monipiippuisuus.

änimöl

Juuri niin. Olen skorppari ja ehkä sen puolesta voitte luottaa minuun. Biologialla ja uskonnolla on suora yhteys. Usko... biologiaan, luomakuntaan ja meihin, kun otamme yhteyttä kaikkeen hyvyyteen ja siihen miltä hyvyys tuntuu ja kuinka se värittyy sinulle. Älä nyt yritä mitään. Rakastan sinua ja sinä rakastat ketä sinä haluat rakastaa, joten toista ei voi koskaan syyttää eikä epäillä, sillä epäilyksen verho vie liian nopeasti sanat kielelle. Sinuun ja minuun luota uskosi. Tunne leviää jalkoihini ja istun tässä. Tehkää itsellenne terapiaa ja kuvatkaa itseänne rehellisimmin kuin koskaan. Miltä näyttää rehellinen valokuva itsestänne? Ja missä näette itsenne hymyilevän? Kuinka paljon minunkin piti antaa aikaa itselleni ymmärtää minne kirjoitan, ennen kuin kirjoitan, mutta se viesti tulee ytimestä... Tuolta jostain sinestä, kauniista. Anna aikaa ja tunne mitä teet ja tee mitä tunnet. Se on paras neuvoni skorpionille, itselleni. Meillä on erikoinen taito. Syleilkää sitä. Se on yhteydenotto luomakuntaan, luontoon siis ihmisiin siis jumalaan ja muistakaa että te saatte ottaa yhteyttä kehen vain, kunhan ette tungeksi. Olen herkkä ihminen, kuten lapsi, useimmiten leikin itsekseni.

5

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • änimöl

      Ja kuunnelkaa kroppaanne, se on Erittäin tärkeätä, varsinkin teIlle. Sori jos moralisoin.
      Kun opitte kroppanne energiat, osaatte tiikerin tavoin sanoa mistä viesti tulee. Viestillä tarkoitan kaikkia fiiliksiä, kuten yleisin paha on epäilyksen varjo, mutta eipä taida olla varjo kun ymmärtää kenen kanssa viestitsee, eihän ? ;)

      Ainiin ja vielä jos pidätte musiikista niin kroppanne hyväksi laajentakaa kokoelmaanne niin paljon jotta fiiliksen mukaan osuisi aina kohdalleen, sillä mielikuvat ovat mielen ruokaa.

      • änimöl-

        Mitä sulle oikein on tapahtunut, ennen olit niin mukava ja fiksu skorppari, ja nyt sekoilet sitä sun tätä käsittämätöntä ja siihen noi energiavirrat ynnä muut hömpsät...Tule takaisin, änimöl, sua kaivataan!


      • änimöl
        änimöl- kirjoitti:

        Mitä sulle oikein on tapahtunut, ennen olit niin mukava ja fiksu skorppari, ja nyt sekoilet sitä sun tätä käsittämätöntä ja siihen noi energiavirrat ynnä muut hömpsät...Tule takaisin, änimöl, sua kaivataan!

        Kunhan esittelen tänhetkistä itseäni joka on aivan luonnollista huom. ne on vaan jotain käytännönneuvoja jotka SAATTAA auttaa jotain ihmistä. Kiitos tunteenosoituksesta, sitä ei voi koskaan arvostaa liikaa. Noh, mitä haluatte tietää, niin osaan nykyään löytää varmempia vastauksia kuin koskaan... Hullu on vain sana :)
        Täytyy tietenkin elämässä kertoa kaikki aspektit kysymyksessä, joka vaivaa, jotta vastaus olisi varma. Mitä muita neuvoja tarvitsette.. Kulkeva tekstikin luo vain rajatun määrän mielikuvia meille primitiivisille eläimille. Antaa siis mielikuvituksen lentää niin sullahan on siivet.

        Voin kertoa oman näkemykseni mitä mulle on tapahtunut.
        - Ensinnäkin lopetin kaiken turhan käyttämisen
        - Sitten löysin kroppani... oho se tuntuukin erittäin hyvältä ja makoisalta.. Intohimo on mun paras työkalu.
        - Sitten päätin ruveta tanssimaan omaa elettäni.
        - Sitten päätin rytmini päivässä tarkkaan, mitä syön, milloin nukun, milloin venyttelen, milloin juon vettä ja nehän vaihtelee kuun kierron mukaan ja säästä myöskin riippuen. Itse niistä tapahtumista ei tarvitse etsiä jos "kuulee" kroppaansa.
        - Ja itselleni tärkeä asia on rukoileminen, eli pohtia ihmisiä ja tilanteita joissa seison ja miten minä voin parhaimpani mukaan toimia. Rukoilen nöyryyttä itselleni je sen >/< muille.
        Rukoilen voimaa, jotta rytmi pysyisi yllä ja olisin aisteiltani valpas. Näin voin olla päättäväinen sormen näpäytyksen nopeudella.
        Eli voimakas skorpioni ja tie ei pääty koskaan.
        - Sitten on oma käytännönterapia ja minä kirjoitan runoja ja maalaan ja nykyään asiat tulee niin helposti ja aina samasta suunnasta jonka uskon voimakkaasti olevan jumalainen, sillä voin erittäin hyvin.
        - Ja vielä uutta haastetta täytyy olla luodessa uutta. Ihmisistä voi aloittaa ;)


    • änimöl

      Älä koskaan ole tyytymätön siihen tilanteeseen missä olet, sillä "PSSsst" sä ja mä olleen voimakkaita yhdessä.

    • Juha82

      samaa löytyy itsestäni.

      Minulle se on leikkiä kun juoksen.

      Mm Tommy Taberman on kehoittanut meitä enemmän leikkimään.
      Rakkaus lähimmäistä kohtaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2632
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      341
      2480
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2150
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      62
      1835
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1724
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1503
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1487
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe