kaksoset

jostain

onko kaikki kaksoset samanlaisia...kun riitaa tulee ja kaksoselle antaa moitteita jostain, niin yhtäkkiä kaksonen saa sen kumminki laitettua sen toisen syyksi...eivät pysty keskustelemaan asioista eivätkä myöntämään virheitään...ja aina syyttämässä toisia jne..

9

1965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin....

      minä ainakin olen asian kokenut. Kaksosen kanssa riiteleminen on yhtä helvettiä, vaikka se olis tehnyt mitä, se saa ovelasti toisen tuntemaan että on syyllinen. Ja se kaksosen tapa saada aina sanottua viimeinen sana on raivostuttava.

      Varsinkaan mieskaksosta vaikeampaa ihmistä en tiedä, naisista ei ole kokemusta.

    • vastaa....

      Osittain kyllä pitää paikkansa.
      En pysty aina myöntymään virheeseeni...MUTTA VAIN SILLOIN jos toinen on ollut epärehellinen minua kohtaan jossain vaiheessa eikä ole sitä myöntänyt...annan siis samalla mitalla takaisin !!
      Pystyn keskustelemaan asioista jos toinenkin on valmis keskustelemaan minun kanssani silloin kun minä haluan....eli mun juttu on se että odotan toiselta samanlaista kohtelua kuin itse annan....tai sitten lopetan antamisen ja olen vaikea. Yleensähän ihmiset ovat ihania ja täydellisiä kun kohdataan ensimmäisiä kertoja ja yhtäkkiä luovatkin omia valheellisia kuvitelmia toisesta....siitä alkaa ongelmat jos niitä on tullakseen. En kestä tekopyhiä ihmisiä !
      Olen siis vain minä....en muut kaksoset !
      Olihan tässä jotakin :))

      • näin...

        Olipa hyvä analyysi sulla, jotain tuollaista olen kaksosen kanssa kokenut.
        Onhan se totta ettei kenessäkään yksin ole syytä silloin kun kahdesta ihmisestä on kysymys.

        Kauhean vaikealta vain kuulostaa kaksonen, pitäiskö unohtaa kokonaan.


      • madimba
        näin... kirjoitti:

        Olipa hyvä analyysi sulla, jotain tuollaista olen kaksosen kanssa kokenut.
        Onhan se totta ettei kenessäkään yksin ole syytä silloin kun kahdesta ihmisestä on kysymys.

        Kauhean vaikealta vain kuulostaa kaksonen, pitäiskö unohtaa kokonaan.

        kyllä kaksosen voi unohtaa,(jos haluaa) kaksonen löytää aina seuraa;)


    • kaksosnainen

      Pakko myöntää *gröhöm* että aika usein se menee juuri niin että pitää saada se viimenen sana..

      Itse olen yrittänyt tietoisesti riidellä fiksummin, mutta olen huomannut että jos en oikeasti ole syyllinen, en voi ottaa syytä niskoilleni vaan on pakko saada julki se todellinen rikollinen..

      Ja kun useinmiten riitakumppani on kaksonen (mies), oinasx2 ja kauris (naisia). Pässinpäitä.

      Hävettää myöntää että olen sellainen..
      Saisi hieman virikettä jos löytäisi ystävän väittelemään asioista ilman riitantumista.

      Kenelläkään tietoa minkä tähtimerkin ihminen sietäisi puheliasta, asioita vääntelevää ja kääntelevää kaksosta? :D

      • kaksosnainen

        Vaikka kaksonen olenkin, en syyttele ketään.
        Silti ihmetyttää kun riita tilanteessa toinen alkaa puhua jotain sellaista että olisin syyttänyt tai kääntänyt hänen syykseen asioita..

        On se kumma kun ei sanallakaan syytä ketään mistään, niin sitten aletaan syyttelemään syyttelystä..

        Mielenkiintoista. Onnistuukohan sitten mitään sanomatta ajatuksen voimalla antamaan jotain palautetta toiselle osapuolelle?


      • A.G.G.
        kaksosnainen kirjoitti:

        Vaikka kaksonen olenkin, en syyttele ketään.
        Silti ihmetyttää kun riita tilanteessa toinen alkaa puhua jotain sellaista että olisin syyttänyt tai kääntänyt hänen syykseen asioita..

        On se kumma kun ei sanallakaan syytä ketään mistään, niin sitten aletaan syyttelemään syyttelystä..

        Mielenkiintoista. Onnistuukohan sitten mitään sanomatta ajatuksen voimalla antamaan jotain palautetta toiselle osapuolelle?

        Sepä se kun harva pystyy väittelemään yhtä jääräpäisen "kovaa" ja ottamatta tunteita mukaan kuin kaksonen, niin usein lopputuloksena on se, että vastapuoli loukkaantuu verisesti kun kaksonen on niin kamalan "ilkeä", byhyy. ;)


      • kaksosmainen
        A.G.G. kirjoitti:

        Sepä se kun harva pystyy väittelemään yhtä jääräpäisen "kovaa" ja ottamatta tunteita mukaan kuin kaksonen, niin usein lopputuloksena on se, että vastapuoli loukkaantuu verisesti kun kaksonen on niin kamalan "ilkeä", byhyy. ;)

        asenne sulla. Vika on kaikissa muissa muttei koskaan kaksosessa.
        Kaksonen se sitäpaitsi herkkä loukkaantuja on, ei kestä edes asiallistakaan sanomista vaan käy heti raivona itseään puolustelemaan ja silloin kaksosen suusta tulee erittäin rumaa ja painokelvotonta tekstiä.


      • A.G.G.
        kaksosmainen kirjoitti:

        asenne sulla. Vika on kaikissa muissa muttei koskaan kaksosessa.
        Kaksonen se sitäpaitsi herkkä loukkaantuja on, ei kestä edes asiallistakaan sanomista vaan käy heti raivona itseään puolustelemaan ja silloin kaksosen suusta tulee erittäin rumaa ja painokelvotonta tekstiä.

        Kuvaamasi kuulostaa kyllä melko liioitellulta, mutta...
        Kyllä kaksonen yleensä tietää omat heikkoutensa ihan tasan tarkkaan vaikkei sitä näytäkään (on meissä sen verran ylpeyttä kuitenkin). Jos siis kaksonen raivostuu arvostelusta, se tarkoittaa tod. näk. joko a) että arvostelija on väärässä tai b) että hän vihaa omia virheitään niin paljon, että projisoi sen itseinhon vastapuoleen.
        Mikäs muuten oma merkkisi on?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      323
      3188
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1414
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1309
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      283
      1236
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe