Mielipiteeni palstan tasosta

hansolo2

Olen viime aikoina vähän katsonut tätä palstaa sivusta, ja huomannut, että nykyään vain star wars-fanit ja star warsin vihaajat (joiden joukossa on henkilö nimeltä Qew) riitelevät tällä palstalla. Enää ei puhuta Tähtien Sodasta, vaan yritetään estää Qewin pääsyä tänne, vaikka siitä joutuisi sotimaan. On käytetty paljon homo-sanaa sekä kirosanoja ja tällaiselle menolle ei näytä tulevan loppua.

Minä olen nyt kyllä sitä mieltä, että tämä palsta tarvitsee sheriffin. Sellaisen, joka pitää tällaiset riitapukarit aisoissa ja tekee tästä palstasta taas rauhanomaisen. Itse ehdottaisin MasterGormoa, joka on viisas ja päättäväinen, eli juuri sopivaa ainesta. Veteranfania en oikein voi ehdottaa, kun hän on näissä tappeluissa usein keskipisteessä ja itseäinkään en voi ehdotta, sillä käyn nykyään harvoin täällä. Toinen ehdokas olisi minun mielestäni KyleKatarn1987, mutta en tiedä, tuleeko hän enää tänne uudestaan.

Eli jos nyt itse luet tätä viestiä ja olet samaa mieltä kanssani, niin mene ihmeessä ilmoittautumaan sheriffiksi. Ei ole väliä kuka olet, tai mikä ihonväri sinulla on, tärkeintä on se että tämä palsta palaisi takaisin normaaliksi.

6

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veteranfan

On ollut aika ailahtelevaa,mutta sehän johtuu häiriö postista,jota tulee harva se päivä.Olen kieltämättä ollut täysillä mukana "Tähtien Sodassa",joten nämä herjaajat saavat sitä mitä kerjäävätkin.Nämä qewit yrittävät nöyryyttää faneja näillä negatiivisilla kirjoitelmilla,mutta heitä täytyy myös psyykata samoilla konsteilla,joita he käyttävät.Tämä on ollut henkien taistoa jo kauan,mutta minä käännytän nämä qewit takaisin tosi Star Wars faneiksi,heistä tulee vielä uskollisimpia faneja tällä palstalla,joten: VOIMA OLKOON KANSSAMME,myös qeweillä.

• hansolo2

Pahoittelen etukäteen kielenkäyttöäni Veteranfan, mutta minun mielestäni käyttäydyt todella typerästi tälläisessa tilanteessa. Olet tyhmänrohkea yrittäessäsi kääntää qewejä star wars-faneiksi, sillä et tiedä, ovatko he alunperin edes pitäneet Tähtien Sodasta (en kyllä itsekkään tiedä).

Yksi kaveri pisti juuri tänään tälle palstalle viestin, jossa sanoi meitä olemaan piittaamatta Qewistä. Olen samaa mieltä hänen kanssaan kuin sinun kanssasi. Siksi tämä palsta juuri tarvitsee sheriffin, joka poistaisi nämä viestit ja antaisi meidän keskustella rauhassa Star Wars-elokuvista ja niitten oheismateriaaleista.Minä itsekin enne olin samanlainen kuin sinä, mutta tulin järkiini ja lopetin vastaamiset Qewin viesteille

Tämä ei ole mitään vapaa keskustelupaikka, jota me pidämme yllä, vaan tämä palsta on Suomi24:n palsta. Täällä ylläpito puuttuu heti näihin negatiivisiin viesteihin, eli meidän ei itse tarvitse puuttua niihin ja aloittaa sotaa. Joten tule jo järkiisi ja tajua, että tarvitsemme sheriffin.

• Veteranfan
        hansolo2 kirjoitti:

Pahoittelen etukäteen kielenkäyttöäni Veteranfan, mutta minun mielestäni käyttäydyt todella typerästi tälläisessa tilanteessa. Olet tyhmänrohkea yrittäessäsi kääntää qewejä star wars-faneiksi, sillä et tiedä, ovatko he alunperin edes pitäneet Tähtien Sodasta (en kyllä itsekkään tiedä).

Yksi kaveri pisti juuri tänään tälle palstalle viestin, jossa sanoi meitä olemaan piittaamatta Qewistä. Olen samaa mieltä hänen kanssaan kuin sinun kanssasi. Siksi tämä palsta juuri tarvitsee sheriffin, joka poistaisi nämä viestit ja antaisi meidän keskustella rauhassa Star Wars-elokuvista ja niitten oheismateriaaleista.Minä itsekin enne olin samanlainen kuin sinä, mutta tulin järkiini ja lopetin vastaamiset Qewin viesteille

Tämä ei ole mitään vapaa keskustelupaikka, jota me pidämme yllä, vaan tämä palsta on Suomi24:n palsta. Täällä ylläpito puuttuu heti näihin negatiivisiin viesteihin, eli meidän ei itse tarvitse puuttua niihin ja aloittaa sotaa. Joten tule jo järkiisi ja tajua, että tarvitsemme sheriffin.

Että olen käyttäytynyt palstalla oman näkökulmani ehdoilla,mutta ei näitä häiriö viestejä kannata vakavasti ottaa.Tuntuu siltä,että nämä häiriköt haluavat pelleillä meidän intohimoisten Star Wars fanien kustannuksella.
        Kuten sanoit,ettei kannata ryhtyä kinaan heidän kanssaan,mutta tosiasia on kuitenkin se,etteivät nämä häiriköt luultavasti häivy tältä palstalta koskaan.Täytyy näiden qewien kanssa tulla toimeen jollain tavalla,eivät ne häivy täältä mihinkään,vaikka pidettäisiin minkälaista sheriffi valvontaa vuorokauden ympäri.
        Olen uskossa siihen tosiasiaan,että suurin osa Star Wars faneista on melko yksinäistä seurakuntaa harrastuksensa kanssa,jokaisella meillä on jonkunmoinen oma käsitys harrastuksestaan(tämän palstan).Uskon myös siihen että noihin qeweihin voi saada tervettäkin kontaktia aikaiseksi,vaikkeivät olisikaan Star Wars faneja.Kyllä hekin kasvavat ajan myötä koko ajan (ainakin uskon niin),en usko,ettei tämä qew ole sen kummempi kaveri kuin kukaan muukaan meistä.Ihmisiähän me kaikki olemme tällä palstalla,siis inhimillisiä törttöilijöitä kuten minä itse.

• KyleKatarn1987

vaikka nykyään ette häntä useinkaan palstalla näe.

Olen viime aikoina itsekin lähinnä tyytynyt seuraamaan sivusta mitä keskustelusivustollamme tapahtuu ja olen ollut hyvin pettynyt siihen, että asiallisen keskustelun sijasta arvoisat Star Wars fanit kuluttavat tällä hetkellä aikaansa ja energiaansa lähinnä Qewien kanssa riitelemiseen eivätkä rakentavaan keskusteluun Tähtien Sodasta.

Olen edelleen sitä mieltä, että paras tapa tukahduttaa Qew on olla vastaamatta hänen/heidän viesteihinsä edes yhdellä ainoalla sanalla ja mielestäni päätimme vuodenvaihteessakin varsin yksimielisesti että tämä on viisain tapa suhtautua Qewiin. Pian tämän jälkeen sanasota Star Wars-fanien ja heidän mollaajiensa välillä kuitenkin puhkesi jälleen ja Qew-ilmiö on taas kerran paisunut aivan suhteettomiin mittoihin. Kun nimittäin ottaa huomioon että varsinaisia haukkujia on tällä palstalla todennäköisesti vain pari kolme kappaletta ja palsta on silti varsin kaoottisessa tilassa on tämä minusta jo aika noloa.

Tällaista tilannetta ei olisi syntynyt jos olisimme kaikki pitäneet päämme kylmänä, kuten MasterGormo on tehnyt. Kaikki kunnia siitä hänelle.

Tälle palstalle tarvitaan epäilemättä sheriffi, jotta jatkuvasti ilmaantuvat epäasialliset avaukset saataisiin erotettua asiaankuuluvista, mutta kenestä sellainen "lainvalvoja" saataisiin, kun MasterGormokin on ymmärtääkseni jo jättänyt tämän sivuston, enkä minä itsekään oikein tiedä onko minulla nykyisessä elämäntilanteessani aikaa hoitaa päivittäin sheriffin tehtäviä vaikka kyseiseen virkaan ehkä soveltuisinkin.

Tästä sheriffin tehtävästä vielä sen verran, että ystäväni Gormo mainitsi muistaakseni minulle jo viime kesäkuussa hakeneensa Star Wars-palstan sheriffin paikkaa, mutta ei tähänkään mennessä ole sheriffiksi päässyt eikä kaikesta päätellen ole kukaan muukaan samaa paikkaa hakenut. Että enpä tiedä mistä päästä tässä oikein kiikastaa, mutta jotenkin minusta tuntuu että sheriffi ei nyt tässä hädässä ole ratkaisu ongelmiimme. Sitä kun ei edes ole eikä ole mitään tietoa milloin sellainen edes tulee.

Siispä tätä paljon kaivattua sheriffiä odotellessa, te hyvät fanit ja kohtalotoverit voisitte ottaa järjen käteen ja itse vaikuttaa siihen, että Qewin postailuista syntyisi mahdollisimman vähän sekaannusta ja sotkua tälle hienolle palstallemme. Älkää yksinkertaisesti vastatko hänelle tai edes lukeko hänen viestejään. Kun jätätte hänet täysin huomiotta se on jo puoli voittoa. Satunnaisia vastailijoita ei tietenkään voi estää kommentoimasta Qewin tyhmyyksiä, mutta tehkää edes te aidot Star Wars-fanit se päätös ettette uhraa Qewille enää yhtäkään viestiä. Se ei voi olla niin vaikeata, eihän?

• MasterGormo

Päätin kyllä lähteä, mutta en voinut joten minäkin olen tarkkaillut aina silloin tällöin palstaa. Luulin jo tämän qew-jutun loppuneen, mutta ei. Kiitos muuten kaikille, jotka ovat sanoneet minua esim. rauhalliseksi, sillä siihen yritän pyrkiä. Minäkin haukuin parei vuotta taaksepäin ihmisiä, mutta olen oppinut asioita kantapään kautta ja olen kokenut asioita, joiden takia suvaitsevaisuuteni ja ymmärtäväisyyteni on jonkin verran kasvanut, mutten ole varma onko minusta sheriffiksi, kun jotenkin tuntuu, että tähtien sota- aikani on ohi, vaikkakin sillöin tällöin saatan lähettää tänne viestiä, mutta kun viimeksi kävin täällä varmaan kuukausi sitten, niin en edes jaksa lukea viestejä, joita on jäänyt lukematta. Arvoisa kollegani Katarnkin on siis jo vetäytynyt syrjemmälle? Nooo... Ei kai kukaan koko elämäänsä ole tällä palstalla keskustellen valosapelityyleistä tai star wars-peleistä, mutta se kuuluu elämään, että kiinnostuu jostakin ja kyllästyy johonkin. Mielestäni paras vaihtoehto sheriffiksi olisi Veteranfan, kun minä ja Katarn olemme kerran jäänet vähän pois ja Veteranfan tietää paljon star warssista, sekä vastustaa "qew-ilmiötä".

• indiana jones fani

sheriffisi on täällä poika oon indiana jones fani ja tuun oleekki ku sellanen joten lähetä vastas si

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3760
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      76
      1980
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1608
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      83
      1267
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1077
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      788
    Aihe