Munaton pääsiäinen!
http://www.irtimunmunista.fi/
muistakaa
5
221
Vastaukset
Onko mulla ollut liian negatiivinen suhtautuminen SEY:hyn vai onko järjestö "radikalisoitunut", sillä en ihan ensimmäisenä yhdistäisi tätä yhdistystä munattoman elämäntavan puolesta puhujiin, varsinkin kun kampanjan keulakuvana toimii entinen öh... elokuvatähti?:D
- hellämieli
Olen ollut Animalian ja SEY:n jäsen.Animalian kauvemmin jo edellisellä nimellä.Välillä raha pulan takia paussia.Nyt säästän jostain muusta ja palkkaakin tulee kivasti.Ja lapsiinhan ei mene rahaa,kun niitä en pahaan mailmaan tee.Raakel on mielenkiintoinen persoona hurtta ja stara ohjelmassa.
- munaton...
syntymästäsi saakka :D
munaton... kirjoitti:
syntymästäsi saakka :D
Milläs mä sitten olen naperosta asti leikkinyt?
- hellämieli
Tässä makea kahvikakku,nopea tehdä!
3dl vehnäjauhoja,3rkl kaakaojauhetta,2tl leivinjauhetta,2,5dl sokeria,2tl valiljasok.0,5dl manteli tai pähkinärouhetta ja 1dl margariinisulaa ja 2dl mansikkamehua.Sekoita jauhot ja leivinj.Lisää kaakao,sokerit ja mantelirouhe.Lämmitä mehu ja sekoita sulan kanssa taikinaan.Paista 175 asteessa uunin alatasolla 40min.Tämä on kiva,kun ei tarvitse vispailla mitään.Antaa vain kaikessa rauhassa kypsyä.Aina on onnistunut!Mehuja olen vaihdellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272233
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue191541- 271317
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853