GALLUP!

Tunnistavatko muut skorpionit

itsensä näistä tämän luettelon luonteen piirteistä,eli:

-Kostonhimoinen
-mustavalkoinen/joko tai ihminen
-kaikki heti nyt ihminen
-pitkävihainen
-hyvin valikoiva ystävien ja kavereiden suhteen
-muut ihmiset joko pitää minusta tai ei voi sietää minua,ei löydy välimaastoa
-Pakko olla elämässä kokoajan jotain pientä extraa,elämä käy muuten kestämättömän tylsäksi
-jollain asteella materialisti vaikka toisaalta kumminkin todella tunnepohjanen ihminen
-kerjää usein verta nenästään
-dramatisoi usein asioita
-ei tahdo kenenkään apua yleensä missään
-Extempore ihminen eli kekkaa aina kaikkea hullua ja yleensä vain päivän tai kahen varotusajalla

Minä itse olen tuota kaikkea mutta mitenkäs te muut skorpionit?
Tunnistatteko piirteet ja jos niin kuinka monta näistä osuu teihin?

22

3224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urpå

      vaikka olenkin horoskoopilta leijona,mutta olin skorpionin kanssa(naisen)jonkun aikaa.Ja sivusta-katsoja olen sinun kanssa TÄYSIN SAMAA MIELTÄ.Erityisesti seuraavat kohdat.
      -Pitkävihainen.
      -Ihan älytön flirtti.
      -Hyvin tunne-pohjainen.
      -Eikä kovin yksi-avioinen,jos ei ole varma toisesta.
      -Hylkää estoitta.
      -On sairaan hyvä pelaa toisen ihmisen tunteilla.
      Mutta jos toinen kohtelee skorpionia hänen valitsemalla tyylillä niin IKUINEN KUMPPANI JA INTOHIMOINEN.

    • kyllä!

      kyllä mä taidan itesenai tunnistaaa :D niin hyvässä kuin pahassa.

    • muumiman

      ku olis itse kirjottanu::)

    • Kauris

      No mä olen kauris ja kaikki noi jutut sopii muhun paitsi toi kostonhimo ja veren kerjääminen nenästä. Mutta niinhän sitä sanotaankin että kauris on pukuun pukeutuva skorpioni. Ton nyt voi ymmärtää miten tahtoo, mutta kauriin ja skopun sanotaan olevan ne kaikista vaikeimmat ja monimutkaisimmat merkit eli kyseisissä merkeissä on paljon samaa. Ilmankos mä olenkin aina tuntenut jonkinlaista sielunkumppanuutta skopujen kanssa.

      • ei tod

        kauris ja skopu ole yhtään samanlaisia.. ei ainakaan kukaan tuntemani. Eikä niitä voi edes samana päivänä verrata.
        En ole ikinä kuullut kaurista sanottavan vaikeimmaksi tai monimutkaisimmaks... mutta olen kuullut, että jos et tunnista ihmisen merkkiä, hän on todennäköisesti kauris.


      • höhö
        ei tod kirjoitti:

        kauris ja skopu ole yhtään samanlaisia.. ei ainakaan kukaan tuntemani. Eikä niitä voi edes samana päivänä verrata.
        En ole ikinä kuullut kaurista sanottavan vaikeimmaksi tai monimutkaisimmaks... mutta olen kuullut, että jos et tunnista ihmisen merkkiä, hän on todennäköisesti kauris.

        Oon kyllä kuullu skorpparin ja kauriin samoista piirteistä itsekkin (esim. ulkonäköön liittyvät seikat, kuten kasvojen piirteet)... Muuta en oikeen osaa sanoa.


    • tyvärr

      -kostonhimoinen
      -kaikki heti nyt ihminen
      -pitkävihainen
      -hyvin valikoiva ystävien ja kavereiden suhteen
      -Pakko olla elämässä kokoajan jotain pientä extraa,elämä käy muuten kestämättömän tylsäksi
      -jollain asteella materialisti vaikka toisaalta kumminkin todella tunnepohjanen ihminen
      -kerjää usein verta nenästään
      -dramatisoi usein asioita
      -ei tahdo kenenkään apua yleensä missään

      ALLEKIRJOITAN!

    • muuten kaikki osuu kohileen
      lukuun ottamatta kohtaa kerjää verta nenästään ei pidä meikäläisekohdalla paikkaansa.

    • kohdalleen

      kaikki... enkä edes ole skorpioni.

    • LunaScorpio

      Olen skorppari vain kuumerkin puolesta, mutta em merkin on sanottu olevan skorpparimaisempi kuin aurinkoskopu itse.

      -Kostonhimoinen-ainakin mielessäni, harvoin viitsin ryhtyä tositoimiin
      -mustavalkoinen/joko tai ihminen-ja arvion pystyn tekemään sekunnissa
      -kaikki heti nyt ihminen-tosin iän karttuessa olen jopa oppinut kärsivällisyyttä
      -pitkävihainen-erittäin, minä muistan...
      -hyvin valikoiva ystävien ja kavereiden suhteen-jos joku ei pidä mielipiteistäni, etsiköön muita kavereita
      -muut ihmiset joko pitää minusta tai ei voi sietää minua,ei löydy välimaastoa-vaikea huomata itse
      -Pakko olla elämässä kokoajan jotain pientä extraa,elämä käy muuten kestämättömän tylsäksi-tämä lähinnä tunnepuolella, jos alkaa olla tasaista pitää vaikka itse kehittää suhteeseen dramatiikkaa
      -jollain asteella materialisti vaikka toisaalta kumminkin todella tunnepohjanen ihminen- pidän kaikista kauniista ja tyylikkäistä esineistä ja asioista
      -dramatisoi usein asioita-kyllä, kyllä ja kyllä
      -ei tahdo kenenkään apua yleensä missään- osaan ja SELVIÄN itsekin
      -Extempore ihminen eli kekkaa aina kaikkea hullua ja yleensä vain päivän tai kahen varotusajalla-lapsiperheessä on turha tehdä pitkän tähtäimen suunnitelmia edes loma-ajoille

    • n16

      aivan kuin minä. Saa nähdä kauanko tuo neitsyt mies jaksaa mua katella ;) tähän mennessä 7 kuukautta

    • teininä kaikki

      piti paikkansa...Nyt vain muiden mielestä olen tuollainen..Ja itseni mielestä en ollenkaan...hassua

    • ja v-mäinen

      ihminen jonka nain on just tuollainen, itse olen rapu.

    • kuulostaa

      kyllä kuulostaa hyvinkin tutulta, niin hyvine kuin huonoine piirteineen ;)

    • taas yksi..

      Skorpparinainen, joka ilmottautuu! Kaikki nuo täsmää aika hyvin :-D. Ei voi erehtyä ;-)

    • situme

      Kyllä monet ominaisuudet kolahti. Huvittaa aina, kun ystävien kesken luetaan horoskooppeja,kun skorpionille (kategorisimmissa) aina ladataan juur noita äärimmäisiä asioita;dramaattisuutta, intohimoa, mustasukkaisuutta..Kyllä minäkin olen mustasukkainen ja omistava sekä heittäytyjä-niin töissä,ihmissuhteissa kuin harrastuksissa ja monissa asioissa ylimalkaan. Mustavalkoisuus on tuttua, mutta kun elämää virtaa ohi, se on helpottanut. Pitkävihainen en ole; vaivaa tosi paljon ,jos on nihkeät tai "ilmavälit" jonkun kanssa. Se vie kallisarvoista energiaa. Nopeuden tunnustan:kun joku idea(hyvä tai valopäinen) tulee,sen toteenpano pitäisi mieluiten tapahtua välittömästi. Joskus saa kärsiä tuosta tuumaamisen vaikeudesta. Mutta on hienoa olla skorpioni!!
      Hyviä vointeja, sielun sisarus!

    • lkod

      noi on kun minun rakkaasta miehestäni jota rakastan ylikaiken[ei kaikki,mut se riippuu myös luonteesta)..ollaan oltu yhdessä 8v.....ja ylläri ylläri olen itse vesimies....rakkaus kukoistaa.on hyvä isä lapsillemme:)olen saanut ihanan miehen

    • iines39;)

      Siis nuo osuu niin nappiin kuin vain voi!Kaikki.

    • Monkey-N

      Kyllä sellaisia myö ollaan...Jopa minä itse...

    • skorpioninainenkin

      tunnistan itsestäni nämä:

      Dramatisoin kovasti asiaoita. Ja olen hyvin valikoiva ihmisten suhteen, siis ystävien suhteen. Apua suostun kyllä ottamaan vastaan, mutta neuvomista en voi sietää (aviomieheni on myös tuota mieltä, häntä naurattaa aina kun olen niin ennalta-arvattava kun en voi sietää pienintäkään neuvoa, jos en ole itse sitä kysynyt :-)

      -mustavalkoinen/joko tai ihminen
      -kaikki heti nyt ihminen
      -pitkävihainen
      -hyvin valikoiva ystävien ja kavereiden suhteen
      -jollain asteella materialisti vaikka toisaalta kumminkin todella tunnepohjanen ihminen
      -dramatisoi usein asioita
      -ei tahdo kenenkään apua yleensä missään

    • skorppari-51

      ,,kyllä mutta,,siitä pitkävihaisuudestakin siis jos skorpparia loukkaat todella,,anteeksi voit saada,,unohda ei milloinkaan kokemaansa,,,kaikki tunnistan näistä kategorioista

    • DarkFly

      Joo, tunnistin noista seitsemän piirrettä itsestäni mutta eri asia mitkä ne ovat ;) pidänpäs ne salaisuutena :P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe