Avainkirjoahven möllöttää pohjassa. Olen seuraillu pitemmän aikaa toista noista, ja usein on möllötyspäällä.
Vasta vaihdettiin isompi akvaario, ja nitriittipiikki meni jo, mut siitä huolimatta tuo vain mölöttää. ei tajua...
Sit tiikeribarbit nuokkuu välillä nokka alaspäin, mikä voi olla pielessä? Vai onko se sittenkin kesken tuo akvaarion kypsyminen. Auttakkee.
Kala möllöttää pohjassa
avainkirjo
2
472
Vastaukset 2
- A-ttila
Minul kun teki muutama fisu niin, oli kyseessä ilmeisesti uimarakon tulehdus ja henkihän niiltä lähti. Taistelukalalla rakko täyttyi ja tyhjeni ja luulin että meni ohi kun alkoi uimaankin, vaan seuraavana aamuna löyty kuolleena. Olet ilmeisesti harrastanut enemmänkin, joten varmaan tiedät mitä tehdä!
- Rihma
Kuinka kypsytit akvaarion?
Mitä vesiarvot näyttävät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931038Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei303984- 102895
- 78771
- 78752
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39640