Mun salainen fetissi on että tykkään käyttää vaippoja. Päivällä/julkisilla paikoilla pidän pienempää vaippaa esim. bussissa jossa on kiva pissata salaa vaippaan vaikka uimahallissa käymisen jälkeen (laitan vaipan päälle uimahallin wc:ssa huomaamattomasti), laukussa kulkee tietysti vaihtovaippa koska pienempi vaippa ei niin kauan ole pitävä.. yöllä sitten kunnon teippivaippa ja paljon juomista (vettä) ennen nukkumaankäymistä ja aamulla vaippa on märkä mutta housut kuivat. Ihanaa mutta hävettävää.. onko muita samoista asioista nauttivia?
vaipat
8
3598
Vastaukset
- vaippa"poikaa"
Kyllä on, siis muitakin jotka tykkää vaipoista.
Vaipan käyttö jo ns isona poikana ja aikuisena on mieltymyksenä suomessa noin 200:lla.
Puhun nyt vain miehistä. Montaa naista ei ole, alle 10.
Se että mihin tietoni perustuu en voi kertoa tässä.
Vaipan käyttö tuo jonkinlaista lapsuudenmuistoa, turvallisuuden tunnetta ja mielihyvää, onhan se kosketuksissa pippeliin eli alueeseen joka on mielihyvälle melko herkkää aluetta.
Tukeva vaippa-pakkaus haarojen välissä antaa monelle tilaisuuden vaipua jonkinlaiseen transsitilaan. Mikä onkaan autuaampaa kun käpertyä sykkyrään omassa rakkaassa vuoteessaan hyvin imukykyinen vaippa haaravälissä. Se jos joku tuo turvan tunteen.
Vaippaiässä sitä ei tiedosta mutta kun näin aikuisena sen kokee niin hyvin suurella osalla vaippailijoita kokemus on ikäänkuin tietoisesti haettua jälkikäteen elettävää tunnetta jossa haluaisi olla pieni lapsi.
Monilla vaipankäyttäjillä on myös tarve saada joku hoitamaan, vaihtamaan vaippaa, voitelemaan vaippa-alue...Niin ja sitten se seksi..mitä kaikkea siihen sitten kukakin yhdistää se on jokaisessa itsessään ja jos alussa kerroin että suomessa on 200 vaippapoikaa niin noihin seksijuttuihin on niinikään 200 erilaista mieltymystä. Siksi onkin erittäin vaikeaa löytää vaippaleikkeihin kaveria koska jokainen on niin erilainen mieltymyksineen. Suuri ikäero mm tuo aivan erilaisen vaippakulttuurin omasta lapsuudesta. Nuorin sukupolvi on mieltynyt tietenkin teippivaippoihin ja on tulossa sukupolvi joka ei tiedä muista kun iisi-apeista.
Se että vaippapojat tulisivat enemmän ulos kaapeistaan, se olisi tärkeää.
Vaippayhteisössäkin on kaikki anonyymeinä, äärimmäisen harvoin palstoilta, chatista, foorumeista saa kukaan itselleen fyysistä leikkikaveria, hoitajaa, kasvattajaa...
Vaippailu jos joku on salkkaria.- uikkari
Satun olemaan naispuolinen salavaippailija, toivottavasti ei ole ihan noin harvinaista naisten/ tyttöjen keskuudessa kuin kerrot! Jokatapauksessa kiitos infoista :)Tää on kaikki mulle ihan uutta, että tosiaan muitakin on, vaikka vaipat on olleet mulle mielihyvää tuottavia esineitä ihan pienestä asti. Ja fantasiat seksiin ja vaippoihin liittyen on uskomattoman transsiin vaivuttavia :)
- Maxum
On meitä muitakin. Käytän vaippoja syystäkin, mutta myös varmuuden vuoksi. Vaippa tuo mukavaa turvallisuuden tunnetta, kun tietää, ettei housut vahingossakaan kastu. Olisi mukava keskustella kanssasi asiasta enemmän.
- Joejoe
Mulla on ollut lapsesta saakka tarve pitää vaippoja ja muovihousuja. Käytän vaippoja vain kotioloissa.Mä en koskaan ole oikeastaan hyväksynyt mun addiktiotani. Infantilismi on harvinaista ja ymmärrettävästi valtaväestön mielestä sairasta.Tästä en ole voinut keskustella kenenkään kanssa.(Olisi mielenkiintoista tietää mistä kyseinen tilastotieto on saatu)Naisia varmaankin on vähemmän kuin miehiä. Itse olen yli 40 v mies ja toivon että voisin jakaa tän tarpeen naisen kanssa, mutta eipä taida onnistua.
- Vaippailija
Google on hyvä apu jos haluaa tutustua samanhenkisiin. Löytyy myös "tutkimuksen" lähde...
- pissat vaippaan
Minulle vaipat antavat vapauden. Pidän niitä aina. Ennen minulta tuli aika usein pissat housuun. Oikeastaan aloin pitää siitä.
Kun tapasin mieheni hän usein alkoi pyytää minua pissaamaan housuuni ja sen jälken rakastelimme tosi kiihkeästi.
Sitten löysimme aikuisten vaipat ja ensin aloimme pitää niitä vain satunnaisesti kun lähdimme ulos.
oli kivaa kulkea ulkona eikä tarvitse miettiä missä kävisi pissalla vaan saa laskea kaikki vaippaan.
Nykyään emme juuri lähde minnekkään ilman vaippaa.
Elokuviin, teatteriin, lätkämatsiin; vaipat jalassa ei tarvitse miettiä juoko olutta ja ehtiiko vessaan.
Joskus tosin harvoin on yllättänyt kakkahätä. Entäs sitten. - sivusta seuraaja
kyllä pitää hyväksyä erilaisuudet ja sairaudet jos niitä on.vaimoni sairastaa inkontinenssia ja käyttää sen takia vaippoja. alussa tilanne oli vaikea mutta nyt asian kanssa pärjätään hyvin.
minua ei haittaa vaikka vaimollani pullottaa vaippa huosuissa. minusta on jopa kiihottavaa ennen sänkyhommia hyväillä hänen vaippaa ja sen jälkeen riisua se pois.vaimo on joskus pyytänyt
minuakin laittamaan vaipan ja ei se niin kauheata ollut. - joku
Minä olen 11 vuotias vaippa poika hävettää että olen näin nuori mutta kyllähän sitä pikkuvauvatkin pitävät. En käytä vaippaa julkisella alueella mutta kotona kyllä kun vanhemmat eivät ole kotona, tai lukittaudun omaan huoneeseeli. Vaippoja olen käyttänyt jo 7 vuotiaasta asti ne ovat ihania eikä minulla ole niihin tarvetta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058