Annetaan kaksi noin 2 vuotiasta poikamarsua hyvään kotiin vasta puhjenneen astman vuoksi!
Marsut ovat sekarotuisia ja tottuneet käsittelyyn. Mukana tulisi marsujen perustavaroita, kuten ruokakuppeja (2), juomapulloja (2), aktivointipallo, kynsisakset, mahdollisesti purua, heinää ja ruokaa sen mukaan onko sitä sillä hetkellä jäämässä marsuilta yli. Itsehän siis emme tekisi sillä mitään, ja heinät vain pahentavat allergiaa. Myös loput c-vitamiineista tulisi mukana.
Marsut ovat tottuneet olemaan eri häkeissä, mutta häkit ovat olleet aina vierekkäin, joten marsuilla on ollut pulinayhteys kalterien läpi. Niinpä ne ovat kasvaneet toistensa seurassa, ja varmasti sitä kaipaisivat elleivät pääsisi muuttamaan samaan kotiin jatkossakin. Erityistapauksessa voimme tietysti harkita marsujen antamista erikseenkin, erityisesti jos ne pääsevät kotiin, jossa on jo ennestään muita marsuja, ja molemmille löytyy uusi sijoituskoti.
Käytännön asioista vielä häkit ovat tietysti oma asiansa. Marsuilla on tällä hetkellä kaksi isohkoa häkkiä, joista suurempi on lainassa, joten sitä emme voi ainakaan tämän hetken tietojen mukaan myydä marsujen antamisen yhteydessä. Tässäkin on kuitenkin neuvotteluvaraa. Hieman pienempi häkki lähtisi marsujen ja muiden marsutavaroiden mukana 20 eurolla. Häkin ainoa puute on se, että sivussa olevasta aukosta puuttuu luukku (kuvaa voi pyytää). tämä ei kyllä ole ollut meillä mikään este, pikemminkin pojat ovat tykänneet vain käydä sen aukon kautta toisiaan nuuhkimassa. Eivätkä taatusti tule karkaamaan siitä aukosta, kun ovat meilläkin 2 vuotta sisällä häkissä pysyneet.
toinen marsuista on sileäkarvainen ja mustavalkoinen (Reuhkis) ja osittain pitkäkarvainen, ei kuitenkaan voi sanoa vastaavan täysin pitkäkarvaisen marsun määritelmää. Toinen pojista, puuhkis, on ruskea ja rusettimarsun oloinen, eli "pörröinen". Käsittelyyn tottuneina ovat sylisisäsiistejä.
Jos herää kysyttävää, niin kaikkiin kysymyksiin vastaamme mielellämme! Tärkeintä olisi saada hyvä koti, jossa marsut saavat hieman huomiota ja rakkautta.
Marsut sijaitsevat Oulussa, Tuirassa, eikä kuljetusmahdolisuuksia oikein ole, eli nouto olisi suotavaa. Katsomassa saa toki käydä! Tervetuloa!
ANNETAAN KAKSI POIKAMARSUA! OULU
12
1778
Vastaukset
- .J.P.
Minua kiinnostaisi nämä marsut. Muta en ehket voisi kuin toisen ottaa. Sillä minulla on ennestään tyttö marsu (rusettimarsu) joka on yksinäinen koska meillä ei toista marsua ole. Ja aikani ei riitä kolmelle marsulle. Häökit voisivat olla vierekkäin jotta voisivat ''jutustella'' ja tehdä tuttavuutta.. Pääsisivät joka ilta jaloittelemaan lattialle. Ja viikonloppuisin rakentelen yleensä kaikenlaisia ratoja, jolloin ne saisivat olla koko illan lattialla ja puuhastella. Kokemusta marsusta alkaa olla sellaiset 1 vuosi.. Mutta emme Oulusta asti pysty hakemaan.. Mutta muuten saattaisinkin toisen ottaa.. Mutta, toivottavasti saat marsusi hyvään kotiin.! VINKKI! Kannattaa laittaa myynti ilmoitus keltaisen pörssiin. Silloin kun minä halusin marsun, katselin keltaisestä pörssistä myytäviä marsuja aina kun uusi lehti tuli. Sama päti silloin kun koiraa etsiskelin..
Hyvää jatkoa!- R&P
kiitos vinkistä! täytyy lisätä ilmoitus sitten vielä sinne keltaiseen pörssiin! Ja tosiaan, yksinäistä marsua ei toki ole kiva katsella, kun tietää että kaverin kanssa tilanne olisi parempi. Toivottavasti sinullekin löytyy vielä kaveri marsulle (:
- krine
Hei!olisin erittäin kiinostunut marsuistasi.Ja tarjoan heille hyvän kodin.Minulla on ollut 6 vuotta marsuja,mutta nyt on ollut parin vuoden tauko kun olen ollut opiskelemassa.Nyt päättyy opiskelu ja minulla olisi aikaa marsuille.
Kokemusta on siis marsun hoidosta.Toivottavasti minä olisin marsuillesi seuraava onnellinen omistaja.odottelen innolla yhteyden ottoasi.
Yst.terv:Krista Kortesalmi
p.s:asun kaijonharjussa.Voisin noutaa marsut. - tikkari11
Olisin odella kiinnostunut marsuistasi! ja voisin itse hakea ne silä asun oulussa kynsilehdossa. pidän marsuista ja naapurissakin niitä on ja käyn hoitamnassa niitä joskus :D ilmoittele sähköpostiiin [email protected] jos olisi mahdollisuus saada ne! :))
- --jenni
Heipä hei. Huomasin ilmoituksenne 2 marsu pojasta ja olisin kiinnostunut, ellei heitä ole jo myyty eteen päin. Olen jo jonkin aikaa etsinyt itselleni marsua/marsuja ja voisin ottaa kummatkin. Millaisella hinnalla olette ajatelleet myydä marsut eteen päin? voisin itse noutaa pojat Oulusta.
- santtu
Hei, etsin kaveria yksin jääneelle tyttömarsulleni. Ovatko marsusi leikattuja? Jos on leikattu niin toiselle löytyisi koti. Asun myös Oulussa.
- santtu
hupsista. eipäs tullut katsottua päivämääriä tarkkaan :)
- marsu rakas
paljon marsit maksavat
- marsu rakas
siis paljon marsut maksavat
- haluun ostaa
marsu rakas kirjoitti:
siis paljon marsut maksavat
olisin kiinnostunut nuista marsuista paljonkohan ne maksavat . voisin ostaa ne niin pian kuin mahdollista vastaa pian.
- vilma nordlund
haluun ostaa kirjoitti:
olisin kiinnostunut nuista marsuista paljonkohan ne maksavat . voisin ostaa ne niin pian kuin mahdollista vastaa pian.
olen kiinnostunut marsuistasi ja voisin ostaa kummatkin. meillä on ennenkin ollut marsuja. paljon marsut maksavat? voisin ostaa marsut vaikka heti. jos voit myydä marsut minulle niin ilmoita sähköpostiini joka on [email protected]
- vimpsuliini
vilma nordlund kirjoitti:
olen kiinnostunut marsuistasi ja voisin ostaa kummatkin. meillä on ennenkin ollut marsuja. paljon marsut maksavat? voisin ostaa marsut vaikka heti. jos voit myydä marsut minulle niin ilmoita sähköpostiini joka on [email protected]
annatteko marsut ilmaiseksi voisin ottaa ne meille sillä meillä on ollut ennenkin marsuja. puhelin numeroni on 0440711971. toivottavasti voit antaa ne meille. voisin noutaa ne sieltä oulusta. t.vilma nordlund. ps. vastaa pian sillä olen etsinyt marsuja pitkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275