Hei!Onko Avengerilla ajavia nettikoneen äärellä?Itse ajelen Caliberilla mutta käväisin tuossa Avengeria kokeilemassa ja meinasi iskeä kuume.No otin pari rauhoittavaa ja eiköhän se hellitä kun osaavat pyytää aika suolaisia välirahojakin.Olisin kuitenkin utelias josko joku Avengeri kuljettaja kertoisi onko ollut huolettomia/huolellisia kilometrejä.Cali on kyllä toiminut moitteitta,mutta kun tuo luonne vetää aina uuden perään..(paitsi vaimon kohdalla)Hyvän näköiseltä ainakin näyttää,nimittäin Avenger.
avenger
10
2367
Vastaukset
- Automiekkonen
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Chrysler Sebring ja Dodge Avenger pikaehostukseen/1135233018964
Milloin tuo toteutuu...jospa se sisustus muuttuisi edes vähän siedettävämmäksi.- A.S.
Jos pitää caliberin sisutuksesta niin kyllä se avengerin muovinen sitten sopii. On meinaan aika yhtä karuja molemmat. Tosin se on jopa niin karu että on melkein aistikas. ;-)
- CDT - DSG
Kesällä tulee joihinkin malleihin dieseliin vielä kaksoiskytkinvaihteisto (vrts. VWn DSG).
- Ade
CDT - DSG kirjoitti:
Kesällä tulee joihinkin malleihin dieseliin vielä kaksoiskytkinvaihteisto (vrts. VWn DSG).
Itsekin kyselin myyjältä että miksei ole dieselin ja automaatin yhdistelmää ja hän arveli sen johtuvan jostain "kauppapoliittisista"syistä.VW ei halua myydä dieselmoottorinsa yhteydessä automaattilaatikkoaan koska se kilpailisi heidän oman yhdistelmänsä kanssa.Mene ja tiedä sitten mutta luulisi Dodgen panostavan Euroopan mallistoonsa kyseistä yhdistelmää vai ajattelevatko että täällä myy paremmin totuttu manuaalilaatikko.Itse olen viimeiset 15 vuotta ajanut eri merkkisillä automaateilla joten manuaalia en edes harkitse.No odotellaan,kevättä!
- toiselta
Ade kirjoitti:
Itsekin kyselin myyjältä että miksei ole dieselin ja automaatin yhdistelmää ja hän arveli sen johtuvan jostain "kauppapoliittisista"syistä.VW ei halua myydä dieselmoottorinsa yhteydessä automaattilaatikkoaan koska se kilpailisi heidän oman yhdistelmänsä kanssa.Mene ja tiedä sitten mutta luulisi Dodgen panostavan Euroopan mallistoonsa kyseistä yhdistelmää vai ajattelevatko että täällä myy paremmin totuttu manuaalilaatikko.Itse olen viimeiset 15 vuotta ajanut eri merkkisillä automaateilla joten manuaalia en edes harkitse.No odotellaan,kevättä!
Se uusi kaksoiskytkin laatikko tuleekin Getracilta ihan kuten Focukseen ja V50een.
- försti31
Mulla on Avenger 2,4 nelilovisella automaatilla. Olen tykännyt, on mukavan erilainen pakkaus ulkoa ja sisältä. Mitään tekniikkamurheita ei ole 4 kuukauden ja 9tkm aikaan mahtunut.
Itse valitsin SXT-mallin, jossa hieman extraa varusteissa ja sisustus ei aivan niin muovisen oloinen kiitos kromikoristeiden siellä täällä kabiinia. Mielestäni toki olsivat voineet tehdä sisustuksesta hiukan pehmeämmän oloisen, mutta ihan jees tuokin jos tykkää.
Varusteita on tosiaan hintaluokkaan nähden pirusti ja kaikkiaan ihan mukavasti.
Auto on sen verran harvinainen vielä täällä härmässä, että kiinnittää aika paljon porukan huomoita, ja muotoilu on saanut satunnaisilta kommentaattoreilta kehuja. Tosin ehkä ne, jotka auton muodoista eivät pidä, eivät viitsi tulla sanomaan sitä kuskille itselleen :)
Avenger saanee jonkunlaisen kasvojenkohotuksen, ei liene vielä yleisessä tiedossa, että milloin. Itseäni kiinnostaa vaihtaa oma Avenger joskus 2,7 V6:een 6-lovisella automaatilla varustettuun. Ehkä sitten kun tuo facelift on julkaistu nin voisi ajatella hankkivansa..
Mutta tosiaan kivasti erilainen auto. Ja jos Caliber miellyttää niin takuulla Avengerkin.- napsii
bensaa satasella tuo 2.4 automaatilla?
Kostajaa tässä itsekkin havittelen, enkä tiedä pitääkö tyytyä 2.0 manuaaliin vai kärsiikö ostaa 2.4 automaatti.
- tuhatviisisataa
mailia juuri USA:ssa 2.4 -koneisella automaatilla, eikä pahemmin huomautettavaa ollut. Kulutus tuolla matkalla, jossa kaupunkiajoa ehkä 20 % ja maantietä n. 70 mailin keskinopeudella loput, oli 8.3 l / 100 km, mikäli laskut menivät oikein (53 gallonaa/ 1500 mailia). En pitänyt pahana. Tosin USA-versioissa ihme ominaisuuksia, kuten äänimerkki, kun sulkee kaukosäätimellä oven. Samoin takaovet avautuvat vasta kolme kertaa säätimestä painamalla.
- kylläkin
pystyy ajotietokoneesta muuttamaa.elikä äänmerkin saa pos kytkettyä sekä sen oven avaamisen saa muutettua.lukee kyllä ohjekirjassakin.
- omistaja...
Huomenna saan uuden SXT Avengerin :) Sisustus, kuten täällä on puhuttu, on toki muovisen oloinen, mutta ihan jees kuitenkin. Mittaristo ja sen valaistus on hienot, kuten nahkaverhoilu ja nahkapäällysteinen rattikin. Ja on muuten isompi auto kuin Volvo S60! Sisustus tosiaan uusitaan Avengereihin, mutta siihen menee varmaan vuosi, ennenkuin ovat markkinoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303561Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91608Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241290Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.133906Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34903Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66864Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98829