Itse sain apua Bachin kukkatipoista

rebekah

Heippa kaikille,

olen itse aikoinani saanut avun koviin pelkoihin yms. bachin kukkatipoista, eli niitä kandee kokeilla, vaikka toivo jo muuten mennyttä...bachin kukkatippoja on 38 erilaista uutetta, jotka auttavat erilaisiin ongelmiin, kuten masennus, pelot, ahdistus, viha yms. Esim. mimulus auttaa erilaisiin sosiaalisiin pelkoihin ja sairauspelkoihin, eläinpelkoihin yms. Rock rose-uute auttaa kauhuun ja paniikinomaiseen pelkoon ja aspen auttaa kummalliseen, aavemaiseen pelkoon että jotain pahaa tapahtuu, kaiken yliluonnollisen pelkoon, pimeän pelkoon jne. Star of Betlehem-uute on hyvä, jos on traumaattisia kokemuksia ja vaikeita elämäntilanteita takana, auttaa toipumaan kamalista kokemuksista, ja näin auttaa myös ahdistukseen ja pahaan oloon. Star of Betlehem-uutetta kannattaa oikeastaan pelkojen ja muiden yhteydessä käyttää muiden tippojen ohella, koska useimmilla jokin vaikea kokemus on pahan olon ja pelkojen taustalla. Bachin tippoja saa luontaistuotekaupoista, n.8-10 euroa maksaa yksi tippapullo, ja samanaikaisesti voi käyttää jopa 5 eri kukkatipppa. Käyttö on helppoa; jokaista kukkatippaa laitetaan 2 tippaa vesilasiin ja muutama kulaus otetaan päivän mittaan. Käytetään parin kuukauden ajan. Mulla oikeasti nämä tipat auttoivat, ehkä joku toinen voi saada helpotusta elämäänsä niistä myös...

7

3880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tippa-----

      usko kaataa vuoriakin. Mihinkä osaan aivoista nämä tipat vaikuttavat. Onko dopamiinin arvot alhaalla vai ylhäällä vai serotiiniinko se vaikuttaa. Vai aineenvaihduntaan??

    • Kyllä lähtee

      Rebekkahin mainostamilla kukkatipoilla ym. on ainoastaan vaikutus Rebekkahin akuuttiin rahapulaan ... Sorry vaan;))

      • mahassa

        pitäkää ääliöt!! Kaikenlaista kuspäätä sitä onkin olemassa. Minä ainakin voisin kokeilla ja oon kuullut ennenkin näistä Bachin kukkatipoista.


      • ÄäliöKuspää;)
        mahassa kirjoitti:

        pitäkää ääliöt!! Kaikenlaista kuspäätä sitä onkin olemassa. Minä ainakin voisin kokeilla ja oon kuullut ennenkin näistä Bachin kukkatipoista.

        Anteeksi vaan mielipiteeni:( Vahvasta reaktiostasi päätellen taisi arvioni kuitenkin olla OSUMA ja UPOTUS. Hyvää alkavaa kevättä ja iloista mieltä;))


    • Minä

      Kiitos tiedoista!

    • Anonyymi

      Minä myös olen saanut vuosien varrella apua ongelmiini kukkatipois
      ta. Samoin 3 lastani. Viimeksi olen käyttänyt pohjattomaan suruuni, koska menetin läheiseni muutama päivä sitten. Tehoavat nopeasti. En tiedä mikä näissä oikeasti vaikuttaa, onko plasebo, pääasia kuitenkin on, että vaikuttaa!

    • Anonyymi

      Ainakin se vie ajatukset hetkeksi muualle. Sekin auttaa hermostumiseen ja pelkoon kovasti jos pelaa kännykällä jotain peliä mistä pitää. Ajatukset korvautuu toisilla edes osittain ja hauskan elementti on mukana, sekä joku oletettu hyöty. Ostin talvella suopursu uutetta koska pidän siitä tuoksusta. Siinä oli juuri se promille tms. Muka sitä uutetta etanolissa mutta eihän haissut tippaakaan suopursu vaan pelkkä etanoli, joten viemäriin kaadoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe