Antaisko joku nainen vinkkejä, mitkä olisivat hyviä lahjaideoita viiskymppiselle naiselle??
Äiti täyttää 50 vuotta, eikä hajuakaan mitä hänelle voisi ostaa. Jotain henkilökohtaista olisi kiva keksiä.. mitään hänellä ei juuri ole, joten kaikki ideat tervetulleita. Kiitos tuhannesti vastanneille :D
Mitä 50 v. täyttävä nainen haluaa lahjaksi?
turnertina
2
2423
Vastaukset
- Kultahippu
Olisiko tämä suosittu koru hyvä johon kerätään laattoja itse ja johon näitä laattoja voi vaihdeilla mielensä mukaan? Toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitin :) kun korun nimeä en valitettavasti muista
- KaljuM69
Itse olen eksynyt tällaiselle sivulle, joka ei itse myy mitään vaan ne on keränny lahjaideoita eri liikkeistä.
Olen saanut täälta lahjaideoita eri tilanteisiin.
www.apuri.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075628- 835057
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986