paikallaan.
Tosiaan mut on pysäytetty useammin, jos auto ollut omissa nimissä.- Automiäs
siinä nyt sitten on, että Turun motarilla oli n. kuukausi sitten tiputettu rajoitus 80, kun pikkasen lunta sateli, ei jumalauta.
Onko sakkotulot liian pienet? Automiäs kirjoitti:
siinä nyt sitten on, että Turun motarilla oli n. kuukausi sitten tiputettu rajoitus 80, kun pikkasen lunta sateli, ei jumalauta.
Onko sakkotulot liian pienet?Niitä muuttuvia rajoitustauluja ovat monet haikailleet, mutta niistä vasta paapovia tulee, kun ei tarvi olla paljonkaan normaalista poikkeava ajokeli, niin johan rajoitus putoaa 120 -> 80 ja talvella 100 -> 80. Moottoritiellä! Muualla varmaan köröteltäisiin viittäkymppiä.
- Automiäs
Kairakettu kirjoitti:
Niitä muuttuvia rajoitustauluja ovat monet haikailleet, mutta niistä vasta paapovia tulee, kun ei tarvi olla paljonkaan normaalista poikkeava ajokeli, niin johan rajoitus putoaa 120 -> 80 ja talvella 100 -> 80. Moottoritiellä! Muualla varmaan köröteltäisiin viittäkymppiä.
viimevuonna eivät uskaltaneet laittaa 80 vaan 100 pitivät.
Nyt tänävuonna sitten on pokkaa jo laskea 80...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023