Juuri niin. Olen skorppari ja ehkä sen puolesta voitte luottaa minuun. Biologialla ja uskonnolla on suora yhteys. Usko... biologiaan, luomakuntaan ja meihin, kun otamme yhteyttä kaikkeen hyvyyteen ja siihen miltä hyvyys tuntuu ja kuinka se värittyy sinulle. Älä nyt yritä mitään. Rakastan sinua ja sinä rakastat ketä sinä haluat rakastaa, joten toista ei voi koskaan syyttää eikä epäillä, sillä epäilyksen verho vie liian nopeasti sanat kielelle. Sinuun ja minuun luota uskosi. Tunne leviää jalkoihini ja istun tässä. Tehkää itsellenne terapiaa ja kuvatkaa itseänne rehellisimmin kuin koskaan. Miltä näyttää rehellinen valokuva itsestänne? Ja missä näette itsenne hymyilevän? Kuinka paljon minunkin piti antaa aikaa itselleni ymmärtää minne kirjoitan, ennen kuin kirjoitan, mutta se viesti tulee ytimestä... Tuolta jostain sinestä, kauniista. Anna aikaa ja tunne mitä teet ja tee mitä tunnet. Se on paras neuvoni skorpionille, itselleni. Meillä on erikoinen taito. Syleilkää sitä. Se on yhteydenotto luomakuntaan, luontoon siis ihmisiin siis jumalaan ja muistakaa että te saatte ottaa yhteyttä kehen vain, kunhan ette tungeksi. Olen herkkä ihminen, kuten lapsi, useimmiten leikin itsekseni.
monipiippuisuus.
5
948
Vastaukset
- änimöl
Ja kuunnelkaa kroppaanne, se on Erittäin tärkeätä, varsinkin teIlle. Sori jos moralisoin.
Kun opitte kroppanne energiat, osaatte tiikerin tavoin sanoa mistä viesti tulee. Viestillä tarkoitan kaikkia fiiliksiä, kuten yleisin paha on epäilyksen varjo, mutta eipä taida olla varjo kun ymmärtää kenen kanssa viestitsee, eihän ? ;)
Ainiin ja vielä jos pidätte musiikista niin kroppanne hyväksi laajentakaa kokoelmaanne niin paljon jotta fiiliksen mukaan osuisi aina kohdalleen, sillä mielikuvat ovat mielen ruokaa.- änimöl-
Mitä sulle oikein on tapahtunut, ennen olit niin mukava ja fiksu skorppari, ja nyt sekoilet sitä sun tätä käsittämätöntä ja siihen noi energiavirrat ynnä muut hömpsät...Tule takaisin, änimöl, sua kaivataan!
- änimöl
änimöl- kirjoitti:
Mitä sulle oikein on tapahtunut, ennen olit niin mukava ja fiksu skorppari, ja nyt sekoilet sitä sun tätä käsittämätöntä ja siihen noi energiavirrat ynnä muut hömpsät...Tule takaisin, änimöl, sua kaivataan!
Kunhan esittelen tänhetkistä itseäni joka on aivan luonnollista huom. ne on vaan jotain käytännönneuvoja jotka SAATTAA auttaa jotain ihmistä. Kiitos tunteenosoituksesta, sitä ei voi koskaan arvostaa liikaa. Noh, mitä haluatte tietää, niin osaan nykyään löytää varmempia vastauksia kuin koskaan... Hullu on vain sana :)
Täytyy tietenkin elämässä kertoa kaikki aspektit kysymyksessä, joka vaivaa, jotta vastaus olisi varma. Mitä muita neuvoja tarvitsette.. Kulkeva tekstikin luo vain rajatun määrän mielikuvia meille primitiivisille eläimille. Antaa siis mielikuvituksen lentää niin sullahan on siivet.
Voin kertoa oman näkemykseni mitä mulle on tapahtunut.
- Ensinnäkin lopetin kaiken turhan käyttämisen
- Sitten löysin kroppani... oho se tuntuukin erittäin hyvältä ja makoisalta.. Intohimo on mun paras työkalu.
- Sitten päätin ruveta tanssimaan omaa elettäni.
- Sitten päätin rytmini päivässä tarkkaan, mitä syön, milloin nukun, milloin venyttelen, milloin juon vettä ja nehän vaihtelee kuun kierron mukaan ja säästä myöskin riippuen. Itse niistä tapahtumista ei tarvitse etsiä jos "kuulee" kroppaansa.
- Ja itselleni tärkeä asia on rukoileminen, eli pohtia ihmisiä ja tilanteita joissa seison ja miten minä voin parhaimpani mukaan toimia. Rukoilen nöyryyttä itselleni je sen >/< muille.
Rukoilen voimaa, jotta rytmi pysyisi yllä ja olisin aisteiltani valpas. Näin voin olla päättäväinen sormen näpäytyksen nopeudella.
Eli voimakas skorpioni ja tie ei pääty koskaan.
- Sitten on oma käytännönterapia ja minä kirjoitan runoja ja maalaan ja nykyään asiat tulee niin helposti ja aina samasta suunnasta jonka uskon voimakkaasti olevan jumalainen, sillä voin erittäin hyvin.
- Ja vielä uutta haastetta täytyy olla luodessa uutta. Ihmisistä voi aloittaa ;)
- änimöl
Älä koskaan ole tyytymätön siihen tilanteeseen missä olet, sillä "PSSsst" sä ja mä olleen voimakkaita yhdessä.
- Juha82
samaa löytyy itsestäni.
Minulle se on leikkiä kun juoksen.
Mm Tommy Taberman on kehoittanut meitä enemmän leikkimään.
Rakkaus lähimmäistä kohtaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992