Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

avenger

Ade

Hei!Onko Avengerilla ajavia nettikoneen äärellä?Itse ajelen Caliberilla mutta käväisin tuossa Avengeria kokeilemassa ja meinasi iskeä kuume.No otin pari rauhoittavaa ja eiköhän se hellitä kun osaavat pyytää aika suolaisia välirahojakin.Olisin kuitenkin utelias josko joku Avengeri kuljettaja kertoisi onko ollut huolettomia/huolellisia kilometrejä.Cali on kyllä toiminut moitteitta,mutta kun tuo luonne vetää aina uuden perään..(paitsi vaimon kohdalla)Hyvän näköiseltä ainakin näyttää,nimittäin Avenger.

10

2328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Automiekkonen
      • A.S.

        Jos pitää caliberin sisutuksesta niin kyllä se avengerin muovinen sitten sopii. On meinaan aika yhtä karuja molemmat. Tosin se on jopa niin karu että on melkein aistikas. ;-)


      • CDT - DSG

        Kesällä tulee joihinkin malleihin dieseliin vielä kaksoiskytkinvaihteisto (vrts. VWn DSG).


      • Ade
        CDT - DSG kirjoitti:

        Kesällä tulee joihinkin malleihin dieseliin vielä kaksoiskytkinvaihteisto (vrts. VWn DSG).

        Itsekin kyselin myyjältä että miksei ole dieselin ja automaatin yhdistelmää ja hän arveli sen johtuvan jostain "kauppapoliittisista"syistä.VW ei halua myydä dieselmoottorinsa yhteydessä automaattilaatikkoaan koska se kilpailisi heidän oman yhdistelmänsä kanssa.Mene ja tiedä sitten mutta luulisi Dodgen panostavan Euroopan mallistoonsa kyseistä yhdistelmää vai ajattelevatko että täällä myy paremmin totuttu manuaalilaatikko.Itse olen viimeiset 15 vuotta ajanut eri merkkisillä automaateilla joten manuaalia en edes harkitse.No odotellaan,kevättä!


      • toiselta
        Ade kirjoitti:

        Itsekin kyselin myyjältä että miksei ole dieselin ja automaatin yhdistelmää ja hän arveli sen johtuvan jostain "kauppapoliittisista"syistä.VW ei halua myydä dieselmoottorinsa yhteydessä automaattilaatikkoaan koska se kilpailisi heidän oman yhdistelmänsä kanssa.Mene ja tiedä sitten mutta luulisi Dodgen panostavan Euroopan mallistoonsa kyseistä yhdistelmää vai ajattelevatko että täällä myy paremmin totuttu manuaalilaatikko.Itse olen viimeiset 15 vuotta ajanut eri merkkisillä automaateilla joten manuaalia en edes harkitse.No odotellaan,kevättä!

        Se uusi kaksoiskytkin laatikko tuleekin Getracilta ihan kuten Focukseen ja V50een.


    • försti31

      Mulla on Avenger 2,4 nelilovisella automaatilla. Olen tykännyt, on mukavan erilainen pakkaus ulkoa ja sisältä. Mitään tekniikkamurheita ei ole 4 kuukauden ja 9tkm aikaan mahtunut.

      Itse valitsin SXT-mallin, jossa hieman extraa varusteissa ja sisustus ei aivan niin muovisen oloinen kiitos kromikoristeiden siellä täällä kabiinia. Mielestäni toki olsivat voineet tehdä sisustuksesta hiukan pehmeämmän oloisen, mutta ihan jees tuokin jos tykkää.

      Varusteita on tosiaan hintaluokkaan nähden pirusti ja kaikkiaan ihan mukavasti.

      Auto on sen verran harvinainen vielä täällä härmässä, että kiinnittää aika paljon porukan huomoita, ja muotoilu on saanut satunnaisilta kommentaattoreilta kehuja. Tosin ehkä ne, jotka auton muodoista eivät pidä, eivät viitsi tulla sanomaan sitä kuskille itselleen :)


      Avenger saanee jonkunlaisen kasvojenkohotuksen, ei liene vielä yleisessä tiedossa, että milloin. Itseäni kiinnostaa vaihtaa oma Avenger joskus 2,7 V6:een 6-lovisella automaatilla varustettuun. Ehkä sitten kun tuo facelift on julkaistu nin voisi ajatella hankkivansa..

      Mutta tosiaan kivasti erilainen auto. Ja jos Caliber miellyttää niin takuulla Avengerkin.

      • napsii

        bensaa satasella tuo 2.4 automaatilla?
        Kostajaa tässä itsekkin havittelen, enkä tiedä pitääkö tyytyä 2.0 manuaaliin vai kärsiikö ostaa 2.4 automaatti.


    • tuhatviisisataa

      mailia juuri USA:ssa 2.4 -koneisella automaatilla, eikä pahemmin huomautettavaa ollut. Kulutus tuolla matkalla, jossa kaupunkiajoa ehkä 20 % ja maantietä n. 70 mailin keskinopeudella loput, oli 8.3 l / 100 km, mikäli laskut menivät oikein (53 gallonaa/ 1500 mailia). En pitänyt pahana. Tosin USA-versioissa ihme ominaisuuksia, kuten äänimerkki, kun sulkee kaukosäätimellä oven. Samoin takaovet avautuvat vasta kolme kertaa säätimestä painamalla.

      • kylläkin

        pystyy ajotietokoneesta muuttamaa.elikä äänmerkin saa pos kytkettyä sekä sen oven avaamisen saa muutettua.lukee kyllä ohjekirjassakin.


    • omistaja...

      Huomenna saan uuden SXT Avengerin :) Sisustus, kuten täällä on puhuttu, on toki muovisen oloinen, mutta ihan jees kuitenkin. Mittaristo ja sen valaistus on hienot, kuten nahkaverhoilu ja nahkapäällysteinen rattikin. Ja on muuten isompi auto kuin Volvo S60! Sisustus tosiaan uusitaan Avengereihin, mutta siihen menee varmaan vuosi, ennenkuin ovat markkinoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe