Saako mistään valojuovia, vaikkapa 22:een tai 308:iin? olisi mielenkiintoista paukuttaa vaikkapa ladon seinään puoliautomaatilla.
Vastaukset 6
- siihen tarkoitettu
varmaan siksi niitä ei myydä koska joku paukuttelee ladon seinään ja sitten ihmetellään ku lato palaa.
- joo..
Esim. piekkarin valojuovapatruunalla ei saa syttymään edes bensakanisteria. Ja kokeiltu on, useastikin.
- Turuse Rietu
joo.. kirjoitti:
Esim. piekkarin valojuovapatruunalla ei saa syttymään edes bensakanisteria. Ja kokeiltu on, useastikin.
Tulin kuitennii siihe tuloksee, jotta sulle olissii paakkupatruunat oekee sopivija.
- hyvinkin
Turuse Rietu kirjoitti:
Tulin kuitennii siihe tuloksee, jotta sulle olissii paakkupatruunat oekee sopivija.
ja nekin ilman nallia ja ruutia!!
- metallikoira
joo.. kirjoitti:
Että hyvinpä syttyy bensakannu. Mihinkään siis ei voi uskoa. Ei sinuun eikä siihen toiseen kaveriin:-)
Päätinpä kuitenkin olla etsimättä niitä patruunoita että jos vaikka sittenkin jotain syttyisi:-)) - Vasili T
metallikoira kirjoitti:
Että hyvinpä syttyy bensakannu. Mihinkään siis ei voi uskoa. Ei sinuun eikä siihen toiseen kaveriin:-)
Päätinpä kuitenkin olla etsimättä niitä patruunoita että jos vaikka sittenkin jotain syttyisi:-))ee sulla aenakaa minkää laesta järekipinöö sytykkää korviis välilöessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368919Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 92803
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta160560