Voiko seuraavissa olla kyseessä sama tyttö :
http://www.iltalehti.fi/2003/07/30/iltatytto/
http://www.seiska.fi/tahtitytto/ar231.asp
!?!?!
Ikä, nimi ja kunta stemmaa...
Iltatyttö Jenita
8
3399
Vastaukset
- Hippuli
On se, uudemmassa kuvassa on nenää käsitelty, hiuslisäke, parempi meikki ja ehkä vielä pari kiloo pudottanu painoakin...
- jensku
moikka!joku mainitsi että minun nenääni on käsitelty, ja on hiuslisäke ja mitä vielä muuta...voin ihan henk koht itse kertoa että ei ole käsitelty mitään eikä ole hiuslisäkettä eikä kyllä painoakan ole pudotettu...ja kysessä on ihan sama jenita :).seiska vaan oli todella paljon huonompi kuvaaja kuin ilttis...että ihan kuvaajasta johtuu erot ja tietysti myös meikkaajasta...tottakai myös omalla kohdallakin on kehitystä tapahtunut vuosien varrella... ;)
- ZIMO
jensku kirjoitti:
moikka!joku mainitsi että minun nenääni on käsitelty, ja on hiuslisäke ja mitä vielä muuta...voin ihan henk koht itse kertoa että ei ole käsitelty mitään eikä ole hiuslisäkettä eikä kyllä painoakan ole pudotettu...ja kysessä on ihan sama jenita :).seiska vaan oli todella paljon huonompi kuvaaja kuin ilttis...että ihan kuvaajasta johtuu erot ja tietysti myös meikkaajasta...tottakai myös omalla kohdallakin on kehitystä tapahtunut vuosien varrella... ;)
Täydellinen näky! ihan karvat nousee pystyy)
paljon sul on ikää - Nimetön
ZIMO kirjoitti:
Täydellinen näky! ihan karvat nousee pystyy)
paljon sul on ikääikää on kertynyt sellaiset 20...olen tällä hetkellä taas iltalehdessä kesätyttönä ;), jos kiinnostaa katsoa ;)
- ZIMO
Nimetön kirjoitti:
ikää on kertynyt sellaiset 20...olen tällä hetkellä taas iltalehdessä kesätyttönä ;), jos kiinnostaa katsoa ;)
joo kyllä katselin ja kyllä makeet näyt!!
pystytkö pistää jonku kesyn kuvan mailitse [email protected]
kiittäen)
t. zimo
- Saattaapi
Voipi olla. Jos on niin, on ikä parantanut tyttöä huomattavasti. Paljon paremman näköinen noissa iltsikan kuvissa. Muutenkin vetävän näköinen blondi!
- Eero
Mikä ihme se sitten on jos se sama tyttö on? Eikä ole ensimmäinen kerta kun noin on.
Sillä ne malliehdokkaat jotka esille haluaa tekevät kaikkensa saadakseen itsensä tunnetuksi.
Ja nuo on kaksi paikkaa jossa ei pituuksia ja mallimittoja kysellä. Ala on muutenkin sellainen ettei kukaan tule kotoa hakemaan vaan itseään on marrkinoitava. - prono
On kyllä kaunis tyttö ellen sanois. Etenkin noissa Iltiksen kuvissa. Tollaisen ku sais omaksi niin johan olis hubaa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112722Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän171720Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2671608Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271139Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411062Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?831031RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022