Hintaa...

Kääpiöparta-agamalle

Voisitteko kertoa että mikä on kääpiöparta-agaman hinta suunnilleen? Entä mistä niitä saa? Jos jollakin olisi myytävänä kääpiöparta-agama voi kirjoittaa tänne myöskin... Kiitos jo etukäteen vastaajille :)

8

1816

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kääppäri

      Minulla on yksi kääpiöparta-agama. Ostettiin ihan eläinliikkestä. Lisko oli siis tuotu Ruotsista. En ole ainakaan kuullut että joku kasvattaisi kääpiöpartiksia Suomessa? Herppi.netissä kannattaa vaikka kysellä :)

      Itse maksoin kääppäristäni 199€, mutta minulle kerrottiin joskus että joutui pulittamaan päälle 300€ kääpiöstänsä. Niistä on joidenkin eläinkauppiaiden mukaan hirveästi kysyntää. Tavallisia parta-agamia myydään melkein joka eläinliikkeessä ja kasvattajiakin löytyy suomesta (joilta on tietysti suotavampaa hankkia), Mutta kääpiöitä saattaa olla hankalempi löytää.

      Onnea etsintään! :)

    • cecolasevo

      kääpiöparta-agaman hinta on noin 300€

      • paikasta

        Itse sanoisin että hinta liikkuu 200- 300€ paikkeilla. Se riippuu vähän mistä ostaa.


    • jambalee89

      Omistani maksoin 135e ja 175e. Eläinkaupoissa saattaa olla yli 200euroa. Ruotsissa saa suhteellisen halvalla, jos sinne asti on asiaa. Mutta sanonpa nyt vielä, että ensimmäisinä ei kannata tulla kyselemään mitä maksaa ja mistä saa. Jos niistä etsii tietoa, samalla kyllä törmää noihinkin tietoihin. Eli oletan, etteivät tietosi riitä vielä liskon hankintaan.

      • sitä

        saa kysyä mistä moisia otuksia saa ja hintojakin, ei se sitä tarkoita etteikö liskon hoidosta olisi välttämättä tietoa. Tietokirjoissa, ja herppisivustoilla kun harvemmin kauppojen nimiä ja eläinten hintoja mainitaan.

        Ihme viisastelijoita. Itse en ainakaan ole löytänyt ainkaan netistä kauheasti infoa, mistä kääpiöpartiksia saa, ja mihin hintaan. Hinnatkin kun sitten tuppaavat vaihtelemaan aika hurjasti.


      • jambalee89
        sitä kirjoitti:

        saa kysyä mistä moisia otuksia saa ja hintojakin, ei se sitä tarkoita etteikö liskon hoidosta olisi välttämättä tietoa. Tietokirjoissa, ja herppisivustoilla kun harvemmin kauppojen nimiä ja eläinten hintoja mainitaan.

        Ihme viisastelijoita. Itse en ainakaan ole löytänyt ainkaan netistä kauheasti infoa, mistä kääpiöpartiksia saa, ja mihin hintaan. Hinnatkin kun sitten tuppaavat vaihtelemaan aika hurjasti.

        Ei ole viisastelua olla huolissaan nykyisestä suuntauksesta, kun matelijoista on tullut jonkinlainen muoti-ilmiö ja kaikenmaailman varhaisteinit niitä ostelevat etsimättä hoitotietoa ITSE mistään. Matelijat ovat oikeasti aika hankalia elikoita ja suurin osa niiden sairauksista ja ongelmista johtuu omistajan virheistä. Että siinä mielessä ei kannata ihan hetken mielijohteesta hankkia, kun kyse on kuitenkin elävästä olennosta.


    • nuuskanen

      faunattarestA kannattaa käydä katsomassa. niitä on melkein ympäri suomen mielestäni se maksoi jotain 300 euroa

    • parta agis

      no minulla on olllut normaali parta-agama 6 vuotta ja sit se kuolli vanhuuteen... :( EI OLLUT VAIKEA HOIDETTAVA MUTTA KANNATTAA VAHTIA TARKKAAN MEIDÄN PARTA-AGAMA PITI DIGIPOXISTA aina lämmittelemässä sen päällä ainoo et kynnet meinas jäädä kii :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      392
      1545
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1155
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      814
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      170
      709
    Aihe