Kesti noin kolme viikkoa järkyttävä paineentunne rakossa ja ei pystynyt rentoutumaan ollenkaan, kunnes pikkuhiljaa se alkoi lähteä pois.Ensiksi pariksi tunniksi, sitten seisoessa ei tuntunut enää kun vain maatessa.Ja sitten paineentunne lähti että tuntui todella lievänä hetken aikaa...ja nyt ei ole tuntunut enää viikkoihin.2 kertaa virtsakokeet otettiin ei verta, ei bakteereja, eikä muutakaan ylimääräistä.
Ongelmahan oli se että rakko reagoi pieneen virtsamäärään tolla tunteella.Ei tarvinnut olla kuin pari tippaa olla niin heti tuli järkyttävä paine, ja kun kävi vessassa niin se lakkasi muutamaksi minuutiksi.Kävin 9kk sitten kokovatsan ultrassa muiden syiden takia ja silloin rakko ja virtsatiet ultrattiin tietysti myös ja normia näytti.
Kai rakkoon tuli joku hetkellinen toiminnallinenhäiriö, kun ei pidempään kestänyt?Ja olen 18vuotias miespuolinen näin mainitakseni.
Hetkellinen häiriö rakossa?
heiddoss
2
872
Vastaukset 2
- eturauhastulehdusta
se aiheuttaa vittumaisia,erilaisia oireita.
- heiddoss
Sen eturauhasen eikä ollut kipeä ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831109
- 73922
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut125739- 57680
- 43595
- 30592
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.174578Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4576Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136568Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555