Heippa kaikille,
olen itse aikoinani saanut avun koviin pelkoihin yms. bachin kukkatipoista, eli niitä kandee kokeilla, vaikka toivo jo muuten mennyttä...bachin kukkatippoja on 38 erilaista uutetta, jotka auttavat erilaisiin ongelmiin, kuten masennus, pelot, ahdistus, viha yms. Esim. mimulus auttaa erilaisiin sosiaalisiin pelkoihin ja sairauspelkoihin, eläinpelkoihin yms. Rock rose-uute auttaa kauhuun ja paniikinomaiseen pelkoon ja aspen auttaa kummalliseen, aavemaiseen pelkoon että jotain pahaa tapahtuu, kaiken yliluonnollisen pelkoon, pimeän pelkoon jne. Star of Betlehem-uute on hyvä, jos on traumaattisia kokemuksia ja vaikeita elämäntilanteita takana, auttaa toipumaan kamalista kokemuksista, ja näin auttaa myös ahdistukseen ja pahaan oloon. Star of Betlehem-uutetta kannattaa oikeastaan pelkojen ja muiden yhteydessä käyttää muiden tippojen ohella, koska useimmilla jokin vaikea kokemus on pahan olon ja pelkojen taustalla. Bachin tippoja saa luontaistuotekaupoista, n.8-10 euroa maksaa yksi tippapullo, ja samanaikaisesti voi käyttää jopa 5 eri kukkatipppa. Käyttö on helppoa; jokaista kukkatippaa laitetaan 2 tippaa vesilasiin ja muutama kulaus otetaan päivän mittaan. Käytetään parin kuukauden ajan. Mulla oikeasti nämä tipat auttoivat, ehkä joku toinen voi saada helpotusta elämäänsä niistä myös...
Itse sain apua Bachin kukkatipoista
7
4174
Vastaukset
- tippa-----
usko kaataa vuoriakin. Mihinkä osaan aivoista nämä tipat vaikuttavat. Onko dopamiinin arvot alhaalla vai ylhäällä vai serotiiniinko se vaikuttaa. Vai aineenvaihduntaan??
- Kyllä lähtee
Rebekkahin mainostamilla kukkatipoilla ym. on ainoastaan vaikutus Rebekkahin akuuttiin rahapulaan ... Sorry vaan;))
- mahassa
pitäkää ääliöt!! Kaikenlaista kuspäätä sitä onkin olemassa. Minä ainakin voisin kokeilla ja oon kuullut ennenkin näistä Bachin kukkatipoista.
- ÄäliöKuspää;)
mahassa kirjoitti:
pitäkää ääliöt!! Kaikenlaista kuspäätä sitä onkin olemassa. Minä ainakin voisin kokeilla ja oon kuullut ennenkin näistä Bachin kukkatipoista.
Anteeksi vaan mielipiteeni:( Vahvasta reaktiostasi päätellen taisi arvioni kuitenkin olla OSUMA ja UPOTUS. Hyvää alkavaa kevättä ja iloista mieltä;))
- Minä
Kiitos tiedoista!
- Anonyymi
Minä myös olen saanut vuosien varrella apua ongelmiini kukkatipois
ta. Samoin 3 lastani. Viimeksi olen käyttänyt pohjattomaan suruuni, koska menetin läheiseni muutama päivä sitten. Tehoavat nopeasti. En tiedä mikä näissä oikeasti vaikuttaa, onko plasebo, pääasia kuitenkin on, että vaikuttaa! - Anonyymi
Ainakin se vie ajatukset hetkeksi muualle. Sekin auttaa hermostumiseen ja pelkoon kovasti jos pelaa kännykällä jotain peliä mistä pitää. Ajatukset korvautuu toisilla edes osittain ja hauskan elementti on mukana, sekä joku oletettu hyöty. Ostin talvella suopursu uutetta koska pidän siitä tuoksusta. Siinä oli juuri se promille tms. Muka sitä uutetta etanolissa mutta eihän haissut tippaakaan suopursu vaan pelkkä etanoli, joten viemäriin kaadoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575469- 914281
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722540Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806- 28793
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779