Saako mistään valojuovia, vaikkapa 22:een tai 308:iin? olisi mielenkiintoista paukuttaa vaikkapa ladon seinään puoliautomaatilla.
Valojuovia
6
949
Vastaukset
- siihen tarkoitettu
varmaan siksi niitä ei myydä koska joku paukuttelee ladon seinään ja sitten ihmetellään ku lato palaa.
- joo..
Esim. piekkarin valojuovapatruunalla ei saa syttymään edes bensakanisteria. Ja kokeiltu on, useastikin.
- Turuse Rietu
joo.. kirjoitti:
Esim. piekkarin valojuovapatruunalla ei saa syttymään edes bensakanisteria. Ja kokeiltu on, useastikin.
Tulin kuitennii siihe tuloksee, jotta sulle olissii paakkupatruunat oekee sopivija.
- hyvinkin
Turuse Rietu kirjoitti:
Tulin kuitennii siihe tuloksee, jotta sulle olissii paakkupatruunat oekee sopivija.
ja nekin ilman nallia ja ruutia!!
- metallikoira
joo.. kirjoitti:
Että hyvinpä syttyy bensakannu. Mihinkään siis ei voi uskoa. Ei sinuun eikä siihen toiseen kaveriin:-)
Päätinpä kuitenkin olla etsimättä niitä patruunoita että jos vaikka sittenkin jotain syttyisi:-)) - Vasili T
metallikoira kirjoitti:
Että hyvinpä syttyy bensakannu. Mihinkään siis ei voi uskoa. Ei sinuun eikä siihen toiseen kaveriin:-)
Päätinpä kuitenkin olla etsimättä niitä patruunoita että jos vaikka sittenkin jotain syttyisi:-))ee sulla aenakaa minkää laesta järekipinöö sytykkää korviis välilöessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066