Hei kaikki!
Onko kukaan tehnyt etätyönä lehtienmyyntiä?
Siinä ei tule mitään peruspalkkaa vaan kaikki tienestit tulevat myydyn tuotteen mukaan.
Tienaakohan sillä mitään vai saako vain harmaita hiuksia ja kurkun kipeäksi?
Onko kokemuksia,kirjoitelkaa,pleace!!!!!
Puhelinmyyjä!!!
5
1329
Vastaukset
- Kiinnostunut asiasta
Unohtui edellisestä viestistä että olen hajusteyliherkkä enkä voi työskennellä ihmistenilmoilla.
- Harri4
Tällainen uutinen oli pari päivää sitten:
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/73018.shtml
Epäilen, että ne ovat harvassa, jotka tienaavat 5 000 EUR/kk.
Aikaisemmin olen suhtautunut puhelinmyyjiin melkein vihamielisesti. Täytyypä ensi kerralla yrittää muistaa, että myyjän ammatinvalinta on ehkä allergian/yliherkkyyden sanelemaa…- Kiinnostunut asiasta
Kiitos Harri4
Kyllä tuli ajattelemisen aihetta paljon.Ja harkitsen tarkkaan koko homman aloittamista.En ole myyntitykki ollenkaan ja itsekin äksyilen puhelinmyyjille kun soittavat.
Vaihtoehdot ovat kuitenkin melkein nollassa työnsaannin suhteen. - verrattavaissa
Kiinnostunut asiasta kirjoitti:
Kiitos Harri4
Kyllä tuli ajattelemisen aihetta paljon.Ja harkitsen tarkkaan koko homman aloittamista.En ole myyntitykki ollenkaan ja itsekin äksyilen puhelinmyyjille kun soittavat.
Vaihtoehdot ovat kuitenkin melkein nollassa työnsaannin suhteen.Puhelinmyynti on yksityisyrittämiseen verrattavaa toimintaa. Palkka tuloksen mukaan. Ihminen, jolla on hyvin mukautumiskykyinen luonne, ja osaa käsitellä erityypin ihmisiä, voi menestyä, jos hänellä on vielä myyntilahjakkuutta. Muuten ei. Ei tavallinen ihminen, jolla ei ole vielä luontaista myyntilahjakkuutta, kovin hääppöisiin tuloksiin kyllä yllä.
- Kiinnostunut asiasta
verrattavaissa kirjoitti:
Puhelinmyynti on yksityisyrittämiseen verrattavaa toimintaa. Palkka tuloksen mukaan. Ihminen, jolla on hyvin mukautumiskykyinen luonne, ja osaa käsitellä erityypin ihmisiä, voi menestyä, jos hänellä on vielä myyntilahjakkuutta. Muuten ei. Ei tavallinen ihminen, jolla ei ole vielä luontaista myyntilahjakkuutta, kovin hääppöisiin tuloksiin kyllä yllä.
Heips!
Onneksi en alkanut puhelinmyyjäksi.Olen ollut kovassa flunssassa jo kolme viikkoa eikä puhelimessa voi puhua yskimättä ollenkaan.Tienestit olisivat jääneet nollaan vaikka eipä ne muutenkaan häävit ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833