Eli mikä on Kuopion mukavin ja hinta/laatu-suhteeltaan paras Kiinalainen Ravintola?
Eli ei mitään kulkukissoja eikä -koiria hirveään hintaan... =D
Kiitän jo etukäteen asiallisista vastauksista!!!
Paras Kiinalainen ravintola?
29
9456
Vastaukset
- MissyElliot
näitä: Kauppakadulla on Canton Hin-ravintola, hyvä ja siisti paikka, enemmän juhlavampi kuin
Suokadulla oleva kiinalainen ravintola, en ikävä kyllä muista nimeä...olisiko ollut joku Koti...
Edullisia ja mukavia paikkoja.- oona
Canton Hin.
- lifemocker
oona kirjoitti:
Canton Hin.
juu tämä
myös Siam-Thai on aika jees. Sijaitsee Käsityökatu 35
jos nyt niinkun thaimaalainenkin kelpaa tähän - Anonyymi
lifemocker kirjoitti:
juu tämä
myös Siam-Thai on aika jees. Sijaitsee Käsityökatu 35
jos nyt niinkun thaimaalainenkin kelpaa tähänMikä on mielestänne paras thaimaalainen ravintola Kuopiossa?
- kuopiolainen
...paras kiinalainen rafla kuopiossa on juuri se Kauppakadulta kirkon kulmilta löytyvä. Siellä on varsin hyvä ja opiskelijahintainen lounas aina kahteen saakka iltapäivästä. Hintaa on 6 euroa ja saa syödä seisovasta pöydästä niin paljon kuin haluaa. Suosittelen! (Myös kasvisvaihtoehdot löytyy.)
- fAt
joop, mä antasin kyllä pisteet tälle film townin vieressä/vastapäätä/lähellä olevalle kiinalaiselle.. en tiiä miks:)
- mikkis
fAt kirjoitti:
joop, mä antasin kyllä pisteet tälle film townin vieressä/vastapäätä/lähellä olevalle kiinalaiselle.. en tiiä miks:)
JUu..suokadun raflassa on tosi kivat tarjoilijat ja hyvä ruoka. Ainut vaan, että Karjala logot ikkunassa vähän hämmentää imagoa. Mutta ruoka on hyvää.
- tyytyväinenasiakas
Todellakin: Canton Hin! Tilasin sieltä pari päivää sitten ankkaa ja kiinalaisia sieniä.
Ruoka oli niin hyvää,ettei edes voinut puhua. : P Suosittelen kyseistä annosta.
Ruuat eivät ole kovin kalliita verrattuna makuun. Kasvikset ovat todella hyvän makuisia. Vaikka ravintolassa oli ruuhkaa,kun sinne poikkesin, palvelu pelasi. Ei tarvinnut kauaa odotella. - '¨´´+0p
tuolta näkee aika selkeästi mitä mieltä suuri yleisö on http://eat.fi/kuopio
parhuusjärjestys siis
-suokadun
-haapaniemen rilli
-kauppakadun
-se uus - hä`?
Ei Kuopiossa sellaista ole.
- Täh??
Millaista? Häh!
- öä'öä'czxczxczxcz
Täh?? kirjoitti:
Millaista? Häh!
Kuopion mukavin ja hinta/laatu-suhteeltaan paras Kiinalainen Ravintola?
- rghtghuer
Kokemukseni mukaan Suokadulla sijaitseva Dradon sheng on paras ja Tulliportinkadun Chi Foo kakkonen. Kauppakadun Cantin Hin huonoin. Välihuomautuksena sanottakoon, että Savon Sanomat uutisoi alunperin, että alatorin kauppakäytävään tulee kiinalainen ravintola. Myöhemmin uutisoitiin että kauppakäytävään tulee take away-sushiravintola eikä kiinalaisesta puhuttu enää mitään. Tietävätkö toimituksessa Japanin ja Kiinan eron. Tuskin. Ainakin kun lukee näitä nettilehden juttuja, keskivero lukiolainen tuottaa parempaa tekstiä kuin nämä "toimittaja"apinat.
- somalia hei hei
Millon tulee eka somalilainen ravintola? Olis mielenkiintoista tutustua somalien perinneruokiin.
- Anonyymi
Somaleilla taitaa ylipäätään tuo ruokapuoli olla vähän niin ja näin siellä kotimaassaan.
- vbpgf+0ihtr
ei olisi kannattava liikeidea
- 74yhety
Kaikki somalialaiset on muuttanu Turkuun. Siksi ei tule somalialaista ravintolaa.
- erinomaista ripulia
Älä käy ainakaan dragon shengissä. sain sieltä mahataudin.
- Anonyymi
Nopsa kulma !! Takeaway annokset tosi isoja ja pysyvät hyvin lämpimänä kotiin ainakin meille n 20 min.
- Anonyymi
Kävisin mielelläni Kiinalaisessa ravintolassa syömässä. On vaan kaikki annokset eläimen lihaa. Minä vekaanina en lihaa suuhuni laita koskaan. Poikkeuksena on nuo herkulliset lihalle maistuvat, kasviksistä tehdyt pihvit ym.
Heinäsirkat ja muut sittiäiset on vielä kokematta ruokana. Nilläkin on tunteet ja arvopohja elämässään. Mikä minä olen ketään tuntevaa tappamaan.- Anonyymi
Niimpä, mutta muista että kasveillakin on tunteet. Kun idun suuhus laitat se huutaa kuolintuskissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä, mutta muista että kasveillakin on tunteet. Kun idun suuhus laitat se huutaa kuolintuskissaan.
Eläpä muuta viserrä!:D:D
- Anonyymi
Merhabassa parhzaat ruuvat.
- Anonyymi
Suosittelee palstapölvästi.
- Anonyymi
Höyrytetyt koiran kivekset ja liemessä haudutettu apinan aivo ovat herkkujen herkkuja joita aina tilaan käydessäni kiinalaisessa.
- Anonyymi
Makunsa kullakin.
- Anonyymi
On se kumma kun savolaesetkin haluaa syödä matoja.
- Anonyymi
Kiinasta tulevat parhaat ruuat ja viirukset!👻
- Anonyymi
Dragon sheng ehdottomasti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921403Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841360Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82951
- 81935
- 36899
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66855Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61825