Antaisko joku nainen vinkkejä, mitkä olisivat hyviä lahjaideoita viiskymppiselle naiselle??
Äiti täyttää 50 vuotta, eikä hajuakaan mitä hänelle voisi ostaa. Jotain henkilökohtaista olisi kiva keksiä.. mitään hänellä ei juuri ole, joten kaikki ideat tervetulleita. Kiitos tuhannesti vastanneille :D
Mitä 50 v. täyttävä nainen haluaa lahjaksi?
turnertina
2
2425
Vastaukset
- Kultahippu
Olisiko tämä suosittu koru hyvä johon kerätään laattoja itse ja johon näitä laattoja voi vaihdeilla mielensä mukaan? Toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitin :) kun korun nimeä en valitettavasti muista
- KaljuM69
Itse olen eksynyt tällaiselle sivulle, joka ei itse myy mitään vaan ne on keränny lahjaideoita eri liikkeistä.
Olen saanut täälta lahjaideoita eri tilanteisiin.
www.apuri.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937567- 374027
- 473566
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402692- 452532
- 1322451
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212444Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252165